Stránka 2 z 4
Už jsem zde
Napsal: čtv srp 10, 2006 08:19
od Vazoun
Ta připomínka kolem - " Vazouna " už to oslovení vole,vole se mi docela
začíná líbit pánové.Už jste mne to naučili
A nebudu se
Čau všem na foru a nedělejte ze mne odstrašující příklad už to nevidím ani
neslyším
Zdraví - " Vazoun "
Napsal: čtv srp 10, 2006 08:41
od eMKa Slovensko
jasne vole
Napsal: čtv srp 10, 2006 10:01
od Viktor
Napsal: čtv srp 10, 2006 21:16
od Damek
Velo je super i když se na něm ten Domácí kutil pěkně vyřádil.
zase až tak tragické to nie je.Kutil prerobil strechu, tu rezervu,volant par hovadinek a farbu. Zbytok bola úprava spravená na objednávku vo velorexe v roku 1975
Napsal: čtv srp 10, 2006 22:15
od Docent
Co vás mladý táhne k týhle moderně
? Jo tříkolovej Velorex, startování pákou mezi sedačkama, to byla klasika... Tahle hrůza prý má i elektrický startér, kde je nějaká poezie
?
Napsal: čtv srp 10, 2006 22:35
od Damek
Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj
Napsal: čtv srp 10, 2006 23:26
od Richard
Napsal: pát srp 11, 2006 09:13
od PavelZ
Ciernygepard píše:Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj
Tata mel 3-kolovou 350 a mela rucni startovani. Couvalo se s ni tak, ze se motor nahodil "obracene".
Napsal: pát srp 11, 2006 09:57
od Damek
PavelZ píše:Ciernygepard píše:Mechanické štartovanie mali len 175 a 250, všetky 350-ky mali štartovanie na dynamoštartér, či už štvorkolové, alebo troj
Tata mel 3-kolovou 350 a mela rucni startovani. Couvalo se s ni tak, ze se motor nahodil "obracene".
By ma zaujímalo, čo myslíte pod ručným štartovaním... Ved aj ja to nahadzujem rukou a nie nohou
Napsal: pát srp 11, 2006 10:09
od PavelZ
Mozna sem to spatne pochopil
, ale startovalo se to rukou jako sekacka, ne rukou klickem nebo tlacitkem. A kdyz clovek potreboval couvat, tak to lanko (pasek) namotal obracene a natocil motor "obracene" a mel 3 rychlosti dozadu.
Napsal: pát srp 11, 2006 10:20
od Damek
Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad
Napsal: pát srp 11, 2006 10:33
od PavelZ
Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.
Ten sem nemel ja, ten mel jeste tata, ja uz ho znam jen z obrazku a vypraveni
. Prvni auto, ve kterym sem byl vozen byl Trabant 601.
Napsal: pát srp 11, 2006 10:33
od Tomáš
Ciernygepard píše:Tak to si mal ručné štartovanie, ale pokiaľ ma znalosti nemýlia, tak to u 350 nebolo. Ako vyskytnúť sa to mohlo, lebo velorex bol handmade a skúšali rozne čudá, ale normálne mali dynamoštartér a ten mal páčku pod sedadlom. Zatlačiť dole a motor naskočil, potiahnuť nahor a naskočil opačne. A rýchlosti sú 4 vpred a 4 vzad
Přesně tak to je , ta páčka zároveň pootočila předstihem , proto to chytlo obráceně. Když byla slabá baterka, byla tam ještě taková páka , kterou se trhlo nahoru a když jsi měl štěstí a motor moc nekopal chytlo to bez toho aby jsi měl ruku přibitou k podlaze a sedřený klouby......
Napsal: pát srp 11, 2006 10:35
od Tomáš
PavelZ píše:Tak to muze byt generacni rozdil. Uz sem v clancich nasel, ze ze zacatku mely 350 rucni spousteni a pak dynamospoustec. A ten s tim rucnim spoustenim mel aspon podle me pameti jen 3 kvalty. Ale to sem zatim nikde neoveril.
Ten co jsem restauroval v práci ( už jsem to tu psal) byla 250 a kvalty to mělo 4 .
Napsal: pát srp 11, 2006 10:38
od PavelZ
Mimochodem, vite jak je to ted s Velorexem a ridicakem? Porad plati, ze na nej clovek musi mit ridicak na velkou motorku?