Upadlo kolo :-(
Moderátor: Blue Lanos
upadlý kolo
Ahojka Docente, pokud praskl čep v konusu, spodního uložení ramene, jde zřejmě o vadu materiálu a na to by se měla vztahovat záruka
( chtělo by se mi říci neomezená, důvod ke kontrole celé výrobní sarže ). Viz kontrola bezpečn. pásů ( u Nexie ). GM je americká a tam jsou velmi dobří právníci a vědí co můžou a nemůžou následně prosr...
Každopádně jsi měl kliku, že s to nikam nenarval, to by bylo horší. K závadám, korejci maj věci který jsem neviděl a nedovedu si je vysvětlit. U kolegy Nexie 16ventil, praskl plech pod držákem hřebenu, následně se vyrval podběh v délce asi 25 cm, a při tom všem byla relativně řiditelná, akorát byl pokaždé jinak postavený volant jak se to všechno protáčelo a opíralo o podběh ( odhad servisu na opravu 16 - 20tisíc ). Sfoukli jsme to sami, ale byla to makačka, jenom ho vyndat - Rubikova kostka. Měj se.
( chtělo by se mi říci neomezená, důvod ke kontrole celé výrobní sarže ). Viz kontrola bezpečn. pásů ( u Nexie ). GM je americká a tam jsou velmi dobří právníci a vědí co můžou a nemůžou následně prosr...
Každopádně jsi měl kliku, že s to nikam nenarval, to by bylo horší. K závadám, korejci maj věci který jsem neviděl a nedovedu si je vysvětlit. U kolegy Nexie 16ventil, praskl plech pod držákem hřebenu, následně se vyrval podběh v délce asi 25 cm, a při tom všem byla relativně řiditelná, akorát byl pokaždé jinak postavený volant jak se to všechno protáčelo a opíralo o podběh ( odhad servisu na opravu 16 - 20tisíc ). Sfoukli jsme to sami, ale byla to makačka, jenom ho vyndat - Rubikova kostka. Měj se.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
- Reklama
Tak zlomený to není, je to opravdu jenom tak opotřebovaný, že to prostě vypadlo . Brácha říkal, že je ten čep šíleně orezlej. Tomáši, fakt to nebylo nijak poznat, to rupnutí nebylo nijak časté, do práce to mám 20 km a za tu cestu tak 1-2x . Teď už je mně jasný i to chování na cestě - ubral jsem plyn, kolo se pootočilo doleva a Mates zamířil doleva... Na tý geometrii s tím nějak hnuli a kolo se na čepu pootáčelo doleva doprava, takže Mates plaval jak parník na Vltavě .
Jenom furt nechápu, že vykládám mechanikovi v servisu, co to dělá, a jeho to nejen vůbec nenapadne, ale klidně "udělá" geometrii...
Jenom furt nechápu, že vykládám mechanikovi v servisu, co to dělá, a jeho to nejen vůbec nenapadne, ale klidně "udělá" geometrii...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no to "ukousnuti cepu" ..jak by ste to nzavali...
..sa vobec nemusi prejavit hnet, ani postupne..
..proste to zrazu prdne..
..
ked najdem doma nejake nakresy, tak skusim dodat..
...
..ale to nieje tento pripad..
..kedze tu sa to "uviklalo" cele...(ten servisak musel byt asik slepy..)...
..taqze Docente, vela stastia z opravou...
..sa vobec nemusi prejavit hnet, ani postupne..
..proste to zrazu prdne..
..
ked najdem doma nejake nakresy, tak skusim dodat..
...
..ale to nieje tento pripad..
..kedze tu sa to "uviklalo" cele...(ten servisak musel byt asik slepy..)...
..taqze Docente, vela stastia z opravou...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Mam z toho hrůzu
No jestli budu muset počítat s tím,že mi po najetí nějakých 50.000km,upadne
kolo,tak z toho mám už dopředu hrůzu. Copak ty jsi " Docente "nejezdil na
pravidelné revizní prohlídky či kontroly? Mám na mysli - jarní a podzimní,kdy
auták nadzvednou a kolama kvedlaj sem a tam?Tam by přece na něco jistě
přišli,to nemohlo být z hodiny na hodinu.Navíc nepocházíš ze žádného asi
zapadákova,kde by pravidelné servisní práce nebylo možné zajištovat.No to
jsem z toho na palici.A jak to všechno dopadlo???Zdraví " Vazoun "
kolo,tak z toho mám už dopředu hrůzu. Copak ty jsi " Docente "nejezdil na
pravidelné revizní prohlídky či kontroly? Mám na mysli - jarní a podzimní,kdy
auták nadzvednou a kolama kvedlaj sem a tam?Tam by přece na něco jistě
přišli,to nemohlo být z hodiny na hodinu.Navíc nepocházíš ze žádného asi
zapadákova,kde by pravidelné servisní práce nebylo možné zajištovat.No to
jsem z toho na palici.A jak to všechno dopadlo???Zdraví " Vazoun "
hele na 580 czk od servisu se vyprdni, skoda a riziko, kteremu te vystavili jsou v UPLNE JINYCH intencich, nez je 580 korun ...Docent píše:Na tý geometrii s tím nějak hnuli a kolo se na čepu pootáčelo doleva doprava, takže Mates plaval jak parník na Vltavě .
Jenom furt nechápu, že vykládám mechanikovi v servisu, co to dělá, a jeho to nejen vůbec nenapadne, ale klidně "udělá" geometrii...
normalne sem napis, kde ti to kontrolovali, protoze imho tomu servisu se radeji vyhnout ...
v Barum servise na Praze 5 v Nádražní ulicijakub píše: hele na 580 czk od servisu se vyprdni, skoda a riziko, kteremu te vystavili jsou v UPLNE JINYCH intencich, nez je 580 korun ...
normalne sem napis, kde ti to kontrolovali, protoze imho tomu servisu se radeji vyhnout ...
stačí číst ...................
Re: Mam z toho hrůzu
Řekl bych, že každej nemá tolik financí, aby mohl navštěvovat pravidelně servisy Já si vše dělám sám, nebo s pomocí kamarádů - taky automechanikůVazoun píše:No jestli budu muset počítat s tím,že mi po najetí nějakých 50.000km,upadne
kolo,tak z toho mám už dopředu hrůzu. Copak ty jsi " Docente "nejezdil na
pravidelné revizní prohlídky či kontroly? Mám na mysli - jarní a podzimní,kdy
auták nadzvednou a kolama kvedlaj sem a tam?Tam by přece na něco jistě
přišli,to nemohlo být z hodiny na hodinu.Navíc nepocházíš ze žádného asi
zapadákova,kde by pravidelné servisní práce nebylo možné zajištovat.No to
jsem z toho na palici.A jak to všechno dopadlo???Zdraví " Vazoun "
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mam z toho hrůzu
Ty, o kterých Vazoun mluví, jsou zadarmo. 2x ročně.Robert píše:Řekl bych, že každej nemá tolik financí, aby mohl navštěvovat pravidelně servisy Já si vše dělám sám, nebo s pomocí kamarádů - taky automechaniků
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondráši zadarmo ? Dneska nemáš zadarmo nic. Vše se odvíjí od toho, jak zacházíš s autem a jakou péči mu dáváš. Veškerá guma ( manžety,hadice, silentbloky) na spodku vozidla trpí a pokud se jim nevěnuje patřičná péče, guma strácí svojí pružnost. Již jsem několikrát na tomto fóru psal, že se kontrola spodku a následné ošetření všech gumových částí přípravkem Regum se vyplatí. Potom nedochází tak drastickým poruchám, jako je tu popisována, co se týče upadnutí kola, nebo vydřeným kloubům. A jako dobrý příklad uvádím můj Matíz. Vše originál, kromě brzdových destiček,pneu ( 60ooo km) a baterie, kterou jsem měnil asi před měsícem a jen z toho důvodu že odjíždím v srpnu do Chorvatska a nechci riskovat, že mi tam odejde ( 7 let provozu).
Mám najeto 70000 km
Mám najeto 70000 km
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
V konečeném důsledku ano, nic není zadarmo, nicméně ACH a další autorizované dejvů / červolet mají 2x ročně preventivní bezplatné prohlídky. To že se jim ty prachy vrátí jinde je věc jiná, ale za prohlídku prostě neplatíš. Tak.V.Brousek píše:Ondráši zadarmo ? Dneska nemáš zadarmo nic.
a btw. čep gumový není, ale to je jen legrácka
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ano Ondráši máš pravdu.Prohlídka ta zákládní je určitě zadarmo. A ten čep také gumový není. Ale ta manžeta, která ho kryje, nebo ta manžeta která kryje gulový čep, a nebo ta manžeta která kryje lanko spojky a pod. ta již z gumy jsou. A pokud se ošetří, odpadají následné a zbytečné a drahé opravy. Na to jsem chtěl jenom upozornit. Nic víc a nic míň.Ondras píše:V konečeném důsledku ano, nic není zadarmo, nicméně ACH a další autorizované dejvů / červolet mají 2x ročně preventivní bezplatné prohlídky. To že se jim ty prachy vrátí jinde je věc jiná, ale za prohlídku prostě neplatíš. Tak.V.Brousek píše:Ondráši zadarmo ? Dneska nemáš zadarmo nic.
a btw. čep gumový není, ale to je jen legrácka
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne sob črc 15, 2006 22:41, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Moc dobře. 95 koní na kolech, ve 4 lidech stovka za 10.7s a spotřeba 6.7l na 100. Zatím mám za necelý měsíc přes 2000km. Auto je defacto jako nové. SpokojenostV.Brousek píše:A Ondro, jak se jezdí v nové autí ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny