Stránka 2 z 2
Napsal: stř srp 16, 2006 07:43
od kasma
JRD McLAREN píše:no ..za sdudena cca 1500..
potom postupne ubera ECU jednotka.. na cca 1300-1350
1100 - 1000
a az na "bezne volnobezne" 850 - 875..
..
pri zapnutej klime to moze byt niekde medzi 875-925 ...
..
ale ak mash take vysoke ako pisesh, tak bud ti to niekde "cuca falosny luft"..
alebo spinava
sacia klapka.
Mám na teba malú otázku, písal si tu, že otáčky môžu byť zvýšené ak to niekde cucá falošný luft... Môžeš prosím upresniť čo si tým myslel? Môže to byť aj niekde na začiatočnom výfuku? Alebo deravá nejaká hadica??? ALebo môže kolísanie otáčok spôsobiť aj zlá tesnosť medzi začiatočným a stredovým výfukovým potrubím?
VĎAKA za radu.
Napsal: stř srp 16, 2006 08:59
od JRD McLAREN
..nie na vyfuku...
tam nehladaj..
..hladat treba na sani...
..teda kazda jedna hadica, hadicka co ide k saciemu potrubiu..
..dost casto uz maju ludia popraskane "take tenke hadicky"..
co idu na podtlakove ovladanie klapiek kurania, a na MAP senzor..
a pod..
..
dalej kamarat mal predratu tu "veklu hadicu" co ide od vzduchoveho filtra,
..prip. este skus skontrolovat spoj k posilnovacu...
Napsal: stř srp 16, 2006 11:39
od kasma
JRD McLAREN píše:..nie na vyfuku...
tam nehladaj..
..hladat treba na sani...
..teda kazda jedna hadica, hadicka co ide k saciemu potrubiu..
..dost casto uz maju ludia popraskane "take tenke hadicky"..
co idu na podtlakove ovladanie klapiek kurania, a na MAP senzor..
a pod..
..
dalej kamarat mal predratu tu "veklu hadicu" co ide od vzduchoveho filtra,
..prip. este skus skontrolovat spoj k posilnovacu...
A pri tomto falošnom lufte sa môže stať aj to , že prudko tie otačky klesnu a potom sa opäť vratia do normalu?