KOLISANIE OTACOK

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

JRD McLAREN píše:no ..za sdudena cca 1500..
potom postupne ubera ECU jednotka.. na cca 1300-1350
1100 - 1000
a az na "bezne volnobezne" 850 - 875..
..
pri zapnutej klime to moze byt niekde medzi 875-925 ...
..
ale ak mash take vysoke ako pisesh, tak bud ti to niekde "cuca falosny luft"..
alebo spinava sacia klapka.
Mám na teba malú otázku, písal si tu, že otáčky môžu byť zvýšené ak to niekde cucá falošný luft... Môžeš prosím upresniť čo si tým myslel? Môže to byť aj niekde na začiatočnom výfuku? Alebo deravá nejaká hadica??? ALebo môže kolísanie otáčok spôsobiť aj zlá tesnosť medzi začiatočným a stredovým výfukovým potrubím?
VĎAKA za radu.
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..nie na vyfuku...
tam nehladaj..

..hladat treba na sani...
..teda kazda jedna hadica, hadicka co ide k saciemu potrubiu..
..dost casto uz maju ludia popraskane "take tenke hadicky"..
co idu na podtlakove ovladanie klapiek kurania, a na MAP senzor..
a pod..
..
dalej kamarat mal predratu tu "veklu hadicu" co ide od vzduchoveho filtra,
..prip. este skus skontrolovat spoj k posilnovacu...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

JRD McLAREN píše:..nie na vyfuku...
tam nehladaj..

..hladat treba na sani...
..teda kazda jedna hadica, hadicka co ide k saciemu potrubiu..
..dost casto uz maju ludia popraskane "take tenke hadicky"..
co idu na podtlakove ovladanie klapiek kurania, a na MAP senzor..
a pod..
..
dalej kamarat mal predratu tu "veklu hadicu" co ide od vzduchoveho filtra,
..prip. este skus skontrolovat spoj k posilnovacu...
A pri tomto falošnom lufte sa môže stať aj to , že prudko tie otačky klesnu a potom sa opäť vratia do normalu?
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“