Stránka 2 z 4

Důchodcovský styl jízdy?

Napsal: pon črc 03, 2006 12:11
od Vazoun
Já vám chlapci povím, že senioři rasují motor na nízkých otáčkách ! Kde to
žijete?To co umíte vy,to už jsme dávno zapoměli, ale nám autíčka jezdí bez
problémů a hlavně bez rasování !!! Cha,Cha,Cha ! :lol: :lol: :lol:
My starci, pokud máme ověření zdravotního stavu tak jezdíme ohleduplně,
a hlavně bezpečně bez problémově. Alespon já " Vazoun " určitě !!! :lol: :(

Napsal: pon črc 03, 2006 12:16
od Viktor
Blue Lanos píše:
Viktor píše:...chcel by som tam mat otackomer, ale tie externe sa mi moc nelubia, a s internym je kopa zhanaciek ...

:shock: vsak si kup original to co tam mas len tam bude aj otackomer. Kable su rovnake len to vymenis a jedes ;) uz sme to tu preberali dokonca v polsku to maju za "babku" :idea:
Ja viem, ale do polska nejdem a treba kupit ten plast na budiky + otackomer + kombinovany budik palivo + teplota, neviem uz si nepamatam co sa o tom pisalo, ale myslim, ze keby som si to tu v BA objednal bolo by to drahe ...
btw: vcera som rozoberal palubovku, a svina srob sa isiel poprechadzat niekde za autoradio, teraz mi jeden chyba :( stalo sa vam to niekomu? a ak ano hladate potom tie sroby, alebo si to nevsimate ze tam nieco hrkoce :lol:

Napsal: pon črc 03, 2006 12:19
od Blue Lanos
...tak tak ten motor ma fakt male otacky cca 2200 :roll: a mam taky dojem ako to tak zistujem, ze spotreba je nizsia pri tej 100km/h ako pri 80km/h :!: :!: Len tak medzi recou spomeniem, ze ked sme boli v Hannoveri na sluzobke na octavii, ktora mala palubak tak som skusil otestovat jednu vec a to jazdu po rovnej ceste pri 80km na 5ke a pak 100km na 5ke a budete sa divit palubak ukazoval mensiu spotrebu pri 100ke :!: takze urcite nejazdit pokial to nie je nutne na 5ke 80.

...ale co som si necekol je, ze co sa stane ked teda bude ohladuplny voci motoru a pojdem na 4ke 80km/h ake ze bude spotreba??????? :?

Napsal: pon črc 03, 2006 12:28
od Blue Lanos
ano srobik sa stratil aj mne ale padol za tstrovy tunel ale nasiela sa sam od seba :lol:

Musis kupit celu budikovnu okolo 2000sk v polsku tusim ;)

Napsal: pon črc 03, 2006 12:34
od Iwoš
Blue Lanos píše:
Viktor píše:...chcel by som tam mat otackomer, ale tie externe sa mi moc nelubia, a s internym je kopa zhanaciek ...

:shock: vsak si kup original to co tam mas len tam bude aj otackomer. Kable su rovnake len to vymenis a jedes ;) uz sme to tu preberali dokonca v polsku to maju za "babku" :idea:
Kde v Polsku??? :D No kdyby jste tam někdo jel, tak byste mi to mohli koupit, tedy jestli je to fakt za babku (nevím jaký je kurz babky vůči koruně :roll: ). Samozřejmě bych dal peňazky předem. :D

Napsal: pon črc 03, 2006 13:37
od Blue Lanos
Viem, ze to tu niekde je ale ked sa to tebe nechce hladat tak mne urcite ne :lol:

Napsal: pon črc 03, 2006 13:45
od Iwoš
Já to hledal, to bys mi křivdil, ale nenašel. Asi teda špatně. :? Tak zkusím ještě jednou :roll: :D

Napsal: pon črc 03, 2006 13:48
od Blue Lanos
ja ti veriiim :D pamatam si ze to tu pisal ten polak co tu obcas nieco napise :idea:

Napsal: pon črc 03, 2006 13:51
od mrk
Viktor píše:heh ze dochodcovsky styl :lol: som zvedavy co by si hovoril ked idem na 5-ke 65 :P Na druhej strane musis zobrat do uvahy ze ty mas 1.6 16V a tym padom ine prevody a ine otacky, neviem, ale myslim, ze kazdy mame aky taky cit a musis pocut kedy to auto ma "dost" a bolo by dobre preradit. A to ti hovorim, ze na tom sposobe radenia, ktore som hore popisal to auto ma vazne dost, netvrdim, ze by este nezvladol, len co mi potom vsetko odide do vecnych lovist vazne netusim. Brzdy su OK, vsetky kvapaliny vymenene, ale tiez mi je jasne, ze sa tam nieco zahreje a potom to smrdi. Musim to vyriesit, lebo vzdy ked zaparkujem a otvorim dvere frajerka sa smeje ze som si usral :lol: Ale znamym sa to uz tazsie vysvetluje, ze som to nebol ja :lol: :D :lol:
neboj, pri 2500 ten motor nema "dost", naco by potom siel do 5500 ci kolko ??? skus tomu vytocit na trojke 4000 niekde hore kopcom a vtedy zistis, ze vtedy estelen dobre tahat zacne. "1-tka (0-20 km/h), 2 - 20-40, 3 - 40-60, 4 - 60-85, 5 - 85 - 300". neviem co mas s autom, ja mam tiez po "skoro dochodcovi", ale po meste jazdim vacsinou kludne (lebo sa to odzrkadluje na penazenke), tie rychlosti radim v meste asi rovnako ako ty, ale ja citim, ze to je pre to auto malo. vsetko je to okolo 2000-2500 otacok ked preradujes, nemozes tvrdit ze vtedy uz ma motor dost.

ja som citil zapach nejaky den-dva po tom co mi zvarali nieco na vyfuku.

Napsal: pon črc 03, 2006 14:10
od Iwoš
Dík Blue, už jsem našel. Teď ještě mu napsat (A_MAXovi), ale s nevím jestli se s ním domluvím. :? No snad se odhodlám co nejdřív. :D

Napsal: pon črc 03, 2006 14:23
od orgi
mrk píše:
Viktor píše:heh ze dochodcovsky styl :lol: som zvedavy co by si hovoril ked idem na 5-ke 65 :P Na druhej strane musis zobrat do uvahy ze ty mas 1.6 16V a tym padom ine prevody a ine otacky, neviem, ale myslim, ze kazdy mame aky taky cit a musis pocut kedy to auto ma "dost" a bolo by dobre preradit. A to ti hovorim, ze na tom sposobe radenia, ktore som hore popisal to auto ma vazne dost, netvrdim, ze by este nezvladol, len co mi potom vsetko odide do vecnych lovist vazne netusim. Brzdy su OK, vsetky kvapaliny vymenene, ale tiez mi je jasne, ze sa tam nieco zahreje a potom to smrdi. Musim to vyriesit, lebo vzdy ked zaparkujem a otvorim dvere frajerka sa smeje ze som si usral :lol: Ale znamym sa to uz tazsie vysvetluje, ze som to nebol ja :lol: :D :lol:
neboj, pri 2500 ten motor nema "dost", naco by potom siel do 5500 ci kolko ??? skus tomu vytocit na trojke 4000 niekde hore kopcom a vtedy zistis, ze vtedy estelen dobre tahat zacne. "1-tka (0-20 km/h), 2 - 20-40, 3 - 40-60, 4 - 60-85, 5 - 85 - 300". neviem co mas s autom, ja mam tiez po "skoro dochodcovi", ale po meste jazdim vacsinou kludne (lebo sa to odzrkadluje na penazenke), tie rychlosti radim v meste asi rovnako ako ty, ale ja citim, ze to je pre to auto malo. vsetko je to okolo 2000-2500 otacok ked preradujes, nemozes tvrdit ze vtedy uz ma motor dost.

ja som citil zapach nejaky den-dva po tom co mi zvarali nieco na vyfuku.
napodobne.. jazdim po blave a takmer tak isto radim ako normalne.. a to auticko taha tak akurat, ziadne vytinanie.. ked mu chces poriadne vytat, vazne sa rozbehni na jednotke nad 40. to je krasny zvuk ;) (toto bolo urcene autorovi threadu).

Napsal: pon črc 03, 2006 15:34
od Milan
Trochu dlhsi prispevok.

Sutaziaci v disciline o najnizsiu spotrebu jazdia na velmi nizke otacky a radsej viac plynu na dosiahnutie nejakej akceleracie. V principe to tocia niekde po 1300-1700ot/min u atmo benzinov. To len na margo toho, kedy je najnizsia spotreba.

Je hrozne, ak to pritlacis a pri nizkych otackach ide ihned smrad od dveri a pri strednych z vyduchov kurenia, ci ako si to opisal. To je hrozne, to co mas s autom? Ak je to naozaj tak, to musis riesit v servise, to nie je normalne spravanie.

Spominane radenie rychlosti nazvat nakladenie motoru... velmi zvlastne. Vlastne tebe by bohate stacilo auto s litrovym objemom, lebo ak to pri sportovej jazde tocis do nejakych 3000ot., tak mas pri nich pri najlepsom dvojtretinovy vykon udavaneho maxima (90k), cize slabych 60koni. Mozno by ta mal niekto s tvojim autom previest a myslim to teraz bez akejkolvek ironie, lebo je dolezite vediet, co zhruba mozem ocakavat od svojho auta, co zjavne nemas ani tusenie.

Co sa tyka toho, ze zrejme niekedy davas 5-ku aj pri 60km/h, to sa odradit nenechaj, nic tym nenicis. Ja radim 5-ku obcas pri 35km/h (to nie je preklep, ano 35), kedy mam tych cca 900 ot/min. a nevidim v tom absolutne ziaden problem, auto ma nabehane sice iba 106tis.km, negarazovane a ma slabych 8rokov, ale chodi fantasticky na to, ze je to 1.6-ka. Ak to pri nizkych otackach nahle nepritlacis, ale len jemne "hladis" nohou pedal, tak to tomu autu nic zle nerobi. Nakoniec pretekari o najnizsiu spotrebu jazdia tak casto aj v civile a auta podla ich slov nevykazuju nizsiu zivotnost, ako auta ich "normalne jazdiacich"kolegov. A uprimne, ak ma motor zivotnost vysoko cez 200tisic, alebo 300tisic, bohvie, a ja na tom aute nabeham mozno 150tisic, tak je mi uplne jedno, ze som mozno niekedy jeho zivotnost znizil o 1% nejakou nie zrovna optimalnou jazdou. Neboj sa nizkych otacok, ani vysokych, moj Lanos zazil vsetko od 850ot-6500 na kazdom prev. stupni, aj nejake okruhy pri 30stupnoch Celzia a slnku, pol hodinu vkuse nakladacka a vydrzal zatial vsetko. A ked chodim po meste kludne, tak pri dvoch ludoch v aute a vypnutej klime je 50-ka pre 5-ku bez problemov zvladnutelna a rychlost mi to krasne drzi, ani plyn stlacat nemusim.

Tak ja len tolko. :)

Napsal: pon črc 03, 2006 17:44
od Viktor
Predchadzajuci prispevok komentovat nebudem :D , ked vravim, ze to auto malo dost, tak asi malo viem to posudit ...

A TERAZ SUPER SPRAVY:
normalne tomu ani neverim, keby som to nezazil ... vyresetoval som ECU, po tom dochodcovi (aj ked som najazdil 600 km) a cuduj sa svete:
1. 0 - 30
2. 30 - 60
3. 60 - 90
4. 90 - 120
5. 120 - 150 (ale skoro som sa vydr..l, na tych nasich mestskych dialniciach to neni sranda)

Auto si krasne priadlo, jediny krat hucalo, ked som isiel na 2. 70 km/h, ale este stale by zvladal viac. VOBEC ZIADNY SMRAD !!! vsetko islo ako hodinky :lol: :lol: :lol: teraz tomu mierne nechapem, ale som happy :D
Predtym, ked som isiel na 3jke 70, tak to bol dobry smrad a teraz nic :D

Napsal: pon črc 03, 2006 19:34
od Milan
No pozri, hned v prvom prispevku si svoju jazdu nazval zmykanie, tak clovek mal pocit, ze to aj povazujes objektivne za zmykanie, co teda nebolo zmykanie ani pre S105. A stazoval si sa iba na smrad. :D
Inac ked nemas otackomer, tak len orientacne. Jednotlive prevody by mali siahat po cca tieto rychlosti
1. vyse 50
2. 90
3. 130
4. 165

Plus minus par km, zavisi. Skratka auto by ti v pohode malo dosiahnut tieto rychlosti na jednotlivych prev. stupnoch. Ak budes mat aj po tomto teste dobry vzduch v aute, tak je to uz zrejme opravene. :D

Napsal: pon črc 03, 2006 20:41
od JRD McLAREN
..ten smard mohol prestat aj preto, ..
..ze prestala smykat spojkova lamela.. :roll:
... NAPRIIKLAD ...