Stránka 2 z 3
Napsal: úte črc 11, 2006 19:25
od Franta
Ta zkouška je jednoduchá to můžeš udělat okamžitě. Napadá mě také co dělá voda v chladícím okruhu - pokud mizí je to těsnění pod hlavou cca 500 kč + práce 2dny. Již jsem dělal jukni na moje příspěvky, případně fotogalerie.
Franta
Napsal: úte črc 11, 2006 19:46
od Vít, Jiří
Franta píše:Ta zkouška je jednoduchá to můžeš udělat okamžitě. Napadá mě také co dělá voda v chladícím okruhu - pokud mizí je to těsnění pod hlavou cca 500 kč + práce 2dny. Již jsem dělal jukni na moje příspěvky, případně fotogalerie.
Franta
¨voda je v pohodě ,dneska na tom ležel ode dvou do šesti automechanik
měřil i čidlo teploty vody a nic kromě té cívky nenašel popovytahovával všecky hadičky a zkoušel je profukovat----nic
Napsal: úte črc 11, 2006 19:50
od Franta
Kouří to furt ? Jakou barvu má kouř?
Franta
Napsal: úte črc 11, 2006 19:59
od Vít, Jiří
kouří to jen při zapnutý klimě nebo když to cuká i na místě
a kouř je černej jako z nafty
Napsal: úte črc 11, 2006 21:58
od petrm
Jo to může být cívkou stává se to .Já sem měl kdysi stejnej problém auto bylo bez výkonu kouřilo jako diesel žralo jak tank a přitom diagnostika hlásila chudou směs měl sem zoxidovanej konektor od lambdasondy ale Lanos to má jinak než nubira takže zkus cívku a uvidíš klidně si ji můžeš pučit od bráchy jsou stejný než ji koupíš novou
Napsal: stř črc 12, 2006 18:46
od Vít, Jiří
TAK PÁNOVÉ posadte se na pr...
nubira může cukat díky špatnému ukostření
přišly jsme na to tak že mi vyměnily lambdu a cukala
dojel jsem na diagnostiku kde mi řekli že lambda dává jen 400mv a méně při přidání plynu takže benal do toho tek jak dunaj
přijel jsem k automechanikovi že mu vrátim lambdu a on že je v pořádku
a najednou kop
vona asi nemá kostru vzal startovací kabel a lambda funguje motor nečudi ted ještě ta spotřeba jestli pujde dolů
a to v sobotu jedeme na ORLÍK na dovču
Napsal: stř črc 12, 2006 19:35
od Franta
Já Lambdu měřím rovnou na místě pod tou kovovou krytkou - dává 30mV (studená) po zahřátí 200mV až 800mV, ale až po hodně dlouhém zahřátí cca 20 minut. Již jsem našel v diagnostice slabý signál od lambdy. Jak vypadal ta stará lambda sonda? Jakou měla barvu povrchu toho žebrování. Já jsem dnes vymontoval tu mojí a povch lambdy byl jako vodní kámen v rychlovarce - měl světlou barvu stejnou jako mají např CD mechaniky v PC (pokud není black)
. (Lambdu jsem měnil před 30 tis km). Tak jsem si řekl pokud je na obalu "vodní kámen" v místě přívodu od válců ve vrstvě cca tak 1/2 mm, tak jak musí vypadat měřící keramika uvnitř čidla. Tak jsem lambdu hodil do octa 8% a ejhle lambda se začala čistit (jako varná konvice). Tak počkám do rána, pak ji opláchnu a namontuji a poznám
.
Podle toho jak to vypadá tak by měl být problém s vodou, ale není (hladina drží jak přibitá). Jenom ten olej mě trápí. Může se takto projevovat i spálený olej ? Nebo provoz na LPG?
Franta
Napsal: čtv črc 13, 2006 21:00
od Vít, Jiří
tak ta lambda byla totálně černá protože jsem s tím najel tak 500 km
a šíleně to hulilo snad ještě víc než nafta s čipem
lamdu měřily vždycky na tý spojce adruhý konektor dal na montážní držák
takže nemohl zjistit že motor není ukostřen nebo je ale slabě
na diagnosticelambda ukazovala při zapnutém klíčku 400mv
při nastartování až 900 mv-pak 500-800 mvpodle plynu
Napsal: pát črc 14, 2006 07:45
od Tomáš
Jirko , hlavně že už ti to jede , užij si dovolenou .
Napsal: pát črc 14, 2006 19:49
od Vít, Jiří
Napsal: pon črc 17, 2006 07:33
od Tomáš
Sorry za OT , kdy vyrážíš , já jedu s rodinkou na Orlík v pátek , do Podskalí.......
Re: Nubira cuká dál....
Napsal: pon zář 17, 2012 22:38
od maledivy1967
Som laik, kde presne môžem pozreť /skontrolovať/ to ukostrenie či je dobré? Dík.
Re: Nubira cuká dál....
Napsal: úte zář 18, 2012 12:05
od Arendal
Ahoj,
ukostření by mělo být (když se díváš na motor) vpravo vpředu na bloku motoru.
Palikx mě lezl nedávno po Nubirce a hledal nějaké další
Re: Nubira cuká dál....
Napsal: úte zář 18, 2012 21:34
od ppp
Ukostrenie na 1.6l podla toho ake, na espere som mal este nejaky oko na prevodovke na spodku pri lavom kolese ale na nubire som nasiel okrem ukostrenia motoru, teda hrubeho kabla od steftu starteru ku minus polu na baterke este jeden tenky kablik, ktory bol asi pod maticou steftu na sani (na strane prevodovky) a este jeden mierne hrubsi dvojkablik, ktory nevydal nikam inam nez tiez pod steft starteru. Potom je samotna baterka ukostrena tiez od minus polu baterky na kasnu kusok pred baterkou smerom ku svetlu, nasa nubira tam ma hrdzavu gucu, ktora tvorila volakedy hlavne ukostrenie baterky. A ostatne kostry ako kde. Niektore v interieri som nenasiel ani ked som ich hladal podla morawskeho knizky alebo servisneho manualu.