Stránka 2 z 6
Napsal: úte srp 01, 2006 20:30
od Franta
Přesně tak, já ji teké nechal zapojenou tam kde byla.
Franta
Napsal: stř srp 02, 2006 10:23
od PavelZ
Zaslepeni EGR ventilu by melo ovlivnit vykon motoru. Je to ale pomerne slozitej problem a myslim, ze se neda rict, ze to ve vsech stavech motoru zvysi jeho vykon. Kazdopadne to ovlivni produkci splodin. Je ale dost mozne, ze ji to nezvedne o tolik, aby pak clovek neprosel prez technickou. Muze to ovlivnit i spotrebu, ale tam bych spis rekl, ze je videt jen to, ze se zaslepenym EGR ventilem to ma mensi spotrebu nez se spatne fungujicim EGR ventilem.
Napsal: sob srp 05, 2006 23:19
od Mikewone
Když jsem byl n školení v boschi tak nám tam říkali růné finty a mimo jiné ,že zaslepení egr ventilu lehce zvedá výkon ale v pohodě je to jen u neřízeného diesela ale u benzínu řídící jednotka počítá s tím že saje míň vzduchu a mohlo by dojít k propálení pístu tak chlapi bacha
PS měl jsem o zaslepený v dieselové feldě a ta jela jako čert tak cus
Napsal: pát srp 11, 2006 22:38
od palikx
tak zaslepeni je vseobecne v pohode a na emise to ma vliv az ve vyssich otackach a vykonu.takze emisema projdete v pohode.jinak to chce jeste ucpat i tu hadicku.propaleni pistu se konat nebude.na vykon to obvykle velky vliv nema.
tlaky ve valcich u benzinu byvaji kolem 12.resp od 10 do 14.vyssi asi nevadi ale vic trpi klika a krouzky nizssi je problem tesnosti.
Napsal: sob srp 12, 2006 12:00
od Viktor
teda ak som to spravne pochopil predsalen to bude mat vplyv na zivotnost, tak teraz som z toho jelen, zaslepit ci nie?
Napsal: pon říj 09, 2006 12:48
od Vlasta
Tak jsem v sobotu taky zaslepil ten EGR ventil. Nechtělo se mi sundavat zapalovací modul, ale nakonec jsem musel vyndat baterku. Možná to bylo dobře, alespoň si řídící jednotka načetla nové hodnoty. Zdá se, že auto jde líp za plynem, je živější a i volnoběh je lepší. Takže mohu potvrdit, to se se tu psalo, zatím pozitiva, co bude dál, ukáže čas.
Napsal: pon říj 09, 2006 22:26
od Mikewone
HELE TAK JSTE MĚ DOTLAČILI K ZASLEPENÍ EGR VENTILU VŠE V POHODĚ DOKONCE SE MI ZDÁ ŽE I SPOTŘEBA SE TROCHU STÁHLA E KDYŽ PUSTÍM PLYN TAK TO HNED NEBRZDÍ MOTOREM ALE TAK POCUKÁVÁ ALE MI TO JE BUŘT HLAVNĚ KDYŽ TO JEDE A TEĎ TOTEDA JEDE 195 A EŠTĚ CHTĚLA I KDYŽ TEN TACHOŠ JE TAKY NEJISTÝ. tAKŽE VZHÚTU DO ZASLEPOVÁNÍ EGRu.
Napsal: úte říj 10, 2006 13:15
od Tomáš
........ no jak myslíte , já nic nezaslepím .........
Napsal: úte říj 10, 2006 13:50
od Vlasta
Tomáš píše:........ no jak myslíte , já nic nezaslepím .........
Nikdo Tě nenutí
, mě se to opravdu polepšilo. Naopak, přestalo mi to cukat při brždění motorem a opravdu to brzdí, dřív to bylo jako dvoutakt. Jsou jen dvě možnosti, buď to pomáhá jako takové, nebo byl ten ventil špatnej. Strkat ho do pusy a profukovat se mi ale nechtělo. Uvidím, co to udělá se spotřebou, s tou se peru od samého začátku, pořád kolem 10 a víc. To se mi zdá oproti jiným tady docela dost.
Napsal: úte říj 10, 2006 17:03
od Mikewone
Hele bacha na klimatizaci s ní mito bere taky deset jinak 8 -8.9 já na to zatím to no víš co ja potřebuju jet a ne to auto tlačit. čau M.
Napsal: úte říj 10, 2006 23:23
od Vlasta
Mikewone píše:Hele bacha na klimatizaci s ní mito bere taky deset jinak 8 -8.9 já na to zatím to no víš co ja potřebuju jet a ne to auto tlačit.
čau M.
Já klimošku nemám, my jsme chudá rodina
a jezdím tak nějak přiměřeně, někdy výletnicky a někdy ostře.
Napsal: stř říj 11, 2006 08:50
od Richard
No já se celkem divím vaší spotřebě. S 2,0 kombikem vždy minimálně s 4 lidma a cca 20% podílem města a 50% dálnice jedu pohodově od 7,6- 8,2.
Na dálnici cca 130, mimo 100-110 město lehce pod 60 (vše tachometrový).
Co mě překvapuje a ptal jsem se na to i Palikxe je, že auto moc motorem nebrzdí (po ubrání plynu jede jako koloběžka) . Proto sleduji i tuhle diskuzi, ve které se objevilo, že po zaslepení EGR začalo auto brzdit motorem. Je to fakt tak znát???
Jinak k úpravám jsem skeptický, zkusil jsem odpor místo čidla teploty vzduchu a spotřeba šla při výše popsaných podmínkách na 10lt
tak jsem zas zapojil čidlo a je to OK.
Napsal: stř říj 11, 2006 09:18
od Vlasta
Já mám ten poměr jízd spíš otočený, tak 35 dálnice a jinak město, ale zase jezdíme jen ve dvou, proto už zkouším všechno možné. Bojuju s tou spotřebou od samého začátku a pořád se nemůžu dobrat nějakého zásadního řešení, styl jízdy mám podobný. Občas přitlačím, ale jen při předjíždění, nebo když je potřeba zmizet z křižovatky.
Je fakt, že to motorem moc nebrzdí, ale teď alespoň poznám, že jsem sundal nohu z plynu. Dřív to bylo tak, že někdy nic nebo chvíli nic a najednou to trochu začalo brzdit, prostě divný.
S tím čidlem jsem zatím nic nedělal i když i to před zimou láká, ale uvidím jak se projeví ten EGR.
Možná je to všechno jen pod dojmem, že se s tím něco dělalo, čas a spotřeba to ukáže.
Napsal: stř říj 11, 2006 09:44
od Tomáš
Podle toho co píše Vlasta mě spíš přijde , že to nemá tlaky ve válcích . Proto to nebrzdí motorem . Nečerná ti rychle olej , nebo nežere ti to olej ? Typoval bych to na kroužky , ale nechci tady dělat bubáka......
Ta spotřeba je fakt velká , já na kombíku ještě přes 10 nešel . Průměrně je to 9 litrů , v létě okolo 8,2................
Napsal: stř říj 11, 2006 10:16
od Richard
Tome, olej mi samo černá, motor mi ale nebrzdí, proto se ptám. Dle technika emisí které jsem dělal před cca 3/4 rokem je motor s perfektním stavu o čemž svědčí obsah HC cca 16 (norma je do 100). Olej od výměny do výměny nedolévám.
Je ale fakt, že když uberu ve Feldě jde rychlost rychle dolů, ale Nubi jede furt. Např. jedu o dálnici 130 a přečtu na cca 200-300metrů značku o omezení rychlosti, např. 110 a pak 90, 70, atd. Ačkoli dám hned nohu z plynu musím stejně brzdit, prtože na tý 70 tam mám tak 90-100. Stejně tak např. (pokud to někdo zná) z Kořenova dolů do Harrachova, tak tam mám za 3 a stejně musím ještě brzdit
Do kopce obráceně jedu v pohodě na 5 (pokud se vybodnu na 50
) takže to takovej krpál zas není