Stránka 2 z 5
Napsal: stř čer 28, 2006 18:55
od Robert
Napsal: stř čer 28, 2006 18:58
od Docent
Tak dneska mně hladové oko začalo svítit při cestě do práce, na svítící jsem ujel cca 20 km, než jsem dorazil k pumpě, a do nádrže se vešlo (na druhé vypnutí pistole) 33,86 litrů.
Napsal: stř čer 28, 2006 19:04
od mino
Tak aj mne na Matízku svietila skoro vždy 30-50 km bez problémon. Na Kalose keď som ho kupil, tak som sa tiež pohrával s myšlienkou že oko nesvieti. Ručička už bola asi asi 2-3 mm za červeným poľom, celkom mimo a až potom začalo svietiť. Pustím tam 7-8 L a nedostane sa ani do červeného.
Napsal: čtv čer 29, 2006 13:22
od zabijec
Taky se mi jednou povedlo dojet k pumpě s kuckajícím motorem. Od rozsvícení kontrolky cca 80km. Většinou tankuji až po rozsvícení kontrolky a bývá to kolem 32 litrů.
kontrolka spotřeby
Napsal: ned srp 13, 2006 22:34
od J.Bad
Docela mě kontrolka spotřeby překvapila - je fakt že po rozsvícení se dá najet s lehkou nohou 50km.Ta kontrolka se pomalinku rozsvěcí podle toho kolik tam je benzínu.Něco podobnýho jako je ve vypínači stmívač osvětlení.Tak čím méně paliva - tím kontrolka svítí jasnějc.
Neriskuji také
Napsal: pon srp 14, 2006 08:41
od Vazoun
Při pravidelném dotankování pohonných hmot 95 raději neriskuji. Je známo
že tak jak popisuje " Vojta " může dojít nejen k poškození benzínového
čerpadla ale také k poškození katalyzátoru.Taky jsem ještě neviděl svítit tu
kontrolku,pouze při převzetí Matize svítila kontrolka a měl najeto 17km.To
prý úmyslně abych viděl že kontrolka je funkční.Bylo tam asi 5 litrů,neb se
mi tam vlezlo 30 litrů do plna/do cvaknutí pistole /zdravím všechny na foru
a přeji hezký den - " Vazoun "
--------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
Napsal: pon srp 14, 2006 10:05
od Robert
Spíš bych řekl, že dojde k poškození čerpadla, ale katalyzátoru? Proč?
Napsal: pon srp 14, 2006 10:08
od zabijec
Robert píše:Spíš bych řekl, že dojde k poškození čerpadla, ale katalyzátoru? Proč?
No jak to začne kuckat tak se může stát že projde nespálený benzín do katu kde může shořet a tím ho poškodit
Špatné spalování
Napsal: pon srp 14, 2006 10:40
od Vazoun
Ano,ano - " Roberte " myslím že " Zabijec to docela dobře definoval
Alespon něco podobného jsem se dočetl / není to z mé hlavy / zase toliko
nejsem zkušený autař,pořád se učím
ale nestydím se to přiznat
Zdravím Vás chlapci,rád poslouchám a čtu vaše poznatky,těma se já právě
učím a zdokonaluji
- ahoj všem " Vazoun "
-------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20 / MATIZ SE r.v.07/2002 sv.zel.metlina u 38
STK + Emise do 07/2008
Napsal: pon srp 14, 2006 10:56
od Robert
zabijec píše:Robert píše:Spíš bych řekl, že dojde k poškození čerpadla, ale katalyzátoru? Proč?
No jak to začne kuckat tak se může stát že projde nespálený benzín do katu kde může shořet a tím ho poškodit
Aha, ale když mi dojde benzín, tak kde se ten nespálenej teda veme?
Ne, to byl jen vtip, rozumím tomu, ale asi to nebude tak žhavý, jak píšou
Souhlas
Napsal: pon srp 14, 2006 11:07
od Vazoun
Souhlasím s Tebou,ale znáš to - co psáno by mělo být dáno
Možná že,se
tu ještě dovíme něco bližšího kolem tohoto - téma - do dna či ne
Zdraví - " Vazoun "
Napsal: pon srp 14, 2006 12:08
od Robert
Určitě není dobrý jezdit do dna, ale mě osobně se to už stalo 3x, kdy mi totálně došel benzín a nic se nestalo
Lepší je jezdit aspoň kousek nad hladovým okem
Napsal: pon srp 14, 2006 12:14
od zabijec
Robert píše:Určitě není dobrý jezdit do dna, ale mě osobně se to už stalo 3x, kdy mi totálně došel benzín a nic se nestalo
Lepší je jezdit aspoň kousek nad hladovým okem
ta možnost poškození katu je tímto způsobem dost malá, ale stát se to může, takže je lepší se suché nádrži vyhnout
Napsal: pon srp 14, 2006 13:17
od Návštěvník
Napsal: stř srp 23, 2006 10:59
od V.Brousek
Katalyzátor v žádném případě nemůže odejít, nevidím jedinný důvod proč by se tak mělo stát, pokud dojde benzín.