Stránka 2 z 3

Napsal: ned črc 25, 2004 14:15
od milosh
je to pekny auto, ale moje dalsi kara uz nebude korejec :?:

Napsal: ned črc 25, 2004 16:59
od Ivan
Moje asi taky ne. Snem je Honda Type-R. Ale v Lacetti se půjdu alespoň projet, když nic...

Napsal: ned črc 25, 2004 17:30
od milosh
Ivan píše:Moje asi taky ne. Snem je Honda Type-R. Ale v Lacetti se půjdu alespoň projet, když nic...
No asi tak nejak ;)

A pak teda Honda, Mazda nebo Toyota, ale asi si jeste par let pockam, nez se moje nexijka odebere do vecnych lovist :lol:

Napsal: ned črc 25, 2004 21:55
od Blue Lanos
Takze lacetti sa vola rozne po svete. Je napriklad Chevrolet Optra/ Optra 5 Suzuki Forenza / Reno, Nubira III :shock: :shock:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

http://www.daewootech.com/forum/viewtopic.php?t=1176

Drft

Napsal: pon črc 26, 2004 14:55
od Návštěvník
Daewoo je sračka,Oktávka je mnohokrát lepší a o Focusovi ani nemluvě

Re: Drft

Napsal: pon črc 26, 2004 15:15
od milosh
Anonymous píše:Daewoo je sračka,Oktávka je mnohokrát lepší a o Focusovi ani nemluvě
Dekujeme anonymovi za nazor, mam pocit, ze Frankie z tuning fora uz nevi, kam vsude by napsal, ze oktavka je nejlepsi.

Ale zapomel jsi na to, ze porovnavas anonyme trosku auta v jiny cenovy hladine...

Napsal: pon črc 26, 2004 16:55
od Blue Lanos
to anonymove robievaju :x :x

Napsal: čtv srp 12, 2004 18:24
od llada
je fakt uzaseny :lol:

???

Napsal: úte zář 28, 2004 13:54
od Krtek
Miloshi: nechci se zastávat nějakýho anonymního magora ale. Proč bys neměl kvůli jiný cenový relaci srovnávat Daewoo se škodofkou ? Daewoo je levnější ale cpe se do třídy co je Ochcávka. Nechceš snad říct že kdo si koupí nový Daewoo tak má slevit z nároků že ne ?

Re: ???

Napsal: úte zář 28, 2004 14:50
od milosh
Krtek píše:Miloshi: nechci se zastávat nějakýho anonymního magora ale. Proč bys neměl kvůli jiný cenový relaci srovnávat Daewoo se škodofkou ? Daewoo je levnější ale cpe se do třídy co je Ochcávka. Nechceš snad říct že kdo si koupí nový Daewoo tak má slevit z nároků že ne ?
No, ja nevim, ale pokud by nove daewoo modely byly srovnatelne s vozy stejne tridy, tak proc by byly levnejsi? Kdyz by byly stejne kvalitni... :?

Re: ???

Napsal: úte zář 28, 2004 15:25
od Krtek
milosh píše:
Krtek píše:Miloshi: nechci se zastávat nějakýho anonymního magora ale. Proč bys neměl kvůli jiný cenový relaci srovnávat Daewoo se škodofkou ? Daewoo je levnější ale cpe se do třídy co je Ochcávka. Nechceš snad říct že kdo si koupí nový Daewoo tak má slevit z nároků že ne ?
No, ja nevim, ale pokud by nove daewoo modely byly srovnatelne s vozy stejne tridy, tak proc by byly levnejsi? Kdyz by byly stejne kvalitni... :?
Náhodou pracuju v automobilovym průmyslu tak mam trochu tušení o kolik jsou auta předražený. Konkrétně od nás jdou díly do VW za 1/10 ceny která je pak v prodejně. V to jsou šílený rezervy nehledě na levnější pracovní sílu v koreji.

Napsal: stř zář 29, 2004 18:52
od petrm
Přesně tak kdybyste tušili kolik stojí čistá výroba auta jen za materiál a mzdy dělníků + energie tak byste koukali kolik jim člověk dá navíc ale je potřeba do toho připočítat náklady na vývoj a zkoušky a na výrobu výrobních zařízení atd a to teprve dělá cenu auta . To co píše Miloš je sice přitažený za vlasy ale je to bohužel tak člověk nemůže chtít aby v tom autě byly použitý stejný amteriály jako třeba v golfu kterej je o 100 000-200 000 dražší a tudíž nemůže požadovat stejnou kvylitu ale zase na druhou stranu to auto musí být konkurence schopné a tudíž přiměřeně kvalitní 8)

Napsal: čtv zář 30, 2004 08:56
od Krtek
petrm píše:Přesně tak kdybyste tušili kolik stojí čistá výroba auta jen za materiál a mzdy dělníků + energie tak byste koukali kolik jim člověk dá navíc ale je potřeba do toho připočítat náklady na vývoj a zkoušky a na výrobu výrobních zařízení atd a to teprve dělá cenu auta . To co píše Miloš je sice přitažený za vlasy ale je to bohužel tak člověk nemůže chtít aby v tom autě byly použitý stejný amteriály jako třeba v golfu kterej je o 100 000-200 000 dražší a tudíž nemůže požadovat stejnou kvalitu ale zase na druhou stranu to auto musí být konkurence schopné a tudíž přiměřeně kvalitní 8)
Jenže třeba v číně pracujou některý dělníci za byt a stravu. Nevim jakv koreji. Hafo nákladů na vývoj Daewu odpadá protože to má převzatý odjinud. Taky budou v koreji asijiný daně. No.Když mi může škodováckej dealer dát slevu 20 tisíc na auto za 220 a ještě na tom vydělá tak v tom rezervu vidim. Každý auto musí něco splnovat at je to VW nebo Daewoo jinak by to nemohli prodávat. A pochybuju že ti třeba VW dá něconavíc "zadarmo" v podobě jinejch lepších materiálů. Kde kdo nadává třeba na Italy. U nás děláme pro všechno možný a můžu ti říct že stejný lidi přebíhaji z linkypro Fiata na Linku pro MB nebo BMW ! Materiály jsou na stejnej díl v 95% stejný ! Souhlasim s tim že Daewoo to má jinak pojatý. Mam sice okna v elektrice ale automat mam jenom u řidiče na stahování. Nejlenější Pavián pokud má el. okna tak má automatiku na všech i na vytahování. tempomat nebo počítač v autě asi Daewoo jesšeě neobjevilo (akorát nechápu jak to že Leganza tempomat měla)

Napsal: čtv zář 30, 2004 17:01
od petrm
Já ale neměl na mysli cenu auta já měl na mysli 1000 Kg železa a jiných slitin + 300 KW elektřiny + 100 L vody + plat jednoho zaměstnance a vyjde ti že výroba jednoho auta stojí třeba 50 000 to další už jsou jen náklady na vývoj a okolní funkce továrny . A o tom že už nic vymýšlet nemusejí to je taky trochu mýlka naše firma začíná rozjíždět importérství Ssangyongu taky z koreje a tam jsou motory z Mercedesu a oni investovali dalších 3,5 miliardy do dalšího vývoje toho motoru . A k té výbavě i v koreji vědí co je to palubní počítač atd. jen už by nebyli cenově tak nízko a tím i jakžtakž konkurenceschopní . ;)

Napsal: pát říj 01, 2004 12:16
od Franta
Mrkněte na WWW.chevroletcz.com
Franta