Napsal: ned črc 25, 2004 14:15
je to pekny auto, ale moje dalsi kara uz nebude korejec
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
No asi tak nejakIvan píše:Moje asi taky ne. Snem je Honda Type-R. Ale v Lacetti se půjdu alespoň projet, když nic...
Dekujeme anonymovi za nazor, mam pocit, ze Frankie z tuning fora uz nevi, kam vsude by napsal, ze oktavka je nejlepsi.Anonymous píše:Daewoo je sračka,Oktávka je mnohokrát lepší a o Focusovi ani nemluvě
No, ja nevim, ale pokud by nove daewoo modely byly srovnatelne s vozy stejne tridy, tak proc by byly levnejsi? Kdyz by byly stejne kvalitni...Krtek píše:Miloshi: nechci se zastávat nějakýho anonymního magora ale. Proč bys neměl kvůli jiný cenový relaci srovnávat Daewoo se škodofkou ? Daewoo je levnější ale cpe se do třídy co je Ochcávka. Nechceš snad říct že kdo si koupí nový Daewoo tak má slevit z nároků že ne ?
Náhodou pracuju v automobilovym průmyslu tak mam trochu tušení o kolik jsou auta předražený. Konkrétně od nás jdou díly do VW za 1/10 ceny která je pak v prodejně. V to jsou šílený rezervy nehledě na levnější pracovní sílu v koreji.milosh píše:No, ja nevim, ale pokud by nove daewoo modely byly srovnatelne s vozy stejne tridy, tak proc by byly levnejsi? Kdyz by byly stejne kvalitni...Krtek píše:Miloshi: nechci se zastávat nějakýho anonymního magora ale. Proč bys neměl kvůli jiný cenový relaci srovnávat Daewoo se škodofkou ? Daewoo je levnější ale cpe se do třídy co je Ochcávka. Nechceš snad říct že kdo si koupí nový Daewoo tak má slevit z nároků že ne ?
Jenže třeba v číně pracujou některý dělníci za byt a stravu. Nevim jakv koreji. Hafo nákladů na vývoj Daewu odpadá protože to má převzatý odjinud. Taky budou v koreji asijiný daně. No.Když mi může škodováckej dealer dát slevu 20 tisíc na auto za 220 a ještě na tom vydělá tak v tom rezervu vidim. Každý auto musí něco splnovat at je to VW nebo Daewoo jinak by to nemohli prodávat. A pochybuju že ti třeba VW dá něconavíc "zadarmo" v podobě jinejch lepších materiálů. Kde kdo nadává třeba na Italy. U nás děláme pro všechno možný a můžu ti říct že stejný lidi přebíhaji z linkypro Fiata na Linku pro MB nebo BMW ! Materiály jsou na stejnej díl v 95% stejný ! Souhlasim s tim že Daewoo to má jinak pojatý. Mam sice okna v elektrice ale automat mam jenom u řidiče na stahování. Nejlenější Pavián pokud má el. okna tak má automatiku na všech i na vytahování. tempomat nebo počítač v autě asi Daewoo jesšeě neobjevilo (akorát nechápu jak to že Leganza tempomat měla)petrm píše:Přesně tak kdybyste tušili kolik stojí čistá výroba auta jen za materiál a mzdy dělníků + energie tak byste koukali kolik jim člověk dá navíc ale je potřeba do toho připočítat náklady na vývoj a zkoušky a na výrobu výrobních zařízení atd a to teprve dělá cenu auta . To co píše Miloš je sice přitažený za vlasy ale je to bohužel tak člověk nemůže chtít aby v tom autě byly použitý stejný amteriály jako třeba v golfu kterej je o 100 000-200 000 dražší a tudíž nemůže požadovat stejnou kvalitu ale zase na druhou stranu to auto musí být konkurence schopné a tudíž přiměřeně kvalitní