Stránka 2 z 5
Napsal: pon čer 26, 2006 12:35
od GHOST
Napíš či je to čerpadlo originál a koľko sa používalo
Napsal: pon čer 26, 2006 13:04
od verusamira
Cerpadlo je z nexie,ale 8V ,ale to by vadit nemelo si myslim,je trosku jiny,ale pasovalo tam.Jak je stary netusim,ale to moje vypada jako novy a bylo stary 9let.Tohle je takovy husty,napovrchu zrezli,ale funguje. Znamej mi rikal,ze by to mohlo bejt zavzdušněny tak se nato podivam a pak napisu,jestli probehla zmena.
Napsal: pon čer 26, 2006 13:45
od GHOST
Skus. Zavzdušnené to s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou je. Skontoluj aj palivkovu sondu či ma riadiaca jednotka reálne údaje...
Napsal: pon čer 26, 2006 14:38
od Habron
GHOST píše:Skontoluj aj palivkovu sondu či ma riadiaca jednotka reálne údaje...
Co to je ???
Napsal: pon čer 26, 2006 14:50
od GHOST
No cidlo,ktoré posiela údaje o palive riadiacej jednotke. Ak ti čepradlo odišlo kvôli bordelu v palive, je možné,že je za...né aj to čidlo, (alebo zaoxidované) a riadiaca jednotka má chybné údaje a dáva možno viac paliva.Motor sa potom v nižších otáčkach dusí a pri vyšších sa nespálený benzín do stane až do horúceho výfukového traktu,kde sa dodatočne zapáli a z toho tá streľba.
Na Nesii pod zadnými sedadlami jak je vstup do nádrže
Napsal: pon čer 26, 2006 14:58
od Habron
GHOST píše:No cidlo,ktoré posiela údaje o palive riadiacej jednotke. Ak ti čepradlo odišlo kvôli bordelu v palive, je možné,že je za...né aj to čidlo, (alebo zaoxidované) a riadiaca jednotka má chybné údaje a dáva možno viac paliva.Motor sa potom v nižších otáčkach dusí a pri vyšších sa nespálený benzín do stane až do horúceho výfukového traktu,kde sa dodatočne zapáli a z toho tá streľba.
Na Nesii pod zadnými sedadlami jak je vstup do nádrže
Tak něco takového slyším poprvé.
Čerpadlo dává konstatní tlak a přetlak se vrací přes přetlakový ventil vracečkou zpět do nádrže. Žádná jiná regulace, než tato, tam podle mě není!
Řídicí jednotka dávkuje množství paliva délkou vstřiku a to na základě údaje o poloze škrtící klapky (sešlápnutí pedálu), teploty nasávaného vzduchu, teploty motoru, údaje z lambdy. Snad jsem na nic nezapoměl.¨
Pod zadními sedadly je konektor čerpadla.
Napsal: pon čer 26, 2006 15:02
od GHOST
Nehádam sa, osobne som to ešte neriešil, čerpám len z toho čo mi vravel jeden známy keď mi skackalo auto ale u mňa to bolo v saní. Vymenil som filter a šlape to. tak neviem
Napsal: pon čer 26, 2006 15:07
od Habron
Princip dodávky paliva do vstřiků jsme řešili už zde:
https://www.chevroletclub.cz//viewtopic.php?t=4765
Napsal: pon čer 26, 2006 15:12
od GHOST
Napsal: pon čer 26, 2006 17:44
od verusamira
Tak sme odvzdušnili a je to porad stejny,ne-li horší.Muze to bejt mozna i svičkama ? Ale to nebude jednoduchy se tam dostat,nemam totis ten klic,abych je vyndal a ocistil.
Napsal: pon čer 26, 2006 20:23
od Habron
No já bych se zkusil vůbec zaměřit na to, jestli tam jde dost benzínu a pokud máte tu možnost, tak změřit tlak benzínu ve vstřikovačích.
Jinak všechno už tady vyjmenoval JRD ...
já osobně bych zkusil palivový filtr, svíčky (pokud nemáš klíč, tak si ho někde půjč, popř. kup, stojí asi stovku jako nástavec na golu), pokud nesvítí oranžová kontrolka. Pokud svítí, tak bych si zašel na diagnostiku ... atd. Příčin moc.
Napsal: pát zář 08, 2006 08:45
od verusamira
Tak už to mam konečně opravene.Trvalo to měsíc,než se přišlo na zavadu.Nakej dobrak mi nalil do nadrže asi ředidlo,nebo olej.Koupil sem nevé,už druhé čerpadlo a ted se pracuje na spojce a starteru.
byznys po česku
Napsal: stř zář 13, 2006 11:12
od Serpico
Nejsi sám taky jsem si nakoupil plnou u Hypernovy v Čestlicích se slevou asi 3 Kč ( páteční a sobotní slevy ) - benzín byl nastavený asi ředidlem ( nevztahuje se na něj spotřební daň cca necelých 12 Kč ). Momentálně se řeší daňový únik u 17 čerpadel. Momentálně tankuji u Makra tamtéž a nemám problémy údajně tam dodává OMV. Aneb spokojený zákazník se slevou v byznysu po česku.
Měj se fajn
Napsal: čtv zář 14, 2006 06:26
od Slavek
uz sem tu jednou psal, diky za to ze existuje levnej benzin, to by sme pak nemohli opravovat nase auta
Napsal: čtv zář 14, 2006 17:27
od rsaf
Taky mi vcera zdechnul alternator, stejny pripad jako vetsina pribehu zde, pravdepodobne dioda... Shanim kde mi to za rozumny peniz zrepasuji (samozrejme jsou po smrti i loziska a uhliky taky nejsou nove).
mj. nevite nekdo jestli by tam mohl pasovat alternator z Kadetta ? Vypada to, ze racer a nexia maji alt. stejny, takze by mozna mohlo ?