Stránka 2 z 2
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:07
od Iwoš
Si tam dáme větráček s procesoru a vyjde to na stejno.
A nejlíp s diodama, pěkně barevnej.
Napsal: ned kvě 21, 2006 23:31
od JRD McLAREN
..no..
taq som si to tu preciital..
aa..
tiez mam podobnu blbinu na Skode 105L..
..z karburatorom to malo akurat ten efekt..
ze sa motor za studena, pri zoslapnuti plynu nezacal dusit..
...( ale zadymil jak hovado, a fofrem sa to rozjelo )..
...o znizeny spotreby ani Ň..
..teda jedine co to robilo bolo to, ze to lepsie zmiesavalo vybusnu zmes..
...( nekdo do vie jak funguje mixer.. taq mozno pochopii..)..moj dojem..(140max. 5os)
..na autach MPI.. neviem co by to miesalo.. taq jak spominal PertM..
..a zvysenie vykonu... hmmm no pochybujem..( to skorej motyka vystrelii )
..podla mna je to podobna blbost ako boli Elektricke TURBAAaaa....
..a rozne ine, im podobnee..
Napsal: pon kvě 22, 2006 08:49
od Habron
i-
JRD McLAREN píše:to skorej motyka vystrelii
Takové přirovnání jsem ještě neslyšel, ale je to velmi trefné.