Stránka 2 z 4

Napsal: ned kvě 21, 2006 18:14
od Ivan
Iwoš píše:
Ivan píše:... Mám tam sériovou 1,5 16V 8)
Tak to se omlouvám, jsem se asi dost felil. Myslel jsem, že jsi tam dával nějakej jinej. :? Asi mě zmátlo to foto: http://nexia.emuni.cz/admin/Editor/assets/c20xe02.jpg Ještě jednou se omlouvám :( se v autech moc nevyznám :D
Mám tam jen jinou krytku motoru a balím na to holky, jakože je tam 200 koní :lol:

Napsal: ned kvě 21, 2006 18:27
od Iwoš
TO: Ivan
V poho, já se v tom fakt nevyznám.
Jak se dá takovej motor tak našlápnout?? :shock: No někdy bych tě chtěl vidět na nějakým tom sprintu, musí to být nádhera. :D Hodně zdaru :lol:

Napsal: ned kvě 21, 2006 18:28
od Blue Lanos
Ivan malem ti to sezrali tu standardnu 1.5ku :lol: :lol: 8) ...a to preto, ze nechodia na zrazi tam by sa presvedcili :D

Napsal: ned kvě 21, 2006 18:46
od Iwoš
Já vůůůl. No kdyby málem. :lol: :lol: :lol: Ale jsem si myslel, že je to blbost. Teda co tam je za motor?? Čítám nějakej dvoulitr. :D

Napsal: ned kvě 21, 2006 19:10
od Ivan
Ivoši, čítáš dobře. Ale asi špatně čítáš moje stránky www.nexia.emuni.com, protože tam to všechno je ;-)

Napsal: ned kvě 21, 2006 19:46
od petrm
Ivan píše:
Kessler píše:No to je síla :shock: A co je to za ftipnou kontrolku tam vlevo :?:
Nexia tam má tuším 2 kontrolky, které nemají žádnou funkci, jsou volné. Tak mám na tu žlutou PWR vyvedená světla. Když svítí světla, svítí kontrolka.

Si tam měl napsat že to je speciální stav kdy dáš plnej a dojde k přestavení jednotky na nejvyšší výkon :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned kvě 21, 2006 20:07
od Peter S
Teplomer ukazuje že motor nebol zohriaty úplne. To znamená že prevodovka bola úplne studená. To nie je pre auto nič dobré...

Napsal: ned kvě 21, 2006 20:15
od Kessler
Peter S: Tak se to aspoň fest zahřálo :lol:

S tou kontrolkou mě nejřív napadlo, že je to varování, že je motor neuvěřitelně přetížený a těsně před výbuchem :lol:

Napsal: ned kvě 21, 2006 21:41
od Ivan
Peter S píše:Teplomer ukazuje že motor nebol zohriaty úplne. To znamená že prevodovka bola úplne studená. To nie je pre auto nič dobré...
Petře, nedělej ze mě prosímtě vola. V okamžiku, kdy jsem video natáčel, tak jsem za sebou měl ujetých 60 kilometrů. Vím, jak se mám k motoru chovat, obzvláště k tomu mému... :roll:

Napsal: ned kvě 21, 2006 21:52
od Peter S
Po 60 km musí byť motor i prevodovka zohriate. Máš zlý teplomer? Alebo nový motor jednoducho pracuje pri nižšej teplote a ty si nechal starý teplomer. Každopádne niečo nie je OK...

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:00
od palikx
No tak to neni vubec spatny.to vypada jako ze to auto docela jede.
a nezlob tady chudaka iwose si bude myslet kdovi co. :D

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:19
od Ivan
Peter S píše:Po 60 km musí byť motor i prevodovka zohriate. Máš zlý teplomer? Alebo nový motor jednoducho pracuje pri nižšej teplote a ty si nechal starý teplomer. Každopádne niečo nie je OK...
Kolego, teplota zahřáté chladící kapaliny ukazuje správně. S původním motorem jsem měl ručičku ve třetině pole, teďka ji mám ve čtvrtině. Prostě to tak je. Chladič je jiný než ten, co byl u motoru 1,5 16V. Mám chladič z Kadetta 1,6. Takže si cením Tvé starosti, ale všechno je OK ;-)

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:20
od Ivan
palikx píše:No tak to neni vubec spatny.to vypada jako ze to auto docela jede.
a nezlob tady chudaka iwose si bude myslet kdovi co. :D
Díky, Pavle. Iwoše jsme chvilkově zmátli, ale nenechal se :-)

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:32
od palikx
Jasne vsecko jsem precet.ale zrychluje to opravdu pekne.a obdivuji tvoje nervy.ja nedavno podrzel plyn na podlaze od chodova na haje po d1 na lehce mokre silnici a vysledek byl asi 5-7 vterin trvajci zrychleni ze 150 na 180 vic se mu uz nechtelo tak zive a ja nemel nervy a musel sem brzdit na sjezd. ale tipuji ze uz by se mu asi o moc vic nechtelo.
takze pro tebe mam jen -i

Napsal: ned kvě 21, 2006 22:48
od Ivan
Kluci, já jen aby bylo jasno: touhle rychlostí jsem jel poprvé. Nemám ve zvyku takto jezdit. Byla prázdná dálnice Vyškov –> Brno a tak jsem tomu naložil.