Stránka 2 z 2
spinaci kontak...
Napsal: sob bře 20, 2004 17:28
od Návštěvník
U moji nexie se to stalo take. Na par vterin se z podvolantu linul bily dym a pak to prestalo. Nasledek byl ten, ze se desne rozpaloval klicek ve spinaci skrince, jinak nic dalsiho. Zavada byla identifikovana jako vypaleny spinaci kontakt. Byla to stokorunova zalezitost. Problem byl v tom, ze se novy kontakt hur zchanel.
Napsal: pon bře 29, 2004 15:27
od brano
Tiez sa mi to parkrat stalo a pokazde ma to dost vystrasilo (biely dym niekde spod volantu, smrdelo to ako ked horia kable), mal som pocit ze to dymi vtedy, ked mam pri startovani zapnuty ventilator (nie som si isty ci to stym skutocne suvisi). Pri startovani nepustam ventilator a chvalabohu sa to uz dlho nezopakovalo.
Tiez by ma zaujimalo, kde je skutocne pes zakopany.
zhorím
Napsal: pon bře 29, 2004 19:36
od řezník
Tak trochu to s tím souvisí,protože kdzž je spuštěnej ventilátor+světla+.... tak tou kostkou prochází daleko větší proud a jestli je v ní nějakej bordel tak se spálí a hoří to okolo i s tou kostkou
Napsal: úte bře 30, 2004 21:08
od Tomas T.
zhorím
Napsal: stř bře 31, 2004 19:53
od řezník
To je sice pěkný ale když ti to shoří uvnitř tak už si s NESSÍ ani neotočíš
Napsal: stř bře 31, 2004 22:40
od petrm
Napsal: čtv dub 01, 2004 22:53
od Tomas T.
No tak a teraz som zistil ze mam namiesto hasiaceho pristroja casovanu bombu. Lebo jeho pracovny rozzsah je od -30 do +30 stupnov a v aute v lete byva aj 60stupnov takze bude vybuch. Musim cornut iny.
Napsal: pát dub 02, 2004 00:36
od petrm
No to je fakt ale zase na druhou stranu máš shořet nebo mít pocelém autě hasící prášek aneb být či nebýt