Stránka 2 z 3

Napsal: pon kvě 15, 2006 18:39
od V.Brousek
Ondras píše:Pokud Václav píše o příručce od Koppa, tak je to jasné - je to překlad z polštiny a v polsku, podobně jako na slovensku, jsou servisní intervaly Matize co 10.000km.
Ondráši ano,je to v knížce od Koppa.Servisní knížka Matíz udává 45000 km,nebo tři roky.

Napsal: pon kvě 22, 2006 20:34
od Tvaruzek Jaromír
V.Brousek píše:
Ondras píše:Pokud Václav píše o příručce od Koppa, tak je to jasné - je to překlad z polštiny a v polsku, podobně jako na slovensku, jsou servisní intervaly Matize co 10.000km.
Ondráši ano,je to v knížce od Koppa.Servisní knížka Matíz udává 45000 km,nebo tři roky.
Debata o tom jestli 40000 nebo 45000 je uplně zbytečná. Můj filtr zreznul v 5000 a začal téct :evil: -výměna- Po 10000 to samé :evil: :!: :?: Takže doporučuji výměnu raději dřív než potom hasit Matízka :(

Napsal: pon kvě 22, 2006 20:51
od Robert
Oj, tak že bych měl kvůli filtru tak velikou spotřebu??? :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon kvě 22, 2006 21:45
od Badger
Zajímavá debata. Já tam mám celkově namotáno 115tis. Km a dříve obhospodařovala auto sama, teď už manželka, která s ním jezdila na servisní prohlídky tak do 50tis. Km a od té doby už nic, jen když bylo potřeba něco opravit. Takže mi vychází že tam mám filtr tak 60-70tis. km a nic se neděje :D Myslíte, že je to v pohodě nebo bych ho měl co nejdříve vyměnit? :shock:

Napsal: stř kvě 24, 2006 22:29
od petrm
rozhodně vyměnit stává se že je uplně neprůchozí a auto "normálně" jede nehledě na to že se opravdu někdy stane že v něm vyrezne díra ale to bylo u starších ještě původních originál z továrny pak už se dávali jiný i když taky originál hlavně už byly nabarvený ;)

Napsal: čtv kvě 25, 2006 01:20
od Badger
Díky, co nejdříve koupím a vyměním :P

Napsal: pon lis 27, 2006 14:30
od piterko
hm ja som filter vymenil (sám) auto mi šlapalo ako hodinky.lietalo ako divé no ráno som naštartoval auto a zas som mi hučalo, netahalo a mal som pocit,že idem na dva valce.prečo??môže to byť aj tým,že ten bordel čo som mal v nádrži predtým tam ostal a natiahol sa aj do toho nového filtra?? :cry:

Napsal: pon lis 27, 2006 23:49
od Olda
ne, protoze na vstupu cerpadla je jeste takovy sejto-vyndej cerpadlo a uvidis jesi je to zasraty-to ze ti cerpadlo odchazi, zjistis pracdepodobne nekde mezi polema, az tam zustanes stat :lol: :roll:

Filtr

Napsal: úte lis 28, 2006 20:44
od J.Bad
Také jsem měnil palivový filtr a dal se tam normální co se používal dřív v autech - obyčejnej,průhlednej jen nacvaknout dvě hadičky a hotovo.Ten původní filtr mě překvapil v životě jsem to neviděl - vedl k němu drátek - po dotazu v servisu co to je - bylo odpovězeno že je to inteligentní filtr který při ucpání nečistotou rozsvítí na palubce kontrolka na vodu!Jestli tomu tak opravdu je - nevím...Prostě je tam teď normální za pár korun a myslím že to úplně stačí.

Napsal: stř lis 29, 2006 06:38
od piterko
hm tak to neviem kde mam hladat to čerpadlo ale dnes idem s tým do servisu za známim a on mi povie čo s tým je.len by som bol nerad keby to bolo posrane tak,že to už nepôjde.inak ma napadlo nemôžu to byť aj ventily??alebo vstrekovanie?? :?:

Re: Filtr

Napsal: stř lis 29, 2006 07:19
od Tomáš
J.Bad píše:Také jsem měnil palivový filtr a dal se tam normální co se používal dřív v autech - obyčejnej,průhlednej jen nacvaknout dvě hadičky a hotovo.Ten původní filtr mě překvapil v životě jsem to neviděl - vedl k němu drátek - po dotazu v servisu co to je - bylo odpovězeno že je to inteligentní filtr který při ucpání nečistotou rozsvítí na palubce kontrolka na vodu!Jestli tomu tak opravdu je - nevím...Prostě je tam teď normální za pár korun a myslím že to úplně stačí.
Proboha , co to tu píšete :shock: , ten drátek je ukostření proti statický elektřině , filtr je u nádrže , ta je z plastu a žádná kontrolka s tím nemá nic společnýho , hold to byl mechanik neznalý jednoduchosti Matize. Ten plastovej průhlednej zase rychle vyměň , víš jakej je tam tlak , vždyť to má vstřikování , může prasknout a v lepším případě ti jen vyteče nádrž , ten se hodí tak na Š 120 , ale ne k tlakovýmu elektrickýmu čerpadlu . Ověř si to u odborníků , ale já bych takhle nejezdil , to chcete za každou cenu ušetřit , nebo co ? ( originál palivový filtr stojí cca 200,- )

Napsal: stř lis 29, 2006 07:38
od zabijec
Nevím jestli je za 200 originál, ale v Krči za 190, taky jsem letos měnil, akorát ten drátek jsem pouze strčil mezi sponu a filtr, protože konektor na novém filtru chybí

Napsal: stř lis 29, 2006 08:41
od Tomáš
Netvrdím , že přímo originál Daewoo , ale NE! plastový průhledný ....., co mají u všech pump.....

Napsal: stř lis 29, 2006 15:45
od piterko
noo takže ja som prišiel zo servisu a nebolo to v palivovom filtre.aj ked to malo také znaky.bola to totiž hlava rozdelovača so zapalovacími kabelmi.inak stalo ma to 2000 sk a ja som zrovna trafil ten drahší druh rozdelovača.inak vymenili mi to a to auto lieta ako divé a ja mam z toho takúúúúú radosť že asi vyskočím z kože :D :D :D :D :D

Napsal: pát srp 10, 2007 11:19
od Happy
Ahoj matýzáci,mám dotaz.Vyměnil jsem palivový filtr a visí tam u toho filtru nějaký kostradrátek.Má se nacvaknout na ten filtr???Jiný využití jsem tam kolem dokola nenašel.Díky za odpověď.Happy. :D