Stránka 2 z 2

Napsal: stř srp 01, 2007 10:23
od stefan
Ako si zmeral jej kapacitu?
Čím alebo akým spôsobom?

Napsal: stř srp 01, 2007 10:57
od Habron
1. Pomalým vybitím do stavu absolutního vybití, tedy napětí na svorkách 10,8V (u mě to vybíjení nebylo až tak pomalé, protože tomu pomohlo rádio zapnuté "na plný kule" po celé odpoledne),
2. nabitím na plnou kapacitu, kdy akumulátor odebírá ze zdroje (nabíječky) méně než 100mA
3. Vybíjením proudem cca 5A a měřením doby, kdy dojde k jeho vybití na nějakých 11V.

Baterku nutno vyjmout z auta, takže se pravděpodobně zakóduje rádio (pokud je kódovací) a rozsvítí se kontrolka airbagu.

.

Napsal: stř srp 01, 2007 21:22
od martin09
Moja bola po smrti ked mala 9 rokov a pritom mi sposobila dost velke skody v motore. Odporucam vam vymenit. Mne nestihala zapalovat zmes v motore a tak mi to cmudilo netahalo. Plyn na podlahe a auto udrzuje rychlost a z ničoho nič začne tahat jak dive. Za mnou cierny dym jak keby som mneumatiky palil v motore a spotreba 20 litrov. Vymenil som všetko suvisiace s elektrikou až jedneho dna konečne sa vybila nenaštartoval som. Kupil som novu a naraz malo auto tah. Akurat lambda sonda to neprežila.

Napsal: čtv srp 02, 2007 12:24
od Loser
no,minulému majiteli baterie Delkor umřela po 12letech provozu a půlročním stání auta v garáži