Stránka 2 z 3

Napsal: pát dub 21, 2006 12:44
od Ondras
Tomáš píše:Ty máš auto made in hungary ?
V maďarsku je zastoupení dejvoletu pro střední evropu.
jakub píše:vysledek je ten, ze se sepsala reklamace - v tuto chvili jen na zadni tlumice a posila se na posouzeni do madarska
To ti vyhodili tlumiče a poslali do uher, nebo jak?

Napsal: pát dub 21, 2006 21:09
od jakub
Ondras píše:
jakub píše:vysledek je ten, ze se sepsala reklamace - v tuto chvili jen na zadni tlumice a posila se na posouzeni do madarska
To ti vyhodili tlumiče a poslali do uher, nebo jak?
ne, jen to sepsali a poslali ;)

jeste doplnim: vzali papir testeru, ktery jsem si ja nechal udelat ;) (vicemene jediny dukaz), ale jako ... jsem hlavne rad, ze se vubec neco nekam posunulo

aktualizace:

Napsal: sob dub 22, 2006 15:22
od jakub
takze jsem nahodil cerny kola (foto bude 8) ), ale problem:

vim, ze je auto tvrdsi, na sirsich kolech, kazdopadne se ted naplno projevily tlumice - tohle jsem s matezem nezazil - za poslednich x let co s nim jezdim (a co jsme jezdili zlatyho), tak todle je narez - ve 140, kdy normalne prave na letnich slupkach sedel a byl v pohode, ted poskakuje jak janek, volant vibruje, pri dobrzdovani opet vibrace ... konec

ted to tyden vydrzim, pak menim, i kdyby za svoje

jeste tim povozim nejakyho technika z mistniho chevy, at si tu "bezpecnost" taky vyzkousi ...

Napsal: pon dub 24, 2006 07:01
od Miloš
Pánové, zadní tlumiče se prý mají zkoušet při plném zatížení to jest (čtyři osoby) je to názor technika značkového servisu, co vy na to?
Já mám zadní tlumiče již od prvních kilometrů mimo meze dobré činnosti, tak sám nevím, co je na tom pravdy. Mohu slyšet váš názor, děkuji :)

Napsal: pon dub 24, 2006 07:08
od zabijec
myslím že je to blbost, alespoň jsem to nikdy neslyšel a párkrát už jsem na testu tlumičů byl

Napsal: pon dub 24, 2006 11:19
od jakub
Miloš píše:Pánové, zadní tlumiče se prý mají zkoušet při plném zatížení to jest (čtyři osoby) je to názor technika značkového servisu, co vy na to?
Já mám zadní tlumiče již od prvních kilometrů mimo meze dobré činnosti, tak sám nevím, co je na tom pravdy. Mohu slyšet váš názor, děkuji :)
dalsi kec, jak to trosku priohnout v neci prospech ...

Napsal: pon dub 24, 2006 11:47
od Miloš
To jste mě nepotěšili, takže nové zadní tlumiče? Ještě pro zajímavost, ta slabá učinost zadních tlumiču je už od první garanční prohlídky(10 000km) a dělá zhruba padesát procent. Já sám nepozoruji nějaké nestabilní chování zadku, ani vytlučené plošky na gumách :( S prominutím " A teď babo raď "

Napsal: pon dub 24, 2006 12:03
od zabijec
Miloš píše:To jste mě nepotěšili, takže nové zadní tlumiče? Ještě pro zajímavost, ta slabá učinost zadních tlumiču je už od první garanční prohlídky(10 000km) a dělá zhruba padesát procent. Já sám nepozoruji nějaké nestabilní chování zadku, ani vytlučené plošky na gumách :( S prominutím " A teď babo raď "
Pokud ti to neničí gumy a nepozoruješ horší stabilitu, tak bych to neřešil

Napsal: pon dub 24, 2006 12:37
od jakub
Miloš píše:To jste mě nepotěšili, takže nové zadní tlumiče? Ještě pro zajímavost, ta slabá učinost zadních tlumiču je už od první garanční prohlídky(10 000km) a dělá zhruba padesát procent. Já sám nepozoruji nějaké nestabilní chování zadku, ani vytlučené plošky na gumách :( S prominutím " A teď babo raď "
no pockej, 50% je fakt jeste celkem ok - otaka kudy jezdis, jak jezdis, ale me ted vibruje cely auto a poskakuje to - by sis fakt vsimnul - navic ten zadek bude fakt tvrdsi, tzn. pri obsazeni zadku to ucitis zretelneji ...

Napsal: úte dub 25, 2006 12:40
od Miloš
Tak jo lidičky, uvidíme za čas...díky za váš názor :)

Napsal: úte dub 25, 2006 22:10
od palikx
no debata zajimava ale zkusenosti jsou asi takoveto.zadni tlumice na matizovi sem snad nikdy nevidel ze by prosly testem.po vymene za nove to nekdy byva jeste horsi!!!!!to je fakt.matiz ma strasne lehky zadek a konstrukce napravy proste neni na to aby to fungovalo.je par stastlivcu co jim ten test vyjde ale je jich opravdu malo.a auto by skutecne melo byt zatizeno ale nevim jak presne.videl bych pytel cementu v kufru a pak by se videlo.predni by ale vyjit mely s tim tak velky problem neni.a zivotnost je kolem 100-150 tis.
ale par tlumicu se na garance menilo.

Napsal: úte dub 25, 2006 22:35
od Ondras
Ještě se vložím do debata - jaký test tlumičů máte na mysli? Principiálně. Já o tom něco málo vím. Programoval jsem testovací stolice tlumičů pérování...

Napsal: úte dub 25, 2006 22:47
od jakub
palikx píše:no debata zajimava ale zkusenosti jsou asi takoveto.zadni tlumice na matizovi sem snad nikdy nevidel ze by prosly testem.po vymene za nove to nekdy byva jeste horsi!!!!!to je fakt.matiz ma strasne lehky zadek a konstrukce napravy proste neni na to aby to fungovalo.je par stastlivcu co jim ten test vyjde ale je jich opravdu malo.
to je zajimavy, ze ja to videl a nekolikrat, dokonce i na novym ...

Napsal: stř dub 26, 2006 06:12
od zabijec
Ondras píše:Ještě se vložím do debata - jaký test tlumičů máte na mysli? Principiálně. Já o tom něco málo vím. Programoval jsem testovací stolice tlumičů pérování...
Většinou jsem byl na testovací stolici, kde se zkouší každý zvlášť. Kolo se na chvíli rozkmitá a postupně dobíhá do zastavení. V daewoo servisu si zadní tlumiče přezkušovali na stolici pro kontrolu brzd. Rozjeté auto zabrzdí na té stolici a ono to změří mimo jiné zhoupnutí v tlumičích. Tenhle test měl dost malou vypovídací hodnotu, graf sestával ze dvou vlnek. Ale i ten prokázal naprostou nefunkčnost zadních tlumičů jo a taky že nebrzdí zadní kola, což mi obratem opravili.

Napsal: stř dub 26, 2006 07:54
od Ondras
Právě ty "vlnky" mají mnohem větší vypovídací hodnotu než test rozkmitáním. Ale - zhoupnutí auta musí být provedeno za jasně daných a opakovaných podmínek a měření prováděno exaktněji než odečtem tlaku na válci. "Naše" stolice vyvolala zákmit tlumiče zdvihnutím a pádem kola asi o 5cm a zákmit byl měřen optomechanickým čidlem. Ze sklonu klesajících a rostoucích částí grafu se pak dalo jasně odečítat, zdali je problém na kompresní nebo odskokové straně atd., atd.

Pak měla stolice ještě druhou část, a ta testovala tlumiče vymontované z auta, ale to už je o něčem jiném...