Nastavení spojky

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
djpsx
Příspěvky: 697
Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
Bydliště: Pardubice, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od djpsx »

Měl bych otázku. Dneska jsem na to zběžně kouknul a kromě toho šroubu je tam ještě nějaký spínač na dorazu pedálu, který se sepne, když je pedál úplně dole, ale nevšiml jsem si od něj nějakých drátků....a ještě jedna věc..když sešlápnu spojku, zaskřípe ten "vehement" - vystavovací cosi s tou gumovou ochranou v motoru....staščí to asi promazat, ale co s tím spínačem?
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Je možné, že ten spínač není ve verzi pro Evropu zapojen, ale já měl kdysi americkou verzi Racera a tam když se nesešlápla spojka tak auto nestartovalo. Tak možná proto.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

přesně tak, je to tak jak říkáš, při nesešlápnuté spojce auto nenastartuje.... někde to bylo zapojovaný, někde přemostěný nějakým technikem, co to nepochopil.... třeba korejci to mají běžně.. (hnůjdaj, dejmu,ÍÁ apod to maj tak řešený.... ) ale někde ani ten spínač není.... asi podle nálady kompletářů---
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Pánové, tak toto jsem řešil již dávno, jednoduchým podíváním na pístek u páky na motoru. Sundal jsem ochrannou gumovou manžetu a nechal zmáčknout pedál spojky a zjisti, že při došlápnutí naráží pístek již na vnitřní zajišťovací závlačku. (důsledek povolení sváru vystavovací páky). Je jednoduché řešení - celý pístek je přimontován na jakési hrazdiče, která je přišroubavaná k motoru. Stačí dát mezi motor a hrazdičku po dvou podložkách na každý šroub (cca 2mm) a je po problému. Pístek se více zasune (automatické seřizování) a má tím pádem delší krok (nenaráží na závlačku). Jinak jsem popisoval i demontáž převodovky právě pro opravu zmiňovaného sváru vystavovací páky. Stačí jen hledat.
Franta
Naposledy upravil(a) Franta dne stř črc 19, 2006 11:13, celkem upraveno 1 x.
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Jéééé nazdar Franto, co s tebou bylo?????? Ani na Strahofě jsi letos nebyl :roll: :roll: :roll: Jinak jsem rád, že jsi zas zpátky :D :D
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Letos to mám v práci fofr. Pak jsem přeinstalovával PC, učil se do školy, byl jsem přijat na VUT Brno tak se dost často budu nacházet v Brně. Bude mě možná čekat generálka motoru - gufera okolo ventilů (papá olej) a už to tolik netahá - pístní kroužky. Po dlouhé době jsem přepl z LPG na benzín a ono to nechtělo vůbec jet (motor jde do otáček tak do3tis a pak se dusí). Pokud jsem nastartoval a zapl klimatizaci, tak se motor pomalu mínil zastavit - klima se odepne motor se roztočí, klima se připne a stále dokola. Tak to odhaduji na snížený výkon motoru. Dále při rozjezdu hodně rychle padají otáčky motoru a jakoby cuká celý motor v uložení. Pak na pravé straně nápravy mám podezření na uložení ramene nebo čepy, protože při rozjezdu cítím takové cukání jakoby po 120° a proklouzávání pravé pneumatiky - hrabání (i při souměrném zatížení auta).
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Franta píše:Letos to mám v práci fofr. Pak jsem přeinstalovával PC, učil se do školy, byl jsem přijat na VUT Brno tak se dost často budu nacházet v Brně. Bude mě možná čekat generálka motoru - gufera okolo ventilů (papá olej) a už to tolik netahá - pístní kroužky. Po dlouhé době jsem přepl z LPG na benzín a ono to nechtělo vůbec jet (motor jde do otáček tak do3tis a pak se dusí). Pokud jsem nastartoval a zapl klimatizaci, tak se motor pomalu mínil zastavit - klima se odepne motor se roztočí, klima se připne a stále dokola. Tak to odhaduji na snížený výkon motoru. Dále při rozjezdu hodně rychle padají otáčky motoru a jakoby cuká celý motor v uložení. Pak na pravé straně nápravy mám podezření na uložení ramene nebo čepy, protože při rozjezdu cítím takové cukání jakoby po 120° a proklouzávání pravé pneumatiky - hrabání (i při souměrném zatížení auta).
Franta
Takže ta Nubira, co ji potkávám na Bratislavský, je Tvoje?
Franta
Příspěvky: 255
Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Franta »

Jo Jo, to je moje auto.
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“