Stránka 2 z 2
Napsal: úte dub 11, 2006 16:02
od Pavel Beneš
Proto si raději všechny opravy na tom dělám sám.... jedinej, komu můžu nadávat jsem já....
Oni totiž chlapci servisácký vypustí olej, vyndaj filtr, dají novej a nalejou olej na rysky a konec!!! Největší blbost jakou jsem kdy od nich viděl. Motor totiž po nastartování nažene olej do filtru (asi půl litru) a najednou je tam na minimu... no a pak s klidem jezdíme, protože nám to dolili a moc se divíme, když máme hlučnej vršek.... nejsou takoví všichni, ale já se spálil a vím, že co si neudělám sám, to stojí zaprd.
Napsal: úte dub 11, 2006 21:40
od Brainman
Opravdu nejsou
Napsal: úte dub 11, 2006 22:03
od V.Brousek
Pavel Beneš píše:Proto si raději všechny opravy na tom dělám sám.... jedinej, komu můžu nadávat jsem já....
Oni totiž chlapci servisácký vypustí olej, vyndaj filtr, dají novej a nalejou olej na rysky a konec!!! Největší blbost jakou jsem kdy od nich viděl. Motor totiž po nastartování nažene olej do filtru (asi půl litru) a najednou je tam na minimu... no a pak s klidem jezdíme, protože nám to dolili a moc se divíme, když máme hlučnej vršek.... nejsou takoví všichni, ale já se spálil a vím, že co si neudělám sám, to stojí zaprd.
Tak upřesni který že to servis tě tohle provedl?
Napsal: stř dub 12, 2006 17:37
od Pavel Beneš
Bohužel se to netýká nás, ale Forďákůůůů. Měl jsem Taunuse 2,0 V6.
Při volnoběhu houpal motor - vše vyměněné......
Dal jsem to do servisu - vyměnili olej (viz. nahoře...) vyměnili svíčky (já tam měl úplně nové), kabely (nové), seřídili sytič (automatika????) a tradáá 1600 na prkno za 1 práce.
Jedu domů, houpala.... jedu z5, že je to starej vergl co má nalítáno a že už je to .....
Doma jsem rozebral karburátor, přetěsnil sání, seřídil, nastavil předstih podle zvuku motorů (neodborné že....?) a už ani nehoupl.
Předtím točil max 5200 ot za min a jel 155. Po opravě (mojí) točil 6100 a jel 185. Předtím hamal 12l/100, po opravě (mojí) 10l.
Nechci dělat reklamu fordu v lokti, ale starej vergl? Pánové!!!
Napsal: stř dub 12, 2006 18:03
od Jenda
Jó Ford Loket, tam jsou experti... Ostatně, on to ani není oficiální servis Ford, tuším, že už hodně dávno přišli o výsadu autorizováného servisu.
Napsal: stř dub 12, 2006 18:48
od floppy
Parťák1 píše:no nestrácím naději, že vačky jsou ?!snad!? v pohodě a že jsou zle začistené lůžka ventilů. Jinak co by to stálo na Slovensku? V Piešťanoch nám to zrušili a že to prý budou otvírat někde v Bratislave, ale už mi nedokázali říct, že kde. Máš s tím zkušenosti? Nediv se, jsem moravák s českou národností a slovenským občanstvím.
V Piešťanoch to síce zrušili, ale presťahovali sa do Vrbového(areál Trikoty). Neviem ako teraz, ale do budúcna budú platiť tie isté tel. čísla.
Napsal: stř dub 12, 2006 22:21
od ppp
Ja mam espero 1,5 16V a mne to cvaka viac na benzine (vstreky) asi to bude tym lpg
.
Ale aj mne to obcas zacvaka s ventilmi, otazka znie ci som tomu velmi ublizil 1000km na 2litre oleja. Pritom problem bol v tom, ze na mierke sa uvolnila zatka a putovala vyssie takze to bola mierka pre blondinky aby im stale dosiahla az do oleja
. Kedze na skodovke sa take nieco nemoze stat ani vo sne ma nenapadlo ze je pes zakopany v mierke.
Inac ta moja 1,5 si cucne oleja celkom slusne a pritom to netocim, maximalne pri predbiehani niekam cez 5t ale to je zas tak minuta dve za tyzden. Keby to slo nejako jednoznacne urcit ci to ide ce ventily alebo kruzky bola by parada ale netusim ako.
Napsal: čtv dub 13, 2006 20:29
od Parťák1
Floppy díky, doufám, že tam budou taky pečlivý a laciní. V Bratislave ještě na Tomášikové jsem kdysi platil výměnu napínacích kladek, které ovšem vyměnil
"znovu" púl roku na to kamoš a ten mi pak ukázal co jsem vlastně zaplatil.
nebo výměny výfuku "... přivezte auto ráno na osmou a my vám pak zavoláme, ale mělo by to být někdy až po obědě. Cena okolo 13 000, - Sk. Volám Piešťany " ... kdy jste schopný pristaviť auto ..." odpověď: "...tak do třičtvrti hodiny, to z Bratislavy stíhám..." Přijedu tam a hned oni na mě, že jsem tam dřív, ale že se nic neděje, že za hodinku jsou hotoví (zadní hrnec a střed) cena 7000, - Sk. Bylo to fajn. Cesta Bratislava - Piešťany cca do 80 km, jízda na plyn (průměr 9,4 l LPG/ 100km), litr plynu u Jurki po Prístavným mostom v Bratislave 21,90 Sk. takže teď do Vrbového
.
Napsal: čtv dub 13, 2006 21:13
od Parťák1
Ještě abych nezapoměl, kluci nevím jak vy, ale já dolíval olej jen čtyřikrát a to mám fakt najeto 188 tis.
1 x když mi v servise nedotáhli olejový filtr a za dva dny jsem musel litr dolít
2x když mi v servise po výměmě oleje nedotáhli vypoštecí šroub, musel jsem dolít asi dvě deci oleje.
3x když mi propoštělo čidlo tlaku oleje, a nepřišel jsem na to kde to mizí, tak deci každý měsíc
a naposledy po 4x když ho vyměnili (to čidlo) a nedolili olej, jezdil jsem na sucho, ale o tom jsem už tady psal. Ale, fakt nechápu že vy dolíváte litr na 15 tis. a tak?! já jsem kromě těchto případů nedolíval ani jednou a vždy to bylo mezi riskama na jedno nalití až do další výměny. Měnívám olej tak na 11 -13 tis. a dávám taky 3,75 l
Napsal: čtv dub 13, 2006 22:46
od Brainman
sice to uplne nesouvisi s klepanim ventilu, ale u Raceru, Espera a ani Nubiry jsem olej mezi vymenami nemusel dolivat.
Napsal: čtv dub 13, 2006 23:35
od Parťák1
vidíte ani Brainman nedolívá, tak se divím ???
Napsal: pát dub 14, 2006 16:38
od Pavel Beneš
ja 2-3 deci na 15Mega, tak se nedivim, ono to i na mě přijde.... doufam, že za dlouhoo....
Napsal: pát dub 14, 2006 22:24
od Richard
Nejen Brainman, ale ani já mezi výměnou nic nedolívám, v Nubiře, ale ani ve Feldě, v Mitsubishi ani v Pontiacu Le Mans, měl jsem asi na auta kliku
Napsal: ned dub 16, 2006 14:59
od palikx
no ja koukam jak blazen.klepani motoru nubiry je caste obvzlaste kdyz nekdo chvili jezdi bez oleje.ale vetsinou se neposkodi vacka ani ventily ale klikova hridel a pisty a valce.vacka odchazi pomerne malo a hlavne u 8 ventilu.u 16v jen velmi zridka.to klepani nam pri oprave motoru zmizi pouze po vyuhlovani ojnic a vymene pistnich cepu a pistu.a samozrejme casto to delaj jen hydro stely ventilu.je to tezky ale jak jezdite s malo olejem vse se opotrebuje mnohem rychleji.
a moc by me zajimalo kterej vul pri vymene oleje nekontroluje stav hladiny po nastartovani a chcipnuti?to nas ucili uz ve skole.
jinak dolevani oleje do nubir je caste hodne aut ma vyssi spotrebu ale je par vyjimek ktere vydrzi od vymeny k vymene.
Napsal: pon dub 17, 2006 11:49
od PavelZ
Me se zatim zda, ze se mi spotreba oleje dost snizila po 60000km, kdyz udelali vymenu rozvodu. Nevim, jestli je to mozny, kazdopadne zatim mam ten dojem. Ale musi se nechat, ze od novyho auta porad pomalu klesala.