Stránka 2 z 5

Napsal: úte lis 14, 2006 20:26
od Habron
Tak já jsem tady psal už několikrát, že QH nebrat ani omylem. QH totiž není výrobce a vlastně ani nikdo neví, kdo je výrobce, ani ve které zemi se to vyrobilo.

Ale to co jsem psal bylo myšleno o renomovaných výrobcích, kteří dodávají prvovýrobu i druhovýrobu.
Třeba myslíte, že čepy TRW, které koupíte v autodílech a čepy TRW, které vám namontují ve škodováckým servisu za dvojnásobek ceny, jsou jiné?

Napsal: úte lis 14, 2006 22:51
od Rasťo
Ja som kupil toto, za 2.889,-Sk.

https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1536
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1537
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1538


Nepodarilo sa mi ju zial vymenit. Ten 6-hran ma velkost 22,1mm.
22 kluc je maly a 23 zas moc velky. Asi to robia v palcovych mierach. Budem s tym musiet ist do servisu. Nechcem ten 6-hran znicit nevhodnym klucom, lebo potom to uz nevyberie nikto.

Napsal: úte lis 14, 2006 23:11
od RoSta
asi by som tú desatinku stiahol...
alebo by som obetoval jeden klúč a upravil ten...

Napsal: úte lis 14, 2006 23:48
od Rasťo
Nie je to zla myslienka. Ale zo spodu je lepsi pristup, ako zvrchu. Nelaka ma valanie sa pod autom v tejto kose (na parkovisku) a aj tak chcem dat zmertat emisie po vymene lambdy, ci isli dole.

Napsal: stř lis 15, 2006 18:07
od ppp
Rasto: taky tak :). Ale mne sa ju zadarilo naskrutkovat bez problemov.

Napsal: stř lis 15, 2006 20:18
od Rasťo
Tak dnes mi ju vymenili v servise. Aj s meranim emisii a s DPH to stalo 416,- Sk. Myslim ze uplne dobra cena.
Dobre ale nie je to, ze to nepomohlo. Nebola chyba v lambde :(

Napsal: stř lis 15, 2006 20:25
od conpet
cena vymeny a nereni je dobra :lol: cena pokusu a omylu je blba :( 2.889,-Sk :roll:

lambda

Napsal: čtv lis 16, 2006 10:08
od Serpico
....pokus - omyl je drahý - ani v servisu se tomu nevyhnou ( i přes diagnostiku - tam hodně záleží na zkušenostech mechanika, jak vyhodnotí napsané údaje ) - mají ale velkou výhodu - pokud jsou seriozní vrátí díl do skladu - takhle to dělají v GOLC CARU petrm + palikx... diagnostikovat to je souhrn znalostí - zkušeností - schopností - možností Scaner atd.,...v garážových podmínkách dost náročné....
ale nebreč já jsem po sváření CO vinou blbýho mechanika, který neuměl vyměnit zadní tlumiče ( utrh vnitřní matku - musí se přidržet klíčem ) a pak neuměl ani svářet - odpálil rozdělovač. Dával jsem auto dohromady půl roku - přes značkový servis OPEL SRBA ( srovnání hlavy nepatrný únik kapaliny - umytá svíce ) a nakonec díky těmto stránkám, tomu vdechnul život palikx - výměna vnitřní hřídelky rozdělovače - distributor + výměna benzínového čerpadla - suma sumárum cena přes 20tisíc.

měj se a věř jenom ověřeným mechanikům

Napsal: čtv lis 16, 2006 17:45
od Rasťo
Dnes je velmi tazke najst seriozneho odbornika. Dnes sa vsetci tvaria ako majsri sveta, ze vsetko vedia a vsetkemu rozumeju, ale 90% z nich su diletanti.

Napsal: čtv lis 16, 2006 17:51
od conpet
Rasťo píše:Dnes je velmi tazke najst seriozneho odbornika. Dnes sa vsetci tvaria ako majsri sveta, ze vsetko vedia a vsetkemu rozumeju, ale 90% z nich su diletanti.
Na tom neco bude , protoze mam casto stejnej pocit. Ve znackovym servise svoji znacce asi rozumej, ale ty ostatni autoopravny zapasej se vsema znackama, tak v tom maj trochu gulas :lol:

rozvody

Napsal: sob lis 18, 2006 15:09
od Serpico
....to Conpet i ve "značkovým" OPEL - DAEWOO - CHEVROLET - ALFA ROMEO - tedy u Srbů uměj kulový za "exkluzívní ceny", tedy jinak i ve značkovým s veškerou diagnostikou a příslušnými školeními uměj hovn. a nebo prostě nechtěj, protože teď mají zákazníků dost....

mějte se fajn bez srbů.....

Napsal: ned lis 19, 2006 00:47
od JRD McLAREN
..uz tu zasenerieste servisy...

..Rasto ...emisie mash blbee kvoli " OCTAN SELECTORU"

..
to znamenaa ze bez prepojky ECU riadi motor podla "mapy" pre 91 oktanovy benziim..
..a ten tam asik netankujesh ze..
..
..treba supnut prepojku aby to islo na 95 oktan..a emisie budu cca po 3tis.km v norme..
..ale to treba chvilami ten motor "prevetravat"..

Napsal: ned lis 19, 2006 12:40
od Rasťo
Mam tam 95ku. Vacsinou jazdim na LPG. Emisie su zle aj na LPG. V servise mi poradili aby som motor vytocil na benzin, na 4500-5000 otacok. Aby som isiel na dvojke, alebo trojke na 5000 otacok niekolko kilometrov. Vraj by to malo pomoct... (octan selector - netusim kde je, ani ako vyzera) :)

Napsal: ned lis 19, 2006 17:56
od JRD McLAREN
..to je taka prepojka...
je to pri ECU jednotke..
napravom stlpiku deverii pod tym plastovym krytom..

..benziin mash 95ku co..
..
ale ta prepojka tam od vyroby nebyyva..

Napsal: ned lis 19, 2006 18:53
od Rasťo
Tam niekde, kde pripajaju diagnosticky pristroj?