Stránka 2 z 3

Napsal: stř čer 21, 2006 23:07
od Oněgin
Tak jsem koupil OMV ATF D II, u kterého bylo psáno, že je do automat. převodovek. Tak snad bude fungovat.

Napsal: čtv čer 22, 2006 08:10
od Brainman
uvidis ze bude

Re:

Napsal: úte kvě 05, 2009 09:37
od cobyll
palikx píše:Tak chlapci tento problem je myslim vyresen.pan schwott mel zarezly kloubek rizeni.posledni dobou se nam tato zavada zacina objevovat casteji.takze vymena kloubku u hrebenu rizeni a je po problemu.
Začínám mít ten samý problém jako Petr Schwott, když točím volantem, tak to jakoby zadrhává. Půl otáčky O.K. a půl otáčky ztuha (přibližně) a pak zase O.K... . Mohlo by to být tím kloubkem? A jak je náročná ta výměna a kde najdu v autě ten kloubek? Dá se k němu dostat volně, nebo se musí něco rozebírat? A jak se správně ten kloubek jmenuje a kde ho případně sehnat?
Jdu si pročíst manuál, případně polskou knihu Jak na to...

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: úte kvě 05, 2009 23:03
od palikx
je to presne ono.
musi se povolit rizeni nebo vyndat sloupek rizeni.
pristup nic moc.
objednat jde vsude kde maji dily.
kdyz najdes cislo dilu treba ho mam.

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: úte kvě 26, 2009 20:37
od cobyll
Tak jsem se ponořil do útrob motorového prostoru spolu s mazadlem WD 40 ve spreji a jal jsem se dotyčný kloubek trošičku navlhčiti a namazati oním tekutým zázrakem a ehle... kdo by to byl řek... vono se to při otáčení volantem přestalo zadrhávat !!! A rezavé to taky nějak zvlášť není. Takže teď ještě hlodám (totiž hodlám - ty přesmyčky jsou ale věc, co :D ) zakoupiti vazelinu ve spreji (prý něco takového existuje) a celý kloub důkladně nakonzervuju před všudypřítomnou hnusnou vlhkostí...

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: úte kvě 26, 2009 22:05
od HusarJan
Skuste ešte premazat aj riadenie tú hrebenovú tyč z jednej aj druhej strany vazelinou.Musite zvliect te manžety lavú aj pravú prstom natlačit vazelinu a znova manžetu siahnut sponou alebo zapáskovat ja som okrem tých klbov urobil aj toto a volant ide krutit už aj malíčkom ;)

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pát kvě 29, 2009 00:13
od palikx
pozor na takovyto ukon
u servorizeni ktere je tesneno na hrebenove tyci o krouzkem neni uplne idealni patlat vazelinu.na vazelinu se pak nabaluje prach a drobna spina a ta se pak dostava do rizeni a nici o krouzky a simerinky.
teda ja bych to nedelal.

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pát kvě 29, 2009 07:54
od cobyll
No mně pomohlo to WéDéčko a jak jsem psal, jen ten kloub ještě zakonzervuju vazelinou. Do hřebenu se pouštět nebudu. Zastávám názor, že co funguje - na to nesahám. Jsem totiž údržbář a tímto bych si jen přidával práci. A navíc - co se má pokazit, to se pokazí i bez mého přispění... :lol:

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pát kvě 29, 2009 13:00
od Ivoš
Řekl bych, že mně to taky za nějaký čas čeká ;)

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: čtv črc 30, 2009 17:37
od caja14
chlapi muzete mi prosim nekdo poradit? kdyz jedu pomalu tak je volant normalne rovno ale jak presahnu asi tak 2000 otacek tak se mi stava ze ho musim mit natoceny doleva ale kdyz slapnu na spojku ze chci zaradit tak se mi zda ze se to zase srovna nez tam hodim dalsi rychlost nevim cim by to mohlo byt a myslim ze to bude servo ale nikde netece a oleje mam dost. Nekdy se stava ze drzi i na druhou stranu ale dela to tedka tak posledni mesic predtim vubec nic. Diky za radu. :D :(

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: čtv črc 30, 2009 18:31
od HusarJan
Skús najprv pozret vole a silembloky na ramenách a potom geometriu;)

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pon srp 03, 2009 19:55
od caja14
diky zkusil sem to a vule nejsou a nemuze to byt natazeny remen ze by se servo protacelo na remenici? protoze mam obavy ze je volny. ale doufam ze se to vyresi nejaka drobna oprava.

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pát dub 15, 2011 15:32
od silencercze
Ahoj, oživím na chvíli tohle téma, mám taky problém s řízením jako Petr, jen s tím rozdílem, že mi občas v zatáčce jde od řízení jemné klepání do volantu, jinak ty samý příznaky, ale je to víc tuhý než normální (řízení). Dnes mi v servisu řekli, že mám shánět komplet řízení a počítat s asi 20000Kč cenou (reálně 7500 u Drafela, kde na ty ceny tady u nás choděj? ). Už jsem byl rozhodnutý to koupit, ale když to tady tak čtu tak mě napadá jestli by nestálo za to zkusit prostříknout ten kloub co o něm psal cobyll, kdyby se to náhodou zlepšilo tak bych mohl zvážit další postup, dejte mi prosím někdo indicie, kde se v motorovém prostoru nachází ;) A je k tomu lepší přístup zespoda nebo shora?. Jinak mi na zvedáku kontrolovali čepy, silentbloky a všechno je prý ok takže s geometrií a nápravou by to nemělo mít spojitost.

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pát dub 15, 2011 23:26
od silencercze
Tak jsem ho našel, prostříknul, nechal působit, projel a je to hned lepší. Jen to klepání při zatáčení úplně nezmizelo, chvílemi to ještě dělá, ale řízení už netuhne.

Re: Problémy s posilovačem řízení

Napsal: pon bře 30, 2020 23:59
od Lobista
Dneska jsem myslel že to už rozmlátim. Sednu do toho a otočim volantem a drc skok a volant jakoby přeskočil a zaseklo se to. Nikde žádnej olej nebo podobný věci. Prostě se to kouslo. Když za to rvu tak se vzpíná celé řízení. Asi se to tam sežvejkalo. Poptal jsem cenu repase https://repaserizeni.cz/45997-nubira ale řešim co se stane když. Jestli to tam ten hřeben sežvejkalo tak mi to asi jen tak neudělaj ne? To si budu muset koupit nový celý třeba za 15 000 ? Prosím pomoc jak moc jsem v zadeli.