Stránka 2 z 3

Napsal: čtv dub 20, 2006 09:27
od Habron
Tak ale to je blbý, když po vyjmutí klíčku ti zhasnou parkovačky, ne? Snad když nechám auto někde v noci na krajnici, tak nechám svítit parkovačky.

Napsal: pon dub 24, 2006 18:14
od peter NR
Habron píše:Tak ale to je blbý, když po vyjmutí klíčku ti zhasnou parkovačky, ne? Snad když nechám auto někde v noci na krajnici, tak nechám svítit parkovačky.
no... napr. fiat to ma riesene tak, ze mu sice zhasnu s klucom aj parkovacky, ale spinacka ma este jednu polohu, do ktorej ked prepnes tak je vsetko vypnute, volant zamknuty a svietia parkovacky... ;)

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:26
od Slam
Vyhlednul jsem si to automaticke rozsvecovani svetel oznacovane jako ARS-01:

http://www.zetron.cz/zetron/index.php?m ... =128&cl=45

...ale manik, co to tady montuje, se me ptal, jak se zapinaji svetla v mym aute a ze prej ta, co zapinaji otocenim packy a dalkovy jsou priklopenim packy (coz je prave pripad moji Legy), tak tam je nejaky problem s blokovanim, ci co? Muze mi k tomu tady nekdo neco rict? Nebo ktery typ je v Leganze bez problemu?? Predem diky za info. -i

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:29
od Dede
..toto autoamticke rozsvecovanie svetiel ma aj nevyhody.. napr. s kockou v noci niekde chces byt nenapadny ...ale koli radiu musis mat kluc v spinacke a popri tom ti svietia svetla ... Dzonny Nenapadko :)

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:36
od JRD McLAREN
...paneboze ..co je toto za vynaalez...
..to k tomu staci jedna dioda relatko ...a kus draatu..

..moj oblubeny kontak je cidlo oleja..
..a relatko svetiel...

..ale henta "podvna skatulka"..
..no moc profesionalne to nevyzeraaa..

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:42
od peco
potrebujes:
papier, pero, kus lepiacej pasky, noznicky, trocha estetickeho citenia.

ako nato?

na papier napis SVETLA!!! noznickami vystrihni na pozadovany tvar, paskou prilep aby to aj vyzeralo. hotovo.

cas:
5 minut aj s cestou vytahom.

cena:
3 sk papier +0.50 sk, lepiaca.


:lol: :lol:

alebo praktickejsie.
naucit sa:
otvor auto>sadni > nastartuj > zapni svetla > daj si pas > jednotka(spiatocka) > pohyb

pohyb> zastav> vypni svetla > vypni motor > jednotka(spiatocka) > odopni pas > vystup > zamkni.
8) 8)

vyhoda druheho riesenia je, ze je aplikovatelna na vsetky auta schvalene k cestnej premavke :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:48
od JRD McLAREN
..pre majitelov starsich modelov aut by som rad upravil postupnost..:

otvor auto>sadni > nastartuj > zapni svetla > vystup > pobuchaj po svetle >
nasadni > rozmotaj pas > daj si pas > jednotka(spiatocka) > pohyb > znova nastartuj >

pohyb> zastav> vypni svetla > vypni motor > jednotka(spiatocka) > odopni pas > vystup > zabuchni dvere.

:mrgreen:

ale stym parierom to neni zly nabad.. -i

Napsal: pát kvě 19, 2006 23:51
od peco
JRD McLAREN píše:..pre majitelov starsich modelov aut by som rad upravil postupnost..:

otvor auto>sadni > nastartuj > zapni svetla > vystup > pobuchaj po svetle >
nasadni > rozmotaj pas > daj si pas > jednotka(spiatocka) > pohyb > znova nastartuj >

:D:D:D

Napsal: pon kvě 22, 2006 18:18
od peter NR
Slam píše:...ale manik, co to tady montuje, se me ptal, jak se zapinaji svetla v mym aute a ze prej ta, co zapinaji otocenim packy a dalkovy jsou priklopenim packy (coz je prave pripad moji Legy), tak tam je nejaky problem s blokovanim, ci co? Muze mi k tomu tady nekdo neco rict? Nebo ktery typ je v Leganze bez problemu?? Predem diky za info. -i
u daewa by to nemal byt problem... ak ma leganza taku packu(principialne) ako espero... skus, ci sa ti da packa pri vypnutych svetlach preklopit do polohy dialkovych - malo by to ist...
Pri pouziti tohto modulu totiz packa ostava v polohe vypnute a na niektorych autach vtedy sice svetla svietia ale nedaju sa prepnut na dialkove, lebo vypnuta packa to mechanicky blokuje... ale ako hovorim - espero/nexia v pohode, leganza dufam tiez ;)

Napsal: stř kvě 24, 2006 19:29
od Slam
peter NR píše: u daewa by to nemal byt problem... ak ma leganza taku packu(principialne) ako espero... skus, ci sa ti da packa pri vypnutych svetlach preklopit do polohy dialkovych - malo by to ist...
Pri pouziti tohto modulu totiz packa ostava v polohe vypnute a na niektorych autach vtedy sice svetla svietia ale nedaju sa prepnut na dialkove, lebo vypnuta packa to mechanicky blokuje... ale ako hovorim - espero/nexia v pohode, leganza dufam tiez ;)
Dik za vysvetleni toho problemu, u Legy lze tez prepnout na dalkovy, i kdyz jsou vypnute, takze asi to bude v pohode a ten manik me jen chtel postrasit. ;)

Napsal: stř kvě 24, 2006 23:46
od petrm
sem to nedávno montoval Panu Krtičkovi do auta sice to bylo něci jinýho (výrobce ) ale s dálkovými problém nebyl jelikož je to dělaný tak že ti to napájí místo páčky proud tam kam má takže pak i dálkový fungují ;) jen sem měl problém aby mi svítily parkovačky takže sem tam musel ještě přidat jedno relé a nebo se to dá udělat diodou ;)

Napsal: pát čer 02, 2006 14:37
od Slam
Ja jsme si nechal ARS namontovat vcera. Potesilo me, ze nikde nic necouha, cely je to nacpany pod dekl s pojistkama, co ma ridic u leve nohy, vcetne vypinace. Zda se, ze vse funguje jako driv + se to automaticky rozsviti a zhasne pri nastartovani a vypnuti motoru (tj. i parkovacky a dalkovy jdou normalne dal). Bylo to v podstate na pockani a stalo me to 360,- + 300,- za praci.

Pro Richarda

Napsal: pát čer 09, 2006 00:39
od Mikewone
takže používám kabel kontrolky nabíjení, ale ne na spínání >ale na rozpínání>jedno relé musí být rozpínací-zapneš klíč reé rozepne nastartuješ sepne protože jdou dva plusy proti soběje to proto že nevím jestli naten kabel mužu pověsit relé a takhle je tam nulový odběrno a potom je třeba dva relátka nebo jedno s dvěma oddělenými kontakty,tyto relé už spínací. Spínat budou mínus a to na bílý a zelený drát v mám pocit že šestipólové svorkovničce pod volantem, 15+vezmeš z hnědého drátu z hlavního relé nad pojistkami,kostra je jasná a D+kontrolka je hnedý drát v pravé šedé svorkovnici v budíkách je druhý od spodu z levé strany jde to vysledovat po tišťáku Tak skus pošpekulovat>cívka prvního relé 15+ a D+,kontakty Prv rele kostra a cívka druhého příp třetího relé,cívka druhéhopříp třetího relé15+ a kont prv a kontakty 2a3relé kostra a světla zelený a bílý drát.15+je dobré dát přes vypínáček pro případ že by ten zákon zrušili.Jo rozvěcuju naráz parkovačky i hlavní světla ať je při startu všechna šťáva ve starteru a dvarele abz se při zapnuti manual parkovaček nerosvítily i hlavní světla. tak a máš důvod k zamyšlení haha :twisted: cau mikew

Napsal: ned lis 02, 2008 00:29
od bzukul
JRD McLAREN píše:...paneboze ..co je toto za vynaalez...
..to k tomu staci jedna dioda relatko ...a kus draatu..

..moj oblubeny kontak je cidlo oleja..
..a relatko svetiel...

..ale henta "podvna skatulka"..
..no moc profesionalne to nevyzeraaa..
a mozes mi zbezne nakreslit schemu? chcel som taketo nieco do auta, lebo mam sklerozu (este nie oficialne ale asi mam) a zabudam na svetla, s pasom zatial nemam problem. Namontoval som si to pipatko ze ked vystupujem z auta tak to zacne pipat ked svietim. Lenze bol to hnusny zvuk a navyse ked som niekoho bral a on otvoril dvere hned ho ovalil ten hnusny zvuk. No a tak som to s rezistormi trocha stlmil a dorobil som si diodku ktora svieti ked nastartujem a nesvietim a zhasne ked zapnem svetla. Smola ale je ze ZHASNE AJ KED ZAPNEM LEN PARKOVACKY. No a ja potom kuknem na diodu vidim ze nesvieti, takze svitim...lenze len s parkovackami..a na stretavacky zabudam. Najlepsie pre mna by bolo mat nieco co by po 10 sekundach automaticky rozsvietilo svetla, ale keby som ich chcel napr. vypnut tak len vypnem packu zapinania svetiel a budu vypnute.

Napsal: ned lis 02, 2008 09:49
od Rodis
Ja som si to dal namontovať nedávno po skúsenosti s policajnou kontrolou po 15.10.2008, keď bolo trba svietiť už trvale, tak som samozrejme opomenul potočiť páčkou. A čo čert nechcel - zastavili ma. Obišlo sa to bez pokuty /u nás 2000,- Sk/ som sa rozhodol zainvestovať "ušetrené" peniažky - 700,-Sk spolu s montážou a už by sa mi znova taká nepríjemnosť nemala stať. Funguje to tak, že po otočení kľúčikom po cca. 5 sekundách zapne prístrojovka spolu s parkovačkami a potom znova po cca. 5 sekundách svetlá. No a diaľkové prepínam ako doteraz. Má to osobitný vypínač na úplné vypnutie a vtedy sa svetlá ovládajú po starom... Dobrá je to vec :D Vrele odporúčam.