Stránka 2 z 4

Napsal: sob bře 20, 2004 16:54
od Peca
No ono nejde jen o dostatecny prisun vzduchu ale taky o dostatecnou propustnost onoho filtru... :idea: :shock: :lol:

Napsal: sob bře 20, 2004 18:19
od Petr II
>> Peca
Jsem se díval na tvůj přívod vzduchu, ty máš díru v karoserii ? :o


Jinak potřebuju vysvětlit :
Jestli jsem to správně pochopil, tak je potřeba dostatečný přísun chladného vzduchu. Na filtru je ale teplotní čidlo ?? A ještě vede teplý vzduch z víka motoru.Tak to jsem z toho jelen :roll:

Napsal: ned bře 21, 2004 10:31
od Peca
NO tak 1) je potřeba mit zajisten prisun dostatecneho mnozstvi vzduchu k filtru.
2) Cim studenejsi vzduch filtr nasaje tim lip auto jede....kompresni pomer atd...
3) teply vzduch z vika motoru :?: ... no asi myslis odvetrani vika ventilu, ktere vede do saciho potrubi mezi filtrem a klapkou...no tak to tam byt musi a nejde s tim nic delat, je to bezna vec - toho teplyho vzduchu se tam zas nejak moc nedostane...

a co se tyka meho privodu vzduchu zespod, tak diru do karoserie jsem samozrejme nedelal...ona tam je seriove, protoze skrze ni vede trubka k rezonatoru na sacim potrubi pred filtrem... Ja jsem z auta nejdrive demontoval vse co se tyka sani od te prvni plastove trubky vpredu pres onen rezonator az po airbox vcetne...nasledne jsem teplomer puvodne umisteny v airboxu pridelal na kastlu v miste kde puvodne byl airbox. Z diry v karoserii, kterou puvodne vedla trubka k rezonatoru, jsem vyndal jakesy gumove tesneni a zjistil jsem ze ta dira je celkem obrovska....a tak jsem tudy protahl trubku od spodu(dole zahnutou kupredu), ktera mi privadi do prostoru motoru vzduch... (bohuzel i s prachem atd. ale tomu se nelze vyvarovat...Ivan ma nasavac na kapote a diru v kapote a taky nasava i prach a bordel...) na a potom jsem na zbytek saciho potrubi pridelal Green filtr(jeste pres nastavec, aby byl filtr primo nad onou trubkou...) No a nakonec jsem jeste vyvrtal do kastle dve diry a mezi filtr a zbytek prostoru motoru jsem prinytoval nerez plech..(jednak aby mi ten prichozi vzduch neutikal kam nema a taky proto aby se filtr nezahrival od motoru...)

Tod vse...myslim si ze jsem napsal celkem vycerpavajici navod...

Preji pri tuningu hodne stesti... 8)

Napsal: ned bře 21, 2004 10:47
od Petr II
Moc Ď,
něco s tím budu muset udělat.

Napsal: ned bře 21, 2004 10:51
od Peca
Nemas zac a hodne stesti...

Napsal: ned bře 21, 2004 18:33
od Granko
hmmm, nemate niekto z BA este staru vlozku do airboxu ? budem musiet vycistit filter a v M&Gcku mi povedali, ze to trva tak 3 dni (vycistenie, vyschnutie, natretie olejom a vsiaknutie). stary airbox som vyhrabal kdesi v pivnici, ale vlozku som samozrejme vtedy ako nepotrebnu vyhodil kua..... po troch dnoch poctivo vratim 8) ....hmmm mozno, ze aj niekde v servise by mohli mat, nie ?

Napsal: pon bře 29, 2004 11:45
od Petr II
Nevíte nahodou, jestli je někde na NETu nějaký test filtrů-to jako který je lepší ? :-?
Chci si asi koupit vložku, ale nevím jestli GREEN, nebo K&N ?
Dále se chci zeptat lidiček co už ho mají, jestli si k němu koupili nějakou čistící sadu ?

ĎĎĎ :D

Napsal: pon bře 29, 2004 12:26
od milosh
myslim, ze je uplne jedno, jakej koupis, hlavne ze tam bude 8)

KN, Green, JR, Kingdragon, jejich dost, ale vsechny maj stejnou funkci.

Pouze KN ti ale zaruci zivotnost 1 000 000 mil :lol:

Co se tyce cisticich sad, tak staci univerzalni, coz stoji asi 500kc. nemusis mit sadu presne na ten typ filtru, co mas (budes mi) doma.

Napsal: pon bře 29, 2004 12:58
od Blue Lanos
...az toto bude citat Ivan 8) to bude zase valka filtru :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon bře 29, 2004 20:56
od Peca
A nejen Ivan... :twisted: :lol:

:!: :!: :!: Stejne je Green nejlepsi a nejzelenejsi :!: :!: :!: :lol:

Napsal: pon bře 29, 2004 21:26
od Ivan
No, Milošovi moc nevěř :lol: Nejlepší je pochopitelně Green.

Na čištění ani není ta čisticí sada nějak extra potřeba. Stačí to proprat doma vodou a jarem a pak to olejem naimpregnovat. Já ale tu sadu Green projistotu mám, přece jen mám náporové sání a filtr se dost špiní :D

Napsal: pon bře 29, 2004 21:37
od Peca
jj minuly tyden jsem zrovna pral kuzel v jarove vode...to by clovek neveril kolik cernyho svinstva z nej vyteklo... :-?

Napsal: pon bře 29, 2004 22:42
od petrm
To sem si taky řikal že všichni tuneři když se jich zeptáš tak ti řeknou že ten sportovní filtr je vlastně ve výsledku levnější protože vydrží déle a jen se vypere ale když sem se kouknul na ceny těch čistících sad tak sem tomu nějak nevěřil to se fakt dá prát jen v jaru a naimpregnovat a myslíte že ten filtr pak ještě plní svoji funkci teda zabránit hrubým nečistotám ve vstupu do motoru :?: :?: :?:

Napsal: pon bře 29, 2004 22:46
od Granko
pytal som sa typka z M&Gcka, ze ci je ta sada nejaka specialna a hovoril, ze samozrejme, ze sa to neda prat len tak. a ze to musi dlho schnut a vsiakavat ten olej. povedal, ze ked im to dam spravit, tak si pre to mozem prist tak za 3 dni.

Napsal: pon bře 29, 2004 22:48
od petrm
No právě to sem taky slyšel tak mi uniká ta úspora no nic ;)