Stránka 2 z 4
Napsal: ned bře 26, 2006 14:04
od Blue Lanos
Mozno nebude vsetko s NCAPovym kostolnym poriadkom spravne
Napsal: pát dub 07, 2006 15:14
od hever
Ludia neberte vazne ani ten peugeot 207 kto ma moznost vidiet ho pri vyrobe tak si ho nekupi a ani len nesadne do neho
bezpecnost/nebezpecnost
Napsal: pát dub 07, 2006 15:25
od mzprx
Dnes sa s pomocou CAD da auto skonstruovat tak, ze pri urcitom definovanom naraze vydrzi vsetko a pri naraze o 5 cm dalej sa rozsype na srot. Cize podla mna vyrobcovia nezvysuju odolnost aut (to snad ani bez zvysenia vahy alebo pouzitia podstatne vyssich tried oceli nejde), ale len sa prisposobuju roznym metodikam merania strukturalnym posilnenim niektorych casti na ukor inych. Cize auto s vyrovnanou pevnostou v roznych smeroch a podmienkach narazov bude na tom bodovo podstatne horsie, ako auto skonstuovane tak, aby odolavalo co najlepsie urcitej testovacej procedure, ale v praxi naraz moze prist z lubovolneho smeru.
Mimochodom vecsinou auto nabura v mieste spolujazdca a nie vodica, vodic sa prirodzene snazi uhnut...To asi v EURO NCAP este nikomu nedoslo....
Re: bezpecnost/nebezpecnost
Napsal: pát čer 30, 2006 22:53
od JDuchac
mzprx píše:Dnes sa s pomocou CAD da auto skonstruovat tak, ze pri urcitom definovanom naraze vydrzi vsetko a pri naraze o 5 cm dalej sa rozsype na srot. Cize podla mna vyrobcovia nezvysuju odolnost aut (to snad ani bez zvysenia vahy alebo pouzitia podstatne vyssich tried oceli nejde), ale len sa prisposobuju roznym metodikam merania strukturalnym posilnenim niektorych casti na ukor inych. Cize auto s vyrovnanou pevnostou v roznych smeroch a podmienkach narazov bude na tom bodovo podstatne horsie, ako auto skonstuovane tak, aby odolavalo co najlepsie urcitej testovacej procedure, ale v praxi naraz moze prist z lubovolneho smeru.
Mimochodom vecsinou auto nabura v mieste spolujazdca a nie vodica, vodic sa prirodzene snazi uhnut...To asi v EURO NCAP este nikomu nedoslo....
-----------------------------
Naprostý souhlas s předchozími příspěvky.
a) mám Aveo
b) nejsem nejmenší, ale lehce se usadím (a pohodlně řídím tak jak jsem zvyklý) s tím, že jsem tělem od volantu a koleny od palubky dál, než uvádí crashtest jejich posunutí. Takže nedojde ke kontaktu. Tak, jak ukazuje obrázek z testu, jezdí kloboučníci a volant chovají na klíně. Boční a dětská bezpečnost je více než dobrá. Je to mé 5. auto, všechna předchozí jsem "ojel" na více než 100 tisíc a žádné jsem nezrušil (mimochodem, za jejich výsledky v crashtestu bych nedal ruku do ohně - co na to majitelé starých škodovek?). Potká-li mne blbec čelně, stejně bude součtová rychlost minimálně dvojnásobná, než ta testová. Tak o čem je řeč, zvláště k datu nových předpisů a postihů?
P.S.: je to můj druhý Korejec, první (Daewoo) absolutně spolehlivý.
Napsal: úte črc 11, 2006 20:14
od eMKa Slovensko
Napsal: stř zář 06, 2006 10:18
od mrk
Je to věc názoru
Napsal: stř zář 06, 2006 10:52
od Vazoun
Je to věc názoru? Nechají se majitelé vozidel - AVEO - takovými různými
testy - zastrašit
Domnívám se,že bychom se museli svých autíček všici
obávat. Matíz, také není žádný obrněnec a jezdím v něm beze strachu
Přeji hezký den - " Vazoun "
---------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20
MATIZ SE r.v.07/2002 sv.zel.metlina U38/STK+Emise do 07/2008
Napsal: ned bře 18, 2007 20:58
od bandolik
tak nevím jak kdo ale mně se auto líbí a taky jsem si ho koupil snad už po neděli dorazí
koupil jsem ho v autosalonu v ostrave a kecy že je na nic mě nechávají naprosto chladným
roky jezdím v esperu a nikdy jsem nelitoval
Napsal: pon bře 19, 2007 00:43
od Mirou
Ten test je sice zajímavý,ale mne to moc nezajímá.Koupil jsem si auto na ježdění a nikoli na jeho sešrotování.Těch "bezpečných" aut co dostávají všechny hvězdičky se dá vidět tady na netu mraky.Teda myslím těch co jeli více jak 100km/h A čelní náraz to už je jedině na tank
V Aveu se rozhodně ani po této informaci bát nebudu.
Napsal: pon bře 19, 2007 09:13
od srneček
Crash testy jsou jen drahá reklama, ale nic praktického, která nehoda proběhne podle EURONORMY? Já jsem opravoval pár bouraček, ale buď to byly menší rychlosti a autu nic nebylo, nebo to byla vysoká rychlost a stejně dopadlo úplně jinak než z crash testu, někdy líp někdy hůř, ale většinou hůř, jelikož, kolik crash testů počítá s nárazem pod úhlem, kterej udělí autu rotaci, během které omlátí co se dá a pak je teprve vidět co je pevný a co ne. A divili by jste se jak je markantí rozdíl mezi místama u nichž se s nárazem "počítá" a u nichž ne.
Raritka, auto se po nárazu převrátilo přes budku, bez většího poškození a zůstalo na boku a další auto je napralo do podlahy a tři na místě mrtvý. Podlaha - nosná část nevydržela náraz a vmáčkla se do kabiny. Kolik Crash testů toto zkouší?
Napsal: pon bře 19, 2007 10:09
od peter NR
bandolik píše:tak nevím jak kdo ale mně se auto líbí a taky jsem si ho koupil snad už po neděli dorazí
koupil jsem ho v autosalonu v ostrave a kecy že je na nic mě nechávají naprosto chladným
roky jezdím v esperu a nikdy jsem nelitoval
blahozelam... mam za sebou podobny sluzobny postup... - espero - aveo
spokojnost!!!
Napsal: pon bře 19, 2007 10:10
od peter NR
srneček píše:...která nehoda proběhne podle EURONORMY?...
moja rec...
Napsal: pon bře 19, 2007 12:52
od Mirou
Ještě bych dodal že bouračky se bojím to samozřejmně,ale strach mám spíš z výbuchu airbagu.Vyděl jsem to na vrakáči v německu,kdy ze srandy ho tam hoši odpálily.Tím dostat do obličeje a ječtě mít brýle nic moc.Náš kluk měl bouračku při 40km/h čelní náraz a přes měsíc si léčil odřený obličej až na "maso".Jo a jeho auto po výměně nárazníku a jeho nosníku bylo jak nové
Napsal: pon bře 19, 2007 18:00
od Janoo
mne sa to s tou euro-ncap vobec nepáči si všimnite iné konkurenčné modely a akú majú dobrú bezpečnosť akurát Captiva má 4 hviezdičky..thak to je dosť
Napsal: stř dub 04, 2007 10:47
od srneček
peter NR píše:srneček píše:...která nehoda proběhne podle EURONORMY?...
moja rec...
Nechci se nějak vysmívat, ale proběhla tvoje nehoda podle EURONORMY a dopadl jsi podle Crashtestu?
Pokud ano, tak začnu crash testy uznávat a AVEO asi prodám.