Napsal: stř bře 01, 2006 20:12
Mně po 73.000 km odešly ramena a cvakaji homokineťáky.. tomu říkám výdrž
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Záleží na povaze povrchu na kterém auta jezdí a i částečně na způsobu jízdy.Jinak určitě zacházím s Matízem já ( 56r.) a jinak s ním bude zacházet mladší řidič.Robert píše:Mně po 73.000 km odešly ramena a cvakaji homokineťáky.. tomu říkám výdrž
Ondro,jistě že s tebou souhlasím,že pokud jsou špatná,vyměnit za nová.To je bez diskuze.Ale to máš jako s výdrží pneumatik.Někomu vydrží 60000 km ,jinému jenom 25000km.Vždy záleží na tom, jak s autem zacházíš.Někdo nemá rád zbytečné výdaje a někomu je to zase jedno.Ale označit Matíze jako že nic nevydrží,protože je levné ,s tím nemohu souhlasit.Ondras píše:Ono stejně skoro nemá cenu tu životnost ramen vzhledem k ceně řešit. Já dal za litá ramena 731Kč/ks...
Je mi to líto,ale musím tě zklamat.Strejda nejsem(škoda) a klobouk nenosím.Já se ze spotřebou nevytahuji,já jí takovou mám.Když jsem si kupoval nové auto rozhodoval jsem se mezi Fábií a Matízem.Více se mi líbil Matíz a jsme s manželkou sami dva,na co větší auto.Můj Matíz je čistokrevný Korejec.Proto jsem asi neměl žádný problém,třeba je lepší kvalita vozu.Že ti odešly ramena za tak málo ujetých km?Já takovou zkušenost nemám,služební auta vydržela v pohodě přes 100000 km.Nevím proč bych tu měl lhát.PavelD píše:to V. Brousek
Hele strejdo, Matiz JE levný auto. Ty jsi na to asi vynaložil celý životní úspory, to máš holt blbý. Podle spotřeby tě tipuju na starýho kloboukáře, kterej se vytahuje jak mu to málo žere. A jestli byl matiz po 100.000 v pohodě a zejména na podvozku, tak to snad nemyslíš vážně!Mě začalo mlátit přední rameno po 20000 (v záruce, neplatil jsem nic). Vymletý. Dobrý co? Druhý se mi začalo ozývat po 40000. To už jsem si měnil sám. A je klid. Tlumiče jsou v pohodě. Prostě je to levný auto a na našich cestách dostává zabrat. Závidim že tam kde se vyskytuješ máte cesty v pořádku. Vážně. Podívej v práci nám měnili na Peu 206 přední stabilizátory po 32000. Úplně v hajzlu. To se nadalo poslouchat. Druhýho Peu 206 to asi čeká taky. A to maj 14" na 195 gumách. V servisu Peu nám to potvrdili že to prostě na českých cestách trpí. Prostě levný auta.
No já jsem si třeba chvíli po autoškole myslel, že jsem king s "novým" Racerem za 15 000Vojta píše:On si nějakej frajer myslí, že když mu rodiče koupili, nebo půjčují auto třeba za půl melounu, že už je king.
Snad se toho důchodu dožiji,pořád chtějí zvýšit hranici odchodu.Přál bych našim poslancům aby jsi to šli zkusit makat někam k pasu.Hned by je to přešlo.A jednu fabriku mohu doporučit.Packard elektrick,to jsou lázně ve vlastním potu v létě.petrm píše:Lidi co se tu vyskytují pravidelněji vědí že mám jistou zkušenost s těmahle autama a v tomhle musím souhlasit s panem Brouskem hodně záleží jak se s autem zachází a u "důchodců " někdy bývá motor línější ale zase celkově je auto mnohem pevnější a v lepším stavu . To že na Matizech trpí nápravy a ramena tak s tím sem se "bohužel" nesetkal občas nějaké to rameno měníme ale mnohem častěji kvůli nehodě než proto že by odešlo opotřebením stejně je to s klouby poloos na ticu se mění několikanásobně častěji
Jo Matiz dělanej v Rumunsku se pozná je tam přeci jen horší ůroveň zpracování stejné i když né tak markantní je to s Lanosama z Polska většinou hned po usednutí do auta to poznám jestli je to orig Korea nebo néPavelD píše:No promiňte pánové, jsem asi fakt zaujatej, asi mám na tyhle mrňouse smůlu, můj Mat je Rumun, a už se mi podělalo kde co. Zase takovej střelec taky nejsem, na plnej knedlik nejezdim a maximálku vyzkoušenou snad ani nemám. Po čtyřicítce se na moc mladýho frajera taky necejtim a jelikož už rodiče nemám, hezky jsem si na toho Rumuna vydělal. Naštěstí mi to netrvalo tak dlouho a doufám že ho ještě letos prodám, i když za něj dostanu velký h. Chytli jste asi lepší kousky. Tak to se omlouvám.
Mělo by být odlišné písmenko ve VINu. Podle tabulek se to dá zjistitMino píše:A ako rozpoznám rumuna od korejcana?