Stránka 2 z 2

Napsal: pon úno 27, 2006 16:01
od Vít, Jiří
Bratře jestli si pamatuješ když jsem kupoval nexii tak nám nato dávali slevu že prej je utržená přepážka.A když jsem měnil výfuk tak jsem ten zbytek katu vysypal . Zbyla z něj jen taková malá kulička jako ping pongovej míček :? 8)

jinak mě to taky problikává ,jen když se to ohřeje,pak asi 1-2krát za 30kilometrů

PS:počítal jsem spotřebu a vyšlo mi 7,35 na 100km.Což si myslímže neni moc na to jak jezdím.Do práce-2h10m-průměrně 100km/h bohužel jsou tam často čerti
Az práce 12h 30m-podle toho jak mě naserou pavijáni
a jiný plížidla,většinou dost přes 100km/h

Napsal: pon úno 27, 2006 16:36
od Pavel Beneš
Každopádně lambda jde i proměřit a zjistíš hned.

Ohřátý motor
Nesmí jít nad 1V při zvýšených otáčkách, mělo by to oscilovat kolem 0,5V
Měří se fialka proti kostře, pokud je tam víc drátů, ty dva tm. hnědý jsou vyhřívání lambdy a světlý je kostra-proti fialovýmu.

Napsal: úte úno 28, 2006 08:19
od Tomáš
Pavel Beneš píše:Každopádně lambda jde i proměřit a zjistíš hned.

Ohřátý motor
Nesmí jít nad 1V při zvýšených otáčkách, mělo by to oscilovat kolem 0,5V
Měří se fialka proti kostře, pokud je tam víc drátů, ty dva tm. hnědý jsou vyhřívání lambdy a světlý je kostra-proti fialovýmu.
OK , mám jednodrát , takže ten fialovej proti kostře voltmetrem , při nastartovaným motoru - rozumím , ale mám ho napíchnout a nechat zapojenej , nebo ho mám rozpojit v tom konektoru co je asi 20 cm od lambdy ? Dík za radu !

Napsal: úte úno 28, 2006 17:00
od Pavel Beneš
Napíchni ho, nebo vyveď drát z koncovky, musí být zapojená, motor ohřátý na provozní teplotu, otáčky volnoběhu větší než 800 a do 1100, zvýšené pak do 3500.

Napsal: pát bře 03, 2006 22:09
od Sergej
Já mám plyňáka a když mi dochazí plyn tak se Check taky rozsvítí.Přepnu na beňo a je klid.To znamená,že načte chybu zřejmě lambda,protože hodnota ve výfuku je jiná.