Stránka 2 z 2

Napsal: pon úno 27, 2006 17:28
od Pavel Beneš
Tak mě se vůbec nemlží na venkovní ani vnitřní okruh, když je sucho. Pokud prší, vnitřní okruh vypnu a občas je klid, občas musím i větrák ale jinak s tím nemám problémy. Pokud stojíš a motor je zdechlej, auto dobře těsní, pak neznám auto, co se nazamlžuje...pokud tam sedí tři udejchanci dvě hodiny, je to normální...

Jo, a taky v zimě si občas oklepu boty, ne že bych se přezouval ale vlhkost je sviňa....

Tip, co by to mohlo dělat, zkontrolujte si topení a hadice uvnitř auta
Neznamená, že když se neztrácí voda z chadícího okruhu, že nerosí na topení (u meďáka jsem se s tím trápil, no a rosilo to jak to bylo horký, tak se to odpařovalo přímo na okna....ale za rok se mi ztratila tak 2-3deci) Ty hadice jsou také důležité, ale jeden tip-pokud ¨tam máte volný svorky a jsou zařezaný do hadice, celý hadice vyměňte nebo dopadnete jako já s méďou (dotáhl jsem je a ruply mi za svorkou...)

Jinak kabinový filtr se mění ročně (kdo to tak dělá, nemá problém) :lol:

Napsal: pon bře 27, 2006 12:14
od eL
ja bych jeste dodal, ze mi pri mohutnem mlzeni oken, ktere me ted postihlo v servise rekli, ze mam pravdepodobne praskle tesneni pod hlavou :o nak to nechapu, ale oni jsou technici...

Napsal: pon bře 27, 2006 21:40
od petrm
tak mohlo by to být tím že se tlačí horká voda ven a topení si nasaje tu páru mě to udělala škodovka 100 když sem vařil tak to bylo jako by na mě někdo hodil deku najednou sem nic neviděl ;) ale jinak i když mám těsnění Ok tak se mi Lanos příšerně mlží nedávno sem jel na lyže a pršelo a 120 kilometrů sem neustále musel měnit proud vzduchu a rychlost ventilátoru a běda když sem to nechal foukat na nohy pak teprve se to přestalo mlžit i když ventilátor sem nemohl uplně vypnout ;)

Napsal: stř bře 29, 2006 15:08
od eL
Tak je to nakonec prasklý radiátor topení - cena 4000 bez DPH, ach jo... Dávám Daewoo poslední šanci, jakmile se pose*e něco dalšího, jde z domu...

Napsal: stř bře 29, 2006 15:39
od vado