Napsal: pon úno 27, 2006 17:28
Tak mě se vůbec nemlží na venkovní ani vnitřní okruh, když je sucho. Pokud prší, vnitřní okruh vypnu a občas je klid, občas musím i větrák ale jinak s tím nemám problémy. Pokud stojíš a motor je zdechlej, auto dobře těsní, pak neznám auto, co se nazamlžuje...pokud tam sedí tři udejchanci dvě hodiny, je to normální...
Jo, a taky v zimě si občas oklepu boty, ne že bych se přezouval ale vlhkost je sviňa....
Tip, co by to mohlo dělat, zkontrolujte si topení a hadice uvnitř auta
Neznamená, že když se neztrácí voda z chadícího okruhu, že nerosí na topení (u meďáka jsem se s tím trápil, no a rosilo to jak to bylo horký, tak se to odpařovalo přímo na okna....ale za rok se mi ztratila tak 2-3deci) Ty hadice jsou také důležité, ale jeden tip-pokud ¨tam máte volný svorky a jsou zařezaný do hadice, celý hadice vyměňte nebo dopadnete jako já s méďou (dotáhl jsem je a ruply mi za svorkou...)
Jinak kabinový filtr se mění ročně (kdo to tak dělá, nemá problém)
Jo, a taky v zimě si občas oklepu boty, ne že bych se přezouval ale vlhkost je sviňa....
Tip, co by to mohlo dělat, zkontrolujte si topení a hadice uvnitř auta
Neznamená, že když se neztrácí voda z chadícího okruhu, že nerosí na topení (u meďáka jsem se s tím trápil, no a rosilo to jak to bylo horký, tak se to odpařovalo přímo na okna....ale za rok se mi ztratila tak 2-3deci) Ty hadice jsou také důležité, ale jeden tip-pokud ¨tam máte volný svorky a jsou zařezaný do hadice, celý hadice vyměňte nebo dopadnete jako já s méďou (dotáhl jsem je a ruply mi za svorkou...)
Jinak kabinový filtr se mění ročně (kdo to tak dělá, nemá problém)