Stránka 2 z 4
ISO
Napsal: sob úno 11, 2006 09:17
od jarkn
Napsal: sob úno 11, 2006 19:32
od palikx
samozrejme je nejlepsi ta redukce.ale jestli je ti lito penez za ni tak si vytahni stalej plus nekde od baterky a minus z kostry auta.
Napsal: sob čer 03, 2006 21:47
od Noxx
ako sa vybera originalne tank radio ?
Napsal: ned čer 04, 2006 09:57
od conpet
na prednim panelu radia ve vsech 4 rohach jsou sroubky, odsroubuj a do vzniklych otvoru strc pomucku a vytahni ho ven.
pomucka se zklada z dratu o prumeru asi 1 - 1,5 mm a delce asi 20 cm,
drat ohni do tvaru U , takze potrebujes 2 kusy (leva a prava strana radia)
snad jsem to napsal srozumitelne
Napsal: ned čer 04, 2006 19:57
od Noxx
ten iso konektor na deawoo len zapojim do noveho radia a je to ? lebo orig. konektor co mam k radiu ma trocha inac tie koncovky
Napsal: ned čer 04, 2006 20:02
od conpet
Ta Daewoo redukce by mela v pohode stacit
Napsal: úte čer 06, 2006 02:29
od Slavek
ale bacha ty redukce sou dve 4 a 8 pinovy do roku 96 davali 4 pinovy a po roce 96 8 pinovy konektory
Napsal: úte čer 06, 2006 19:35
od Noxx
conpet: diq za info uz mam vymenene
Napsal: úte čer 06, 2006 23:56
od conpet
Proto jsme predce tady
aby jsme byli stale chytrejsi a chytrejsi az budem uplne nejchytrejsi, a najednou se nam v kufru objevi voda a jsme zase uplne blby, protoze nemuzeme prijit na to kde se tam vzala
Napsal: stř čer 07, 2006 10:44
od Sato
conpet píše:Proto jsme predce tady
aby jsme byli stale chytrejsi a chytrejsi az budem uplne nejchytrejsi, a najednou se nam v kufru objevi voda a jsme zase uplne blby, protoze nemuzeme prijit na to kde se tam vzala
Keby len v kufri...
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1260
Napsal: stř čer 07, 2006 10:54
od conpet
Tak to uz vypada hodne spatne, jestli to jde od spodu
Napsal: stř čer 07, 2006 14:25
od Noxx
predsa len by som este nieco mal
ked chcem mat zapnute radio tak musim mat kluc v zapalovani - ako sa to da vyriesit aby mi radio hralo aj bez klucika ? (mam ten iso konektor)
Napsal: stř čer 07, 2006 18:13
od ppp
Noxx: to je sice pekna ficurka, ale ja som na tom raz dosiel. Radio som si zapojil sam (podla mna lepsie nez cez autoelektrikar ked to berie ako seriovku) ale vychadzal som zo skusenosti s inym radiom, ktore vypnute zralo menej nez miliamper takze sa to ani lacnym meracikom nedalo zmerat. Toto som si ale u dalsieho nepreveril a ta svina zrala cez 20mA co mi v spolupraci s dialkovym (to zralo tiez asi 20mA ale len tou blbou ledkou) za dva tyzden spolahlivo vyzralo baterku takze som uz nenastartoval.
Takze sa bud uistit ze vypnute radio skutocne nic nezerie alebo si dorobit daky spinac na pallubovku. Ja uz mam jeden spinac na antenu na tom odkladacom kasliku na bokoch (akurat tam vosiel takmer ho nevidno) a odvtedy mam problem s antenou
. Ked to kontrolujem v garazi stak sa antena vysuva, ked som vsak na ceste tak to fungo vat prestane :/. Takze bud nevydrzal spinas, alebo nejakky spoj, alebo su dolamane kable alebo nieco v radio (taky spoj alebo konektor).
Napsal: stř čer 07, 2006 22:37
od conpet
Noxx píše:predsa len by som este nieco mal
ked chcem mat zapnute radio tak musim mat kluc v zapalovani - ako sa to da vyriesit aby mi radio hralo aj bez klucika ? (mam ten iso konektor)
Najdi si na ty redukci spinanej + a prived na nej + trvalej. Mela by stacit jednoducha propojka na ty redukci.
mame to i tady
http://espero.daewooclub.com/view.php?c ... 2006021001
Napsal: úte čer 20, 2006 13:14
od tomisoft
Ja som doteraz kazde radio montoval tak, ze pekne krasne som si vsetky konektory odcvakal (lebo mi este nikdy do seba nepasovali
) , kable som si premeral ktory je ktory a bolo.