Stránka 2 z 2
Napsal: pon kvě 15, 2006 10:06
od gadzo
JRD McLAREN píše:No ja ked som kupil Nexiu, tak tiez "po susede"..
..a ten plynovy pedal setrila..
..
a maximalka taq do 160..
ale po par sto km "ostrejsej jazdy" sa to auticko celkom pekne rozbehlo..
(teraz je maximalka 200 - 16V)
16V ide 200? Ja som išiel asi len 150, musím vyskúšať.
Napsal: pon kvě 15, 2006 10:10
od orgi
gadzo píše:JRD McLAREN píše:No ja ked som kupil Nexiu, tak tiez "po susede"..
..a ten plynovy pedal setrila..
..
a maximalka taq do 160..
ale po par sto km "ostrejsej jazdy" sa to auticko celkom pekne rozbehlo..
(teraz je maximalka 200 - 16V)
16V ide 200? Ja som išiel asi len 150, musím vyskúšať.
ja som dnes dal 165 (noha nebola na zemi) a auticko si trocha hlucnejsie, ale priadlo. netvarilo sa, ze mu to velmi prekaza
len to trocha cuca.
Napsal: pon kvě 15, 2006 11:21
od peco
Re: Jak na lenocha ??
Napsal: pon kvě 15, 2006 15:47
od kipo
pred mesiacom som siel z BA po dialnici na Nitru a na tachometri mi ukazovalo 175 km bola nadhera auticko slo ako hodinky.
Kipo 1.5 Daewwo. cervena 73L
Napsal: pon kvě 15, 2006 15:56
od JRD McLAREN
..ide aj 200
..180 by malo vytiahnut..
..
a ak je "porobene secko" na motore ..
..tak ta rucickatachacu sa da opret na druhu stranu..
(ale ten viiiir v nadrzi..)
(tym "porobenym" myslim, vycistenu klapku, spraveny predstih, a pod)
Napsal: pon kvě 15, 2006 16:28
od orgi
JRD McLAREN píše:..ide aj 200
..180 by malo vytiahnut..
..
a ak je "porobene secko" na motore ..
..tak ta rucickatachacu sa da opret na druhu stranu..
(ale ten viiiir v nadrzi..)
(tym "porobenym" myslim, vycistenu klapku, spraveny predstih, a pod)
ja len doplnim, ze v maximaka udavana vyrobcom je 176. aspon tak to mam napisane ja v technicaku
to sa da podla mna ale trhnut ako pise mclaren
Napsal: pon kvě 15, 2006 20:54
od peco
orgi píše:
ja len doplnim, ze v maximaka udavana vyrobcom je 176. aspon tak to mam napisane ja v technicaku
to sa da podla mna ale trhnut ako pise mclaren
otazka ale je, ci uz sa nedostavame za hranicu bezpecnosti pri tychto rychlostiach.
Napsal: pon kvě 15, 2006 21:10
od DREAM
nubira 1.6 ma taky 175 a jezdim 190 a malinko vic.. jinak jsem nazoru,ze se auto ma trosku HODNE honit,aby nezlenivnelo .. a dokonce by se sem tam melo tocit treba na 6k rpm ...
Napsal: pon kvě 15, 2006 21:10
od Blue Lanos
...to je tiez pravda ale 176km/h tachometrickych je tak nanjviac 160km/h skutocnych
Napsal: pon kvě 15, 2006 21:36
od orgi
Blue Lanos píše:...to je tiez pravda ale 176km/h tachometrickych je tak nanjviac 160km/h skutocnych
to teda hej, najlepsie to vidno na rakuskych radaroch na ceste.. 68kmh tacho = real 60 kmh.
Napsal: pon kvě 15, 2006 21:40
od Blue Lanos
Toš nato netreba az do Reichu
staci ti aj PDA s GPSom a mas vzdy presnu rychlost a nikdy ta nenameraju pokial budes dodzovat nejaketie + - %
Napsal: pon kvě 15, 2006 21:43
od DREAM
OT:nebo staci poi warning...upozornovani na mobilni radary
Napsal: pon kvě 15, 2006 22:34
od JRD McLAREN
..no bavme sa tu o tej tachometrovej rychlosti..
ta je pre ECU podstatnaa..
..ak by sme mali brat skutocnu, to by sme museli brat v uvahu aj vzorku hlbky dezenu na pneumatike, ci je "spravne obutie" atd.. to nema zmysel..
Napsal: úte kvě 23, 2006 09:19
od vado
No, ja som v Nemecku rozpalil svojho 16V Lanosa na 205 tachometrickych a nebol problem to na rovine udrzat. Siel som tranzit z Francuzska do Ciech a vacsinou rychlost neklesala pod 170. Ale pri takomto style jazdy afticko spapalo to cez 12 l / 100 km
Napsal: úte kvě 23, 2006 10:44
od Blue Lanos
tak to ked sme mali tu 1,8l turbo octavku a ta tiez mala na ceste NMnv - Hannover tak 15l/100km ale ryzchlost bola aj 230km tachom.
teda platit to zo svojho brrrr