Stránka 2 z 2
Napsal: pát úno 03, 2006 13:01
od Richard
Napsal: pát úno 03, 2006 13:30
od Habron
No právě proto mě ani nenapadlo si plyn nechat namontovat. Kdybych to tak už koupil, tak bych ho samozřejmě využíval, ale takhle. Nehledě na to, že povětšinou jezdím tím nafťákem
Napsal: pát úno 03, 2006 18:29
od lukas
tož jsem to rozjezdil úplně, už to má pěkné grady! žádný zhoršený výkon, teď už budu jezdit aspoň něgdy na benál. Dal jsem tam i SPT, na pročištění vstřiků. Uvidíme jak dlouho vydrží vstřiky v chodu po mém drastickém čištění. co se stalo s těma tryskama a vstřikováním po lechkém škrábanci?
Napsal: pon úno 13, 2006 21:01
od Oněgin
Habron píše:No právě proto mě ani nenapadlo si plyn nechat namontovat. Kdybych to tak už koupil, tak bych ho samozřejmě využíval, ale takhle. Nehledě na to, že povětšinou jezdím tím nafťákem
Naprostý souhlas. Pokud už auto s plynem koupíte a za rozumnou cenu, je to výhoda. Dodatečná instalace je ale drahý špás s dlouhou návratností.
Napsal: pon úno 13, 2006 21:13
od Akri
To je pravda, ja taky kazdy mesic uz jezdim na benzin, jak mi tady PavelZ tenkrat poradil, a pomohlo to a to hodne, jinak tu prestavbu bych taky nikdy sam nerealizoval, ale koupil jsem to uz tak a tak jen jezdim a setrim
Napsal: pát dub 14, 2006 00:13
od Parťák1
Na obhajobu plynu, je spořivý, ale na vaši obhajobu Brainman a spol., vyplatí se skutečne když jezdíte min. 30000 km a víc ročne. Mě to stálo 25 000 Sk, a plyn jsem tankoval za 10 Sk/ l a benzín byl za 27 Sk za litr, v mém případě se mi to vrátilo do roka žere mi to 9,4 l plynu v průměru na 100 km. Takže není drahý ale každý by si to měl rozmyslet. Popravdě, kdybych byl sváteční jezdec a jezdil bych tak do 25000 km za rok tak se neoplatí žádný plyn, ale rvát tam kvalitní CASTROL a SHELL V-Power a neschudnu, ale při tom nájezdu km .... hmmmmm, nevím, nevím jestli bych si mohl dovolit bez plynu tolik jezdit.
Napsal: pát dub 14, 2006 13:01
od djpsx
Parťák1 píše: Popravdě, kdybych byl sváteční jezdec a jezdil bych tak do 25000 km za rok tak se neoplatí žádný plyn, ale rvát tam kvalitní CASTROL a SHELL V-Power a neschudnu, ale při tom nájezdu km .... hmmmmm, nevím, nevím jestli bych si mohl dovolit bez plynu tolik jezdit.
Naše rodina využívá auto denně a 25000 km ne tak maximum co najedeme a sváteční řidiči rozhodně nejsme.
Jinak co se týká V-Power, tak mi bereme do obou aut V-Power 95 a je to znát na jízdních vlastnostech motoru. Auto je živější.
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Napsal: sob srp 21, 2010 15:06
od slamik
Abych se vrátil k tomu čištění, přesně ten samý problém mám ted chtěl jed na benzin a jede to jen na tři válce a padaj otáčky. Doporučili mi čistící příměs na vyčištění palivové soustavy stojí 160 Kč a za půl hodiny bylo vše ok
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Napsal: úte dub 10, 2012 13:16
od Krookous
Začalo mi něco "cvrlikat" z motoru... Podle otáček to dělá víc a míň, tak mně napadlo, že bude nějaký vstřik.
Chtěl jsem vyndat celou vstřikovací lištu a podívat se vstřikům na zoubek, popř. je vyměnit, protože mam sadu 2ks lišt komplet a na jedné jsou vstřiky skoro nové...
Akorát po přečtení vlákna tedy nevím, jestli to má cenu...?
Nemám tedy zkusit koupit taky něco na pročištění a až potom se vrhnout na montáž?
Ve výkonu není nic znát, auto jede za plynem, tak jak má, jako drak!
Akorát když otevřu kapotu, tak tam mam prostě cvrčka no....
Díky za rady
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Napsal: úte dub 17, 2012 13:50
od tatřík
Zdar, a necvrdliká ti tam spíš hydroštel u ventilu? Nevím, jestli je klapání vstřiku až tak slyšet??
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Napsal: úte dub 17, 2012 15:48
od Krookous
To já taky nevím... Ale asi to raději odvezu do servisu, ať si to poslechnou, abych zbytečně neměnil lištu a nebylo to něco jiného, to je pravda...