výměna vstřikovacích ventilů
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
No vono už není pomalu co závidět Já mám spotřebu tak cca 9/100. S plynem bych měl tak 11/100 a když vezmu dnešní ceny LPG 17,-/l tak 100 km jede s LPG za cca 187,- a já s benzínem za cca 250,- . Z tohoto vyplývá i návratnost investice 30000,- Kč za přestavbu a problémy s umístěním rezervy. Návratnost tedy bude cca 47000 km tak koumáci bacha, začnete šetřit až skoro po 50000 km
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Reklama
Naprostý souhlas. Pokud už auto s plynem koupíte a za rozumnou cenu, je to výhoda. Dodatečná instalace je ale drahý špás s dlouhou návratností.Habron píše:No právě proto mě ani nenapadlo si plyn nechat namontovat. Kdybych to tak už koupil, tak bych ho samozřejmě využíval, ale takhle. Nehledě na to, že povětšinou jezdím tím nafťákem
Nubira Wagon 1,6 SX, 98, klima, elektrika, Al kola, modrá metal.
Na obhajobu plynu, je spořivý, ale na vaši obhajobu Brainman a spol., vyplatí se skutečne když jezdíte min. 30000 km a víc ročne. Mě to stálo 25 000 Sk, a plyn jsem tankoval za 10 Sk/ l a benzín byl za 27 Sk za litr, v mém případě se mi to vrátilo do roka žere mi to 9,4 l plynu v průměru na 100 km. Takže není drahý ale každý by si to měl rozmyslet. Popravdě, kdybych byl sváteční jezdec a jezdil bych tak do 25000 km za rok tak se neoplatí žádný plyn, ale rvát tam kvalitní CASTROL a SHELL V-Power a neschudnu, ale při tom nájezdu km .... hmmmmm, nevím, nevím jestli bych si mohl dovolit bez plynu tolik jezdit.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Naše rodina využívá auto denně a 25000 km ne tak maximum co najedeme a sváteční řidiči rozhodně nejsme.Parťák1 píše: Popravdě, kdybych byl sváteční jezdec a jezdil bych tak do 25000 km za rok tak se neoplatí žádný plyn, ale rvát tam kvalitní CASTROL a SHELL V-Power a neschudnu, ale při tom nájezdu km .... hmmmmm, nevím, nevím jestli bych si mohl dovolit bez plynu tolik jezdit.
Jinak co se týká V-Power, tak mi bereme do obou aut V-Power 95 a je to znát na jízdních vlastnostech motoru. Auto je živější.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Abych se vrátil k tomu čištění, přesně ten samý problém mám ted chtěl jed na benzin a jede to jen na tři válce a padaj otáčky. Doporučili mi čistící příměs na vyčištění palivové soustavy stojí 160 Kč a za půl hodiny bylo vše ok
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: stř dub 13, 2011 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Začalo mi něco "cvrlikat" z motoru... Podle otáček to dělá víc a míň, tak mně napadlo, že bude nějaký vstřik.
Chtěl jsem vyndat celou vstřikovací lištu a podívat se vstřikům na zoubek, popř. je vyměnit, protože mam sadu 2ks lišt komplet a na jedné jsou vstřiky skoro nové...
Akorát po přečtení vlákna tedy nevím, jestli to má cenu...?
Nemám tedy zkusit koupit taky něco na pročištění a až potom se vrhnout na montáž?
Ve výkonu není nic znát, auto jede za plynem, tak jak má, jako drak!
Akorát když otevřu kapotu, tak tam mam prostě cvrčka no....
Díky za rady
Chtěl jsem vyndat celou vstřikovací lištu a podívat se vstřikům na zoubek, popř. je vyměnit, protože mam sadu 2ks lišt komplet a na jedné jsou vstřiky skoro nové...
Akorát po přečtení vlákna tedy nevím, jestli to má cenu...?
Nemám tedy zkusit koupit taky něco na pročištění a až potom se vrhnout na montáž?
Ve výkonu není nic znát, auto jede za plynem, tak jak má, jako drak!
Akorát když otevřu kapotu, tak tam mam prostě cvrčka no....
Díky za rady
Daewoo Nubira SX 1.6 16V, 80KW, 110HP, 12/1998, 150.000, dá se řící plná palba:) Po doladění bude dokonalá:)
http://krookous.rajce.idnes.cz/
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=18061
http://krookous.rajce.idnes.cz/
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=18061
Re: výměna vstřikovacích ventilů
Zdar, a necvrdliká ti tam spíš hydroštel u ventilu? Nevím, jestli je klapání vstřiku až tak slyšet??
-
- Příspěvky: 185
- Registrován: stř dub 13, 2011 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna vstřikovacích ventilů
To já taky nevím... Ale asi to raději odvezu do servisu, ať si to poslechnou, abych zbytečně neměnil lištu a nebylo to něco jiného, to je pravda...
Daewoo Nubira SX 1.6 16V, 80KW, 110HP, 12/1998, 150.000, dá se řící plná palba:) Po doladění bude dokonalá:)
http://krookous.rajce.idnes.cz/
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=18061
http://krookous.rajce.idnes.cz/
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=18061