Stránka 2 z 3

Napsal: ned úno 26, 2006 07:44
od ghostik
Dělá to při jakékoliv rychlosti při náhlém sešlápnutí plynu. Auto ztrácí na výkonu a vypadá to, že jede na dva nebo na tři válce, škube to jak prase. V některých momentech když se jede piánko tak je to v pohodě ale třeba podřadím a je to tu zas. Káble mechanik ohmmetrem proměřoval a říkal že jsou v pořádku. Je to divné když se dali nové svíčky NGK No14 BKR6E-11 tak ze začátku vše v poho a pak z ničeho nic to začalo blbnout.
Předtím jsem měl Championky a jelo to bez problémů. A najel jsem na nich 20tkm. Tak už fakt nevím.

Napsal: ned úno 26, 2006 10:04
od petrm
To budou kabely a nebo taky cívka by to mohla dělat nejdřív zkus vyměnit kabely taky se nám stalo že na proměření byl kabel dobrej ale prostě nedával

Napsal: ned úno 26, 2006 10:11
od ghostik
To zas bude peněz, počítám, že kábly budou stát kolem 1500,- a cívka to si ani neumím představit. :roll:

Napsal: ned úno 26, 2006 10:24
od petrm
Jo orig kabely stojí asi tak a cívka stojí kolem 5 000 :cry: jo ale nejdřív bych řešil kabely zkus si lehce přidávat plyn a zjistit jestli to opravdu jede na méně válců a kdž tak kterej nepálí . Potom zkus prohodit kabely jak ti to vyjde na délku jdou prohodit vždy ty vedle sebe ;) a jestli ten válec co nešel půjde je to kabel a když se to nezmění je to cívka . Ale jen jestli ti to opravdu dělá na oba druhy paliva

Napsal: pon úno 27, 2006 18:30
od ghostik
Závada je konečně doufám vyřešena. Mechanik stále tvrdil, že je to trafem (nebo cívkou - ať to každý nazývá jak chce) Sdělil mi cenu 6500,- a vyměnil původní za nové. Já jsem stále tvrdil ať tam dá nové kabely. řek, že je jednoduchší vyměnit trafo. Nechal jsem ho u toho. Zkušební jízda dopadla dle mého očekávání a taky zbožného přání " Kuva hlavně ať to není trafem!" Sláva nebylo, škubalo to pořád dál. Takže zpět původní trafo a nové kabely. Zkušební jízda se vydařila. Vše funguje jak má. Jen mě mrzí ten ztracený čas a finance. Kabely 800 bez DPH, tedy celkem 1537,- i s prací. No nekupte to za tu cenu, že :(

Napsal: úte úno 28, 2006 21:00
od petrm
Jo to sem si myslel jen můj postup by byl opačný jelikož cívka odejde 1 proti desetkrát kabely :?

Napsal: úte úno 28, 2006 21:14
od Akri
Presne tohle mi na starych kabelech taky delalo, akorat zatin to bylo jen pri studenym motoru, vymena pomohla a to jsem daval levny kolem 400kc z tesla Blatna a taky to jede dobre :twisted:

Napsal: úte úno 28, 2006 21:18
od RoSta
Tesla Blatná ja OK, aj ja ich mám. Už druhú sadu. Prvá bola nie Tesla a 2x drahšia... Výsledok ten istý...

zlatá Tesla!

Napsal: úte úno 28, 2006 21:24
od petrm
Tesla je dobrá dokud nejsou potřeba odpojit bohužel máme zkušenost že většinou min jeden to nepřežije a na to nemáme nervy takže sme je přestali dávat a dáváme orig jsou lepší i když dražší .

Napsal: stř bře 01, 2006 06:29
od Akri
VY ZA TO TAHATE JAK PRI DOJENI :oops:

Napsal: stř bře 01, 2006 21:51
od palikx
no ty vole a uz si nekdy odpojoval kabely?nebo dojil kravu?

Napsal: sob bře 18, 2006 21:05
od djpsx
Hmm, zrovna ve čtvrtek jsem se ptal prodejce Daewoo (resp. Chevrolet), jestli je v pohodě Nubira na plyn. Říkal mi, že pokud má mluvit pravdu, tak moc ne. Raději je lepší si nechat benzín. Ptal jsem se proto, protože budem kupovat 2. Nubiru:-), tentokrát sedana a mezi "uchazeči" bylo i auto s LPG (jedná se o modely 99).

Napsal: pon bře 20, 2006 19:45
od DREAM
nevim nevim .. 3/4 polaku jezdi na plyn ... spousta cechu a no problem..takze tyhle "prodavace" beru z rezervou a VUBEC se jich radsi neptam..

jinak me ted slo startovalo na 3 valce a nedrzel otacky ... predtim chcipalo v zatackach..vse ma na svedomi jedna hadicka co vypada od zakrytovanyho motoru (pry nejaka na vyrovani tlaku ci co) ted zas jezdi nadhera..jen to budu muset jednou za cas vzdy zkontrolovat...

Napsal: úte bře 21, 2006 11:19
od djpsx
DREAM píše:nevim nevim .. 3/4 polaku jezdi na plyn ... spousta cechu a no problem..takze tyhle "prodavace" beru z rezervou a VUBEC se jich radsi neptam..

jinak me ted slo startovalo na 3 valce a nedrzel otacky ... predtim chcipalo v zatackach..vse ma na svedomi jedna hadicka co vypada od zakrytovanyho motoru (pry nejaka na vyrovani tlaku ci co) ted zas jezdi nadhera..jen to budu muset jednou za cas vzdy zkontrolovat...
No jasný, já jsem to taky neprezentoval jako fakt, ale "co jsme slyšel":-)

Napsal: úte bře 21, 2006 21:39
od petrm
djpsx píše:
DREAM píše:nevim nevim .. 3/4 polaku jezdi na plyn ... spousta cechu a no problem..takze tyhle "prodavace" beru z rezervou a VUBEC se jich radsi neptam..

jinak me ted slo startovalo na 3 valce a nedrzel otacky ... predtim chcipalo v zatackach..vse ma na svedomi jedna hadicka co vypada od zakrytovanyho motoru (pry nejaka na vyrovani tlaku ci co) ted zas jezdi nadhera..jen to budu muset jednou za cas vzdy zkontrolovat...
No jasný, já jsem to taky neprezentoval jako fakt, ale "co jsme slyšel":-)
no a kdyby ses zeptal mě co já a plyn v daewoo tak bych ti řekl být minimálně hodně opatrný s těma autama je mnohem více problémů než s obyčejnými auty většina jich má rozbitý vzduchový filtr (i když je to jen o seřízení je to tak ) hodně často odcházejí palivový pumpy a vstřiky ale zase je to daný tím že většina lidí jezdí jen na plyn a na benzín jen startují musí se to střidat a hlavně mít stále víc jak půlku nádrže benzínu , výrazně častěji se mění svíčky řekl bych že i častěji děláme těsnění pod hlavou já bych se moc rozmýšlel a muselo by tam být něco moc dobrého aby mě to zlomilo ke koupi toť můj názor ;)