Stránka 2 z 3
Napsal: ned úno 05, 2006 14:12
od Blue Lanos
no ale to je pak palka tusim cca 5000sk za kabel
Napsal: ned úno 05, 2006 14:45
od palikx
jo teoreticky ano.ale mozna to neni ono.s vadnym kabelem to nechcipa.to vetsinou jen s motorkem.a nebo jeste map senzor.nevim to pak chce videt na diagnostice co se tam deje.
Napsal: ned úno 05, 2006 18:30
od igor.ma
No teraz mi znamy poradil, ze je dostat taky sprej, (dost drahy), ktory sa pri chode motora strieka na skrtiacu klapku a ta sa cisti, a ten bordel sa normalne spali vo valcoch. Ta moja chyba je ale zvlastna: Ked pri istej rychlosti vyradim rychlost, tak sa otacky drzia na 2000 ale ked zastavim, tak za 3 sekundy normalne padnu na 900. Je to normalne?
Napsal: pon úno 06, 2006 22:11
od palikx
jo ten sprej se jmenuje carburator cleaner.a funguje docela super.
Napsal: úte úno 07, 2006 10:33
od Blue Lanos
igor.ma píše:Ked pri istej rychlosti vyradim rychlost, tak sa otacky drzia na 2000 ale ked zastavim, tak za 3 sekundy normalne padnu na 900. Je to normalne?
Je to uplne normaaalne!!!!
Napsal: úte úno 07, 2006 17:54
od igor.ma
To je uplne normalne? Snad len na Lanose, lebo na inych autach po nastartovani otacky za 2 s klesnu na 900, aj ked je vonku -25. To iste aj ked vyradia, tak otacky klesaju na 900. Aky dovod ma to auto, aby si drzalo tie otacky na 2000?
Napsal: úte úno 07, 2006 17:59
od PavelZ
igor.ma píše:To je uplne normalne? Snad len na Lanose, lebo na inych autach po nastartovani otacky za 2 s klesnu na 900, aj ked je vonku -25. To iste aj ked vyradia, tak otacky klesaju na 900. Aky dovod ma to auto, aby si drzalo tie otacky na 2000?
V tomhle pripade teplota neni to hlavni (i kdyz i ta to ovlivnuje a myslim, ze i dyl nez na 2 sekundy), jde o to, ze pri jizde si auto na volnobeh drzi vyssi obratky nez v klidu.
Napsal: úte úno 07, 2006 18:07
od igor.ma
To chcete povedat, ze aj vase Lanosy si drzia za jazdy s vyradenou rychlostou otacky okolo 2000? Ak ano, tak kaslem na to, potom je to v poriadku. Netreba do toho rypat, ak sa nemusi.
Napsal: úte úno 07, 2006 18:13
od mrk
no, 2000 asi nie, trosku menej, tiez zalezi ci je zahriaty motor alebo nie.
Napsal: úte úno 07, 2006 18:16
od igor.ma
mrk píše:no, 2000 asi nie, trosku menej, tiez zalezi ci je zahriaty motor alebo nie.
Ak mate motor studeny? Ake mate otacky? Mne to dokonca taha auto aj bez plynu, samozrejme, ked je studene. Trochu ma to prekvapilo, nebol som na to zvyknuty, snad len zo 130.
Napsal: úte úno 07, 2006 19:19
od PavelZ
Taky mi na 1 nebo 2 auto jede i bez plynu. Ridici jednotka si proste drzi nastavene otacky a auto jede (jak Lanos tak ted Nubira, a i jiny auta).
Napsal: úte úno 07, 2006 20:22
od peco
igor.ma píše:mrk píše:no, 2000 asi nie, trosku menej, tiez zalezi ci je zahriaty motor alebo nie.
Ak mate motor studeny? Ake mate otacky? Mne to dokonca taha auto aj bez plynu, samozrejme, ked je studene. Trochu ma to prekvapilo, nebol som na to zvyknuty, snad len zo 130.
mne to robilo zatial na kazdom aute.
pri starte v minusovych teplotach mi vyletia otacky az niekde na 2500, po 1s klesne na 1300, a potom az pokial sa "neodlepi" ukazovatel teploty od nuly s a na tych cca 1100-1300 drzi aj na volnobeh. takze podla mna to je uplne normalne
Napsal: úte úno 07, 2006 21:24
od palikx
tak pri jizde jsou vyssi otacky (na volnobeh)u vetsiny aut elektronicky rizenych a tusim ze v tom hraje roli servo.auta bez serva tohle pravdepodobne nedelaji ale nemam to jeste odpozorovane.jinak se otacky za jizdy podle diagnostiky zvysuji nacca 1100 - za tepla.2000 za studena je hodne tam je neco divneho.
Napsal: stř úno 08, 2006 10:23
od Blue Lanos
Bud precisti ten krokac alebo skusit pohybat s tym zvazkom kablov co ide do laveho horneho rohu. Je tam taka krabicka. To je ten neposlusny kabel, ktory byva problemom vysokych otacok....
Napsal: sob úno 18, 2006 15:50
od petrm
Jasně tohle vypadá na krokový motorek nedokáže správně regulovat volnoběh . Otáčky mají být po nastartování lehce vyběhnou nahoru a po vteřině se sníží někam k 1100-1300 a tam drží dokud se auto neohřeje . Potom po uvolnění plynu by se měl volnoběh vracet jakoby po krocích klesne to někam k 1100 a po chviličce dále na normální hodnotu vonoběhu kolem 900 . Při vyřazení za jízdy třeba z kopce dolů by si auto mělo držet volnoběh opět kolem 1100 i když né uplně vždy tomu tak je a když zastavíte tak se opět sníží na běžnou hodnotu . Otáčky na volnoběh vyšší jak 1500 jsou porucha a musí se s tím něco dělat