Stránka 2 z 2
Napsal: úte led 31, 2006 06:41
od Akri
Topi to naprosto stejne jako na benzin, zadnej rozdil jsem nepoznal, oboji je tragedie
Vzdycky zacinam malicko topit az kdyz zastavuju v praci
Napsal: ned úno 05, 2006 10:57
od palikx
no nevim ale netopi to tak strasne spatne.petr porad rika ze je to super (je totiz zvyklej ze s 120
)vubec si nestezuje ani v tomhle mrazu .jo je pravda ze to zacina trosku vic topit tak po 5 km klidne jizdy.ale kdyz v praci projizdim auta tak i studene topi po 4 km okruhu(prvni km je do slusneho kopce a tam se auto docela ohreje)
Napsal: ned úno 05, 2006 13:12
od ppp
Ja som tiez zvyknuty zo 120 (vlasten 136), ale na to ze to ma kurit
. V espere niekedy uplne mrznem. Ked idem z certovice tak za tou trojuholnikovou krizovatkou pred hybe je nejake mreaive uzemie, tak ma triaslo. Dokonca ked pustim vetrak naplno, tak mi je este chladnejsie. Proste ten vzduch ide z kurenia tak slabo ohriaty, ze od studenych ploch v aute sa ochladi a an mna fuka studeny. Preco sa tie plochy v aute nevedia ohriat netusim. Na skodovke som sa stazoval len na dve veci: nemala ofuky v strede, takze som sa nemohol nechat ofukovat teplom aj zo stredu a to ze mi neprijemne opekala nohu na plynovom pedali. A to aj v kvalitnej zimnej obuvi, ktora to nastastie dost odizolovala. Dufam ze do buducej zimy to poriesim, tuto uz pretrpim.
Napsal: ned úno 05, 2006 20:17
od RoSta
Aj ja to idem konečne riešiť, lebo už to nemá úroveň a to som si myslel, že lepšie ako Espero nemôže kúriť nič. A už si to nemyslím... aspoň pri tom mojom...
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?t=2027&start=75
Napsal: pon úno 06, 2006 22:03
od palikx
ppp píše: Ja som tiez zvyknuty zo 120 (vlasten 136), ale na to ze to ma kurit
.
no ale jen moje zkusenost.s 136 topi podstatne lepe nez s 120.to zarucuju.(a tim nemyslim favorita)mel jsem v aute oba motory a 136 topila o 50 procent lip.
Napsal: úte úno 07, 2006 20:52
od ppp
palikx -> v tej istej skodovke? Pretoze kym 120 mala volakde kratku prepojku kurenia (kvoli kohutu), ale netusim kde, tak 136 mala kratky okruh vedeny cez vyhrievane sanie. Vlastne som mal na 136tke tri male okruhy - sanie, kurenie a splynovac (pripojeny cez 2 Tecka na hadice co idu ku kureniu) a kurilo to po vycisteni a pretesneni kurenia ako besne. Pri 90km/h medzimesto som vypinal vetrak a skrtil prietok aby som sa neuvaril. Akurat v mestach pri 60km/h som pustil vetrak na prvu rychlost. A to som mal stale zapnute kurenia aj do tunelu k zadnym sedackam. A vetrak na prvej rychlosti nebol pocut ani pri volnobehu.
Tak dufam, ze sa nieco take podari dosiahnut aj u espera. To sa potom bude vozit v zime
. Pamatam sa ze ked som radiator pichol pod sprchu vytieklo spomedzi rebier nieco ako tus (myslim to co sa podoba na atrament, lenze je to cierne
). Potom som medzi rebra nalial cistic na zachody a vytiekla dalsia davka ciernoty.
Zaujimave je, ze na espere ten ledva zohriaty vzduch, co ide k noham, sa ochladi od gumeneho koberceka a ked dorazi k sedacke, tak je uz studeny.
Napsal: úte úno 07, 2006 21:17
od palikx
ano prave v tom stejnem aute.ten hlinikovej 8 kanal se proste ohrival lepe .ale to jsme utekli k jinemu autu.jinak auta s lpg topi uplne stejne jako jen benzin ani pomaleji ani driv,dnes sem to zkousel.
Napsal: sob úno 18, 2006 17:45
od petrm
Mě Lanos topí dobře po 15 kilometrech je v autě pěkně teplo jestli né je něco v nepořádku musí ti jít téměř normálně teplý vzduch z topení i když ručička teploměru ukazuje naprosto minimum . Když jedu ráno do práce ujedu asi 3 km už cítím že auto docela topí po oněch 15 už musím topení tlumit . Když nejde z výdechů ventilace vzduch teplý tak že je hodně horký je špatný termostat nebo je zanesený radiátor topení a nedochází k jeho dostatečnému ohřátí vzduchu v poslední době častý problém Nubir a Leganz