Stránka 2 z 2

Napsal: ned led 29, 2006 00:20
od JRD McLAREN
..no ono "brzdova kvapalina" je "hydrogena"...

..teda ma tendenciu naberat vlhkost..
..bavit sa o tom kde a ako "sa tam nabrala" ,,,,....
..
ak sa nieco taketo stane..treba jednoducho kvapalinu vymenit...

musim buzerovat, co uz...

Napsal: stř úno 08, 2006 23:12
od krupica
No ono hydrogenna ani velmi nie je, potom by si ju tam ani nemusel mat ;) Ale hydroskopicka alebo hydroskopicka, myslim ze oboje je spravne :lol: Takze ona na seba navazuje vodu (myslim ze cca do 4%) a potom voda ostava na povrchu. Takze ako tu niekto napisal- pri dlhom brzdeni sa zasne od brzdovych segmentov zahrieva a zahrievat az zovrie (DOT2 a 3 maju t varu cca220stupnov, ale to za idealnych podmienok- bezne kludne aj 150) a ked zacne varit, pozrime sa! Bubliny!! Skoda, ze neprenesu tlak... :lol:
Ale o spojkovej toho vela neviem- myslel som ze spojka je cisto mechanicka- teda ze sa ovlada lankom.

Napsal: čtv úno 09, 2006 08:31
od PavelZ
Mam dojem, ze se to spis pise hygroskopicka, neboli vodu absorbujici :lol: .

Napsal: čtv úno 09, 2006 08:52
od JRD Mc..
..hej hej ..
seknul sem se ...

je to "hydroskopicka"

...(si pletem pojmy a dojmy..)