..no ono "brzdova kvapalina" je "hydrogena"...
..teda ma tendenciu naberat vlhkost..
..bavit sa o tom kde a ako "sa tam nabrala" ,,,,....
..
ak sa nieco taketo stane..treba jednoducho kvapalinu vymenit...
zaradím, pustím spojku a stojím
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
musim buzerovat, co uz...
No ono hydrogenna ani velmi nie je, potom by si ju tam ani nemusel mat Ale hydroskopicka alebo hydroskopicka, myslim ze oboje je spravne Takze ona na seba navazuje vodu (myslim ze cca do 4%) a potom voda ostava na povrchu. Takze ako tu niekto napisal- pri dlhom brzdeni sa zasne od brzdovych segmentov zahrieva a zahrievat az zovrie (DOT2 a 3 maju t varu cca220stupnov, ale to za idealnych podmienok- bezne kludne aj 150) a ked zacne varit, pozrime sa! Bubliny!! Skoda, ze neprenesu tlak...
Ale o spojkovej toho vela neviem- myslel som ze spojka je cisto mechanicka- teda ze sa ovlada lankom.
Ale o spojkovej toho vela neviem- myslel som ze spojka je cisto mechanicka- teda ze sa ovlada lankom.