Stránka 2 z 2
Napsal: stř led 25, 2006 18:15
od mrk
moje navyky su presne take iste a prave preto mi to namiesto pohnutia auta dopredu chciplo ked som pustil spojku.
Napsal: stř led 25, 2006 19:05
od Blue Lanos
to pohybovanie dopredu potvrdujem auto samo utikaa
a zvuk po nastarovani -17°C motora sa podoba ako pise vado skor kombajnu a este to ma otacky na 1500
Dnes som rano startoval firemnu fobiu pri -21°C a po nastartovani zamatovy zvuk proste ten nas motor je hlucny aj za tepla a nie za zimy. asi je tam nieco navyse
co tak hrkoce...
Napsal: stř led 25, 2006 19:18
od ]Rebro[
Blue Lanos píše:to pohybovanie dopredu potvrdujem auto samo utikaa
a zvuk po nastarovani -17°C motora sa podoba ako pise vado skor kombajnu a este to ma otacky na 1500
Dnes som rano startoval firemnu fobiu pri -21°C a po nastartovani zamatovy zvuk proste ten nas motor je hlucny aj za tepla a nie za zimy. asi je tam nieco navyse
co tak hrkoce...
No oproti Fabii mas navyse jeden valec
Napsal: stř led 25, 2006 19:21
od Blue Lanos
ale to je 1,4l a ta ma rovnako valcekov
Napsal: stř led 25, 2006 19:24
od ppp
Navyse su tam roky okedy sa ten motor zhotovil
.
Napsal: stř led 25, 2006 19:29
od Smells
ppp píše:Navyse su tam roky okedy sa ten motor zhotovil
.
V tom to neni.To je proste kvalita znacky Skoda.Mel jsem Favorit a jeho motor byl vyvinut nekdy v roce 1960 a nikdy ani pri -20C to nepistelo jako Langos
Navic ten motor mel nalitano 220.000 km a na Langosovi mam sotva 27.000 km.
Mozna se Vam zda ze jsem proti Lanosu nejak zaujatej,ale Fanouska jsem mel hrozne rad protoze jsem takovej kutil a vsechno na nem jsem si opravoval sam,protoze jsem to zvladl.Kdezto na Langosovi tak akorat odmontuju kolo
Napsal: stř led 25, 2006 19:37
od mrk
tatko ma favorita takze viem, ze ked zacal hrdzaviet, tak tatko ma odvtedy kazdy rok co opravovat. a to sa s lanosom neda porovnat.
Napsal: stř led 25, 2006 19:41
od Smells
jj to je nejvetsi neduha Favoritu.Jinak motory jsou vyborny a motory co jsou v Lanosu jim nesahaji ani po kotnik !!!
Ten motor v pohode zvladal 300.000 km.Pochybuju ze az bude mit muj Lanos nalitano 220.000km tak ze bude v takove kondici jako ten motor facka
Napsal: stř led 25, 2006 19:50
od mrk
favorita mame cca 6 rokov a jediny problem s motorom bol v tom ze raz bol zapchaty palivovy filter a blblo to a parkrat sa roztrhla privodova hadicka s benzinom. jedine na STK nastavuju zmes a to je vsetko. cim modernejsia vec, tym zlozitejsia a tym viac veci sa na nej moze pokazit.
Napsal: ned úno 05, 2006 11:33
od palikx
myslim ze motor na lanosu vydrzi urcite 220 tis v pohode.mame u nas jednoho.jezdi v pohode ale delalo se tesneni pod hlavou a jeden upaleny ventil.jinak uplne v pohode.a lanosackej motor jede rozhodne lepe nez favorit.jinak favo mam taky moc rad a ted rozmyslim jestli koupim lanose sedan nebo feldu kombi.
Napsal: sob úno 18, 2006 16:28
od petrm
Tak mě se taky ozval zvuk z auta při hodně velkých mrazech zahučelo mi v motoru to bylo čerpadlo serva a ztuhlý servo olej takže čerpadlo běželo pár vteřin na prázdno jinak pískání řemenu je taky docela běžné mělo by pomoct jeho dopnutí ale bavil sem se s elektrikářem že i když mám novej řemen někdy si pískne a řekl mi že může být jedna dioda v alternátoru nakopnutá a ta pak způsobí velký odpor alternátoru a pískání řemenu.
Napsal: sob úno 18, 2006 18:54
od Iwoš
Co se porovnání motorů u Langoše a Favála, tak jsem měl příležitost nějakej čas jezdit s Favoritem a ty zvuky co se ozývali z motoru mi naháněli strach. To Langoš mi přijde naprosto pohodovej. Ale je to taky asi tím jak se k motoru chováš a tak. Myslím, že ten motor zvládne víc než 220tis., samozřejmě zase záleží na tom chování k němu.
Napsal: ned úno 19, 2006 18:00
od sonny
Me Lagos pisti az kdyz se zahreje
Studeny ne. Taky mi tam neco piska kdyz pri jizde natocim kola doleva. Po zime asi pujde do servisu..