sorry, zabudol som sa prihlásiť.Anonymous píše:Smola že nemôžem naštartovať...
Startovanie v zime
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
nevím jestli má NEXIA klasický rozdělovač,ale tyto problémy většinou způsobuje vlhkost na víčku rozdělovače ze spodní strany.Sundat víčko a vytřít do sucha.Je to jedna z možných příčin ze sta dalších.Prostě víčko musí být čisté a suché s obou stran.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Nerad bych se mýlil, ale domnívám se, že v systému není žádný tlakový senzor. Čerpadlo se po otočení klíčem do polhy II na chvilku sepne (asi tak 20s) a po nastartování běží nepřetržitě a přebytečný benzín se vrací do nádrže přepadovým ventilem.
Jak píše p. Brousek, tak ten rozdělovač je jedna z možných příčin (+ svíčky, kabely ... ).
Jak píše p. Brousek, tak ten rozdělovač je jedna z možných příčin (+ svíčky, kabely ... ).
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
No..
jak spominal ]REBRO[...
..zla cievka v rozdelovaci,
..potom spominana hlava rozhelovaca,
..pretlakovy ventil by tak maximalne neprepustal palivo nas5 do nadrze..
.."trosku" slaba baterka, moze mat za pricinu nenastartovanie...
.. ani chyba startera nieje vylucenaaa...
..omrznute svieckove kable, "to tiez stoji za to" - ked sa svieti pod kapotou..
..zamrznuta voda...dokaze narobit "divi"..
////
jak spominal ]REBRO[...
..zla cievka v rozdelovaci,
..potom spominana hlava rozhelovaca,
..pretlakovy ventil by tak maximalne neprepustal palivo nas5 do nadrze..
.."trosku" slaba baterka, moze mat za pricinu nenastartovanie...
.. ani chyba startera nieje vylucenaaa...
..omrznute svieckove kable, "to tiez stoji za to" - ked sa svieti pod kapotou..
..zamrznuta voda...dokaze narobit "divi"..
////
Nexia má ještě kontakty ? Měl jsem za to že má již řídící jednotku.Tak pokud má kontakty,tak na jejich stavu moc záleží,protože pokud jsou znečištěné či trochu opálené má to vliv na start.Zkušenost ještě když jsem měl škodovku .Zolo píše:Rozdelovač bol suchý, ale na kontaktoch bol volajaký sajrajt a v jednom rohu bol akýsi jemný hnedastý prach.V.Brousek píše:ZOLO:
jak vypadalo víčko rozdělovače ? Bylo suché a čisté s obou stran ?
samozřejmě jsem se zapomněl přihlásit.Anonymous píše:Nexia má ještě kontakty ? Měl jsem za to že má již řídící jednotku.Tak pokud má kontakty,tak na jejich stavu moc záleží,protože pokud jsou znečištěné či trochu opálené má to vliv na start.Zkušenost ještě když jsem měl škodovku .Zolo píše:Rozdelovač bol suchý, ale na kontaktoch bol volajaký sajrajt a v jednom rohu bol akýsi jemný hnedastý prach.V.Brousek píše:ZOLO:
jak vypadalo víčko rozdělovače ? Bylo suché a čisté s obou stran ?
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km