Stránka 2 z 4

Napsal: pon led 23, 2006 20:48
od V.Brousek
To já mám jiný problém.Jak naučit mojí ženu zašroubovat pitomé víčko na běžnou zavařovací sklenici.Nikdy není víčko řádně zašroubované i na jiných skleněných nádobách tohoto typu závitu.Máte také někdo tento problém.Poradíte prosím.?

Napsal: pon led 23, 2006 20:52
od ]Rebro[
Kup jej stroj na na to :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon led 23, 2006 20:57
od Akri
Kessler píše:Mě taky učili v autoškole při dojezdu na křižovatku podřazovat 5-4-3-2-N...ale kdybych to měl dělat ve městě v odpolední špičce tak se dávno zabiju :lol:

Jinak pokud si nenechají nic vysvětlit tak jako jediný schůdný řešení vidím nákup autíčka s automatem a bude po problémech se spojkou a s otáčkoměrem...

mrk: Jasně že to slyší, ale nevědí co to znamená :lol:
To nebylo hezke!! zeny vedi co to znamena, ale je jim to jen uplne jedno :D At si auto rve, vsak ho potom vypnu :lol:

Napsal: pon led 23, 2006 22:12
od Krtek
No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd :x

Napsal: pon led 23, 2006 22:16
od Akri
Krtek píše:No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd :x
nebo da se reklamovat pritelkyne? :shock:

Napsal: pon led 23, 2006 22:16
od mipo
Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.

Napsal: pon led 23, 2006 22:18
od Akri
mipo píše:
Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.
No ja nekdy brzdim ocima :roll:

Napsal: pon led 23, 2006 22:24
od mipo
Akri píše:
mipo píše:
Krtek píše:Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou.
To nenaučili asi nikoho. Postupne som si na to zvykol a teraz často brzdím motorom.
No ja nekdy brzdim ocima :roll:
...a ušami:-)

Napsal: pon led 23, 2006 22:48
od ]Rebro[
Ja mam teraz na aute kridelka, takze krizovatky len tak preletim :lol: :lol:

Napsal: úte led 24, 2006 09:12
od Richard
Tu vychytávku se spojkou a startováním měl i můj starej Pontiac Le Mans,
byl to 5-kvalt, a a by blbý amíci neposkakovali při startu, tak museli na spojku šlápnout :lol: :lol: :lol:
Jinak ke křižovatkám doplachtím na 3 a tak od 20 už na neutrál (myslím v Praze) jinak moc nepodřazuju, jen při jízdě z kopce, tam platí poučka jakým převodem do kopce takovým z kopce :roll: :roll: :roll: tak s Nubirou jezdím furt na 5 :!: , protože není skoro kopec, co by na 5 nevyjela :lol: :lol:
Snad jen krpál typu "Šébr" (Topol zná určitě) tak tam nahoře v zatáčce řadím za 4, nechci 5 trápit do kopce v 70 km/h (mimochodem je tam 40, kterej blb jí tam dal????) :lol: Někdy se mi podaří kousek: tuhle jsem jel Klárovem nahoru a rozjíždím se z té vracečky ( 180stupňů u lva) a říkám to auto nějak nejede :roll: :!: no a já zapoměl tam dát 2 a jel jsem na 4. Omluvil jsem se v duchu motoru, ale ani nějak neprotestoval, rozjížděl se, ale málo :lol: :lol:

Napsal: úte led 24, 2006 09:31
od Damek
Tak hoši neviem,ale aj napriek tomu,že v autoškole ma učili jazdiť pri sppomalovaní s neutrálom,tak zásadne podraďujem a keď nakuknete do nejakej literatúry "ako s autom a pod" tak to tam aj nájdete ako odporúčané. Jediné na čo treba myslieť je, že keď sa vonku šmýka,tak sa to nemá robiť, lebo veľký krúťiaci moment by mohol narobiť kucapacu. ;)

Napsal: úte led 24, 2006 09:52
od Habron
Já už si moc nepomatuju, co mě učili v autoškole. Ale vzpomínám si velmi dobře, na tu starou škodu 105 se kterou jsem si to všechno krásně odjezdil a i techniku jsme museli prefektně ovládat. Skoro mi bylo líto těch holek, co to dělaly s náma (myslím autoškolu :lol: ), protože spousta z nich nemohla pochopit kde se nachází a k čemu je dobrý termostat, jaký je rozdíl mezi vinutými pružinami, listovými pery a skrutnou tyčí, jaký mazadlo kam a na co a podobně .....

A hlavně si pomatuju, že autoškolič nám říkal, že do baterky se leje zásadně destilovaná voda, protože ta jako jediná neobsahuje ionty a proto je nevodivá, kdežto obyčejná voda ionty obsahuje, takže nám baterii rychle vybije ... a pdobně :lol:

Napsal: úte led 24, 2006 09:58
od LIFELIKE
Vrátim sa k tej jazde podľa otáčkomera. Mňa kedysi tak jazdiť neučili, lebo vtedy v tých autách ani otáčkomery neboli a v škodovke som ho nemala tiež. Naučila som sa počúvať motor. Na škodovke to zasa nebol až taký problém :). Aj dnes som nervozna, ked mi hrá hlasnejšie rádio a ja ten motor nepočujem. Ale stále považujem otáčkomer za super vec a učím sa mu venovať pozornosť. :)
Na druhej strane beriem skutočnosť, že nie každý má talent na šoférovanie. Ved ani každý nie sme maliarom, chirurgom, či letcom v jednej osobe. Hlavne aby sme jazdili opatrne a ohladuplne. Auto je len vec osobnej spotreby, život nie.

Napsal: úte led 24, 2006 10:06
od mrk
ja som na skodovke ani nepotreboval otackomer - pri 1500ot. mi hrkotal chladic, pri 2500ot. mi vibrovali spaetaky, pri 3000ot. mi drncal vyfuk, a pri 4000 mi drkotali zuby.

joke

Napsal: úte led 24, 2006 10:52
od peter NR
mrk píše:....a pri 4000 mi drkotali zuby.
...tak to ti verim... :lol: