Stránka 2 z 4

Napsal: pon led 23, 2006 21:12
od Robert
Habron píše:
Robert píše:
Kamaráde, to byl vtip ;)
Vtipy mám rád, vtipům rozumím :lol:
ROFL :lol:

Napsal: pon led 23, 2006 21:18
od Akri
Krtek píše:No já nastartoval na poprvý během asi 2-3 otáček startéru. Jenže když se motor kapku ohřál a chtělo to přepnout na plyn tak mi to v provozu zdechol. Ještě že to bylo z kopce tak jsem zase nastartoval (klíčkem) a při další snaze o přepnutí na plyn zase zdechnul. Po třetim nastartování a skorozdechnutí jsem to přez 4ku "roztlačil" samospádem už na plyn. Vypadá to v těch mrazech čim dál tim hůř, dneska bylo jenom -16
No me prepina podstatne pozdeji(samocinne) na LPG, to ujedu i dva km, coz skoro nikdy neni, ale taky jsem se bal toho chcipnuti, ale musim rict, ze je to ok, nestalo se tak, ani to necuklo, divil jsem se, musim "cernouska" pochvalit ;)

Napsal: pon led 23, 2006 21:45
od V.Brousek
Co jsem dnes ráno a během dne mohl vidět,nenastartovalo více vozů.A mohu s klidným svědomím napsat,že Daewoo mezi nimi nebylo.Kdyby bylo hned bych zastavil a pomohl ze startovacími kabely,které vozím stále sebou i ve služebním autě.Je to lepší,než roztahovat zmrzlé vozidlo.

Napsal: pon led 23, 2006 22:16
od Krtek
Akri píše:
Krtek píše:No já nastartoval na poprvý během asi 2-3 otáček startéru. Jenže když se motor kapku ohřál a chtělo to přepnout na plyn tak mi to v provozu zdechol. Ještě že to bylo z kopce tak jsem zase nastartoval (klíčkem) a při další snaze o přepnutí na plyn zase zdechnul. Po třetim nastartování a skorozdechnutí jsem to přez 4ku "roztlačil" samospádem už na plyn. Vypadá to v těch mrazech čim dál tim hůř, dneska bylo jenom -16
No me prepina podstatne pozdeji(samocinne) na LPG, to ujedu i dva km, coz skoro nikdy neni, ale taky jsem se bal toho chcipnuti, ale musim rict, ze je to ok, nestalo se tak, ani to necuklo, divil jsem se, musim "cernouska" pochvalit ;)
No já vždycky nastartuju a zapnu všechno na elektriku a klimu aby měl motor kapku zátěž a škrabu okna. No a ten cenťák ledu v -17 mi dneska trval asi 10 minut takže to přepínalo relativně brzy (asi po 1,2 km)

Napsal: pon led 23, 2006 22:39
od Akri
Krtek píše:
Akri píše:
Krtek píše:No já nastartoval na poprvý během asi 2-3 otáček startéru. Jenže když se motor kapku ohřál a chtělo to přepnout na plyn tak mi to v provozu zdechol. Ještě že to bylo z kopce tak jsem zase nastartoval (klíčkem) a při další snaze o přepnutí na plyn zase zdechnul. Po třetim nastartování a skorozdechnutí jsem to přez 4ku "roztlačil" samospádem už na plyn. Vypadá to v těch mrazech čim dál tim hůř, dneska bylo jenom -16
No me prepina podstatne pozdeji(samocinne) na LPG, to ujedu i dva km, coz skoro nikdy neni, ale taky jsem se bal toho chcipnuti, ale musim rict, ze je to ok, nestalo se tak, ani to necuklo, divil jsem se, musim "cernouska" pochvalit ;)
No já vždycky nastartuju a zapnu všechno na elektriku a klimu aby měl motor kapku zátěž a škrabu okna. No a ten cenťák ledu v -17 mi dneska trval asi 10 minut takže to přepínalo relativně brzy (asi po 1,2 km)
aha, ja neparkuju venku, i kdyz v garazi bylo pod nulou a to vyrazne taky :P

Napsal: úte led 24, 2006 07:32
od rossi
Dneska rano -25 C , Matiz nic ,prisel kolega se startovacimi kabely a naskocil na prvni sup. PS. Baterie je puvodni a v dubnu ji bude 7 let,takze si myslim ze uz ma narok na obcasne stavkovani :lol:

Napsal: úte led 24, 2006 07:39
od ss2men
Ja mám tiež pôvodnú batériu, ktorú sa podarilo manželke niekoľko krát vybiť úplne. Preto by ma zaujímal Váš názor či je dobré kúpiť novú batériu, hlavne typ a či to ozaj pomôže pri rannom štartovaní ( pri extrémnych chladoch aké práve sú v Podtatranskej oblasti).

a tiež môžete napísať nejakú priemernú cenu v Sk. Ďakujem.

Napsal: úte led 24, 2006 07:50
od rossi
Jenom bych si dovolil upozornit,ze do Matize nemuzete koupit jakoukoliv baterii v supermarketu,protoze ma uplne jine kontakty a uchyceni kabelu nez ostatni baterie.Jedine namontovat na kabely stadndardni kontakty a pak by to slo. Korejci zase maji neco extra :evil:

Napsal: úte led 24, 2006 07:57
od Tomáš
....hlavně tvarově je atypická , úzká, podlouhlá .....

Napsal: úte led 24, 2006 07:59
od ss2men
a nejaký konkrétnejší typ...????

Napsal: úte led 24, 2006 09:22
od Damek
Tak včera pri -20 sa štartovalo fakt super.Matizko radšej ani nikam neišiel,ale nexia mi naskočila s protestami až na 3. krát,čo bolo u nej premierové správanie sa. :?

Napsal: úte led 24, 2006 09:47
od Habron
Tak jsem teď chtěl nastartovat firemní oktávku 19TDi, která od včera od rána stála na mrazu a ona na to řekla, že se nikam nepojede.

Napsal: úte led 24, 2006 13:53
od Robert
Octávky todle nělaj, jsou neskutečně drzý :lol:

-27,6 °C

Napsal: úte led 24, 2006 14:16
od Hein
Takova teplota dnes rano,Mates stal 4 tydny na parkovisti a musel sem ho vyhrabavat lopatou.Dekuji bohu ze mi vnuknul napad jako vanocni darek koupit novou baterku VARTA Asia 8)
I kdyz uz tam byla 4 tydny v takovem mraze...stacilo jedno otoceni motoru a Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmm!
A jedem!!!
Skoda jen te 30cm na kamen ztvrdle snehove cepica na strese,asi nam kapku stoupne spotreba,a mozna budem muste venovat trochu pozornosti znacce max dovolena vyska vozidla ;-)

Napsal: úte led 24, 2006 14:26
od Hein
ss2men píše:Ja mám tiež pôvodnú batériu, ktorú sa podarilo manželke niekoľko krát vybiť úplne. Preto by ma zaujímal Váš názor či je dobré kúpiť novú batériu, hlavne typ a či to ozaj pomôže pri rannom štartovaní ( pri extrémnych chladoch aké práve sú v Podtatranskej oblasti).

a tiež môžete napísať nejakú priemernú cenu v Sk. Ďakujem.

Doporučím určitě novou,normální životnost je podle mne tak 5 let ježdění
Teď jsem koupil novou VARTA Asia /je jako originál i s tou kontrolkou/ a šlapalo to i dnes v -27°C!!!Cena 1400kč,myslím že na webu ji seženeš i levněji tak 1200kč
Určitě se vyplatí mít jistotu že ráno pojedeš a nebudeš prosit lidi na parkovošti a pobíhat s kabelama jako já.....