Stránka 2 z 2

Napsal: úte led 17, 2006 17:07
od ninja3
To jsem docela zvědavej, btw je lepší tu 1.3-ku držet pro minimální spotřebu LPG spíš v nižších nebo vyšších otáčkách... kolik asi? ;)

Napsal: úte led 17, 2006 17:51
od Blue Lanos
Mne sa zda ze skor pri nizsich nakolko to nie je 16V tedy do 3400ot ale ked bude jazdit okolo 2500-2800ot/min asi tym nic neskazis :oops:
Ono je to skor ale 1.4l motor nie?

Napsal: úte led 17, 2006 18:41
od ninja3
No, už jsem viděl oboje značení, jak 1.3 tak i 1.4, jinak je to 1349ccm, takže můžeme zde polemizovat, zda je to spíš 1.3 nebo 1.4, podle matematického zaokrouhlování je to 1.4, podle toho čemu je to blíž zase spíš 1.3, každopádně v techničáku to má 1.4, tak nevím.... :)

Napsal: úte led 17, 2006 22:53
od Smells
Tys to kupoval primo v Trebici ? Jestli jo tak toho jsem mel taky vyhlidliho :) Nakonec ale zvitezil muj krasavec s 27000 km :)

Napsal: stř led 18, 2006 06:22
od ninja3
Ne ne, koupil jsem ho z bazaru v Mladý Boleslavi, stál mě 87 000 Kč. Zatím jsem spokojen, jede super, jen má malý kosmetický vady jako sem tam propálená sedačka od cigarety, ale to spraví potahy a jeden malý škrábaneček, s tím si zase pohraje korekční tyčinka ;)

Napsal: čtv led 19, 2006 00:05
od Smells
ninja3 píše:Ne ne, koupil jsem ho z bazaru v Mladý Boleslavi, stál mě 87 000 Kč. Zatím jsem spokojen, jede super, jen má malý kosmetický vady jako sem tam propálená sedačka od cigarety, ale to spraví potahy a jeden malý škrábaneček, s tím si zase pohraje korekční tyčinka ;)
Hmm tak to je slusny :)