Stránka 2 z 2

Napsal: čtv led 12, 2006 20:49
od Kessler
Habron píše:Tak zjistit, co ti to užírá, není zas až tak na dlouho.
Já vim...ale mě teď vyrazili ve škole od tří zkoušek a opravný termíny se blíží :( ...takže jsem rád že stihnu skouknout co je nového na fóru a jinak mám vyplněnej program do konce ledna opravdu důkladně... :roll:

Napsal: čtv led 12, 2006 20:56
od Habron
Kessler píše:Já vim...ale mě teď vyrazili ve škole od tří zkoušek a opravný termíny se blíží :(
A neměl bys raději místo klofání do fóra studovat? :roll: Já vím, je to tvoje věc, ale ........... ;)

Napsal: pát led 13, 2006 00:09
od ]Rebro[
A co ho viac bavi? Skola alebo forum? :D

Napsal: úte led 17, 2006 07:15
od SCORPION
Tak ked si ju skusal nabijat a nejde tak chod ju reklamovat ako ty uz radili a to svinstvo je normalne na kontaktoch potiera sa to vazelinov alebo cim
Na reklamaciu baterie budu mat mesiac ak to bude prebiehat ako u mna tak si zozen neaku inu inak neviem ako budes jazdit pretoze tuto si nechaju ale novu ty nedaju.

Napsal: ned úno 05, 2006 12:22
od Kessler
Takže oživuju tohle téma, protože mám konečně čas řešit auto. :) Baterka po dvou týdnech doma dávala 12V a byla schopná chvíli pomalu točit motorem. Po devíti hodinách na nabíječce tam bylo 13,3V a přes noc doma to kleslo na 13V. Myslíte že bude ještě něčeho schopná, nebo už mám vybírat novou???
Jo a při nabíjení to bublá ve všech článcích, tak snad není ani jeden poškozenej...

A druhá věc...když jsem ji zapojil do auta, tak dávala 12,98V a když jsem vyndal pojistku od antény tak to okamžitě stouplo na 13,02V...myslíte že to znamená, že byl falešnej odběr v té anténě???

Napsal: ned úno 05, 2006 18:48
od peter NR
takto dost tazko zmeras falosny odber... to skor treba ampermeter a merat a odpajat a merat... ;)