Stránka 2 z 3

Napsal: úte led 10, 2006 07:10
od SCORPION NESSI
Moja NESSI bola zaparkovana na holom parkovisku ked som bol 10hod v praci mrzlo na -25 a to nekecam lebo som z oravy a chytla na prvý sup co som bol zarazeny lebo rano z garaze sa jej neechce. Dvere mi neprimrzli lebo som si ich natrel neakou gebuzinou podoba sa to na vazelinu a ked mrzne nikdy nepouzivam rucnu lebo pakne primrznu a je to v .... . Tak sa tu majte.
A statstny novy rok a vela najazdených kilakov.

Napsal: úte led 10, 2006 10:58
od Pribo
Ivan píše:Blokly se zadní brzdy? To se tu už někde řešilo...
to sa mne stalo ked som mal ist na moju stužkovú a súrne som potreboval auto skoro ma vtedy je.... este ze sa to otcovy podarilo rozklepat :lol:

Napsal: úte led 10, 2006 11:00
od Pribo
Franta P. píše:já rušku nezatahuju. když se mi sekla tak sem nexii ohřálm, vopepřil plnej a ona povolila . chvilku sem táhl kola smykem a pak se to urvalo.


mozno by to slo ale len na asfalte na snehu to nerozchodis

Napsal: úte led 10, 2006 23:18
od kaso
cubafire píše:Takže přátelé:
Včera jsem s tím pocvičil. Úplně stejný postup jako ráno, tzn. Házel jsem autem dopředu dozadu a pak to křáplo a bylo to v pohodě. Takže brzdy jsem rozebral a pořádně prostříkal lanovody a když jsem byl v tom, tak jsem udělal i zámky na dveřích a paráda.....
Jediné co mě štve je to, že mi to chce zdechnout vždy když je teplota tak na půl cesty k normálu. Fakt mě to sere, protože to mě většinou čekají ještě všechny křižovatky..... :cry:
Cubafire tebe urcite nefunguje sytic :!: :!:

Napsal: stř led 11, 2006 07:10
od cubafire
Kaso: Co že mi to nefunguje???? Já už nemám Š120 :lol:
Nevím. Problémy tohoto typu mám vždy v takové té meziteplotě. Dobrá, když to budu tak brat, tak sytič je řízený, pokud se nepletu. Teď co ho řídí. Je řízený sám, čidlem teploty, nebo jde přes ŘJ:???

Napsal: stř led 11, 2006 08:36
od Habron
Žádný sytič tam není :!: :!: :!: Jenom řídíjí jednotka dávkuje více paliva, když je nižší teplota motoru a nasávaného vzduchu.

Napsal: stř led 11, 2006 08:59
od cubafire
No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO. :roll:

Napsal: stř led 11, 2006 09:48
od Habron
LPG nerozumím. Ale pokud je to na beznín OK a na plyn ne, tak bych hledal závadu tam.
Svíčky to sazmořejmě být mohou ...

Napsal: stř led 11, 2006 17:29
od Pribo
cubafire píše:No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO. :roll:
To zdochynalo aj otcovy na favorite a stacilo aby kleslo pod nulu vtedy musel prepnut na benzin chvilu pockat natahat trochu benzinu a potom to mozno slo

Napsal: čtv led 12, 2006 07:23
od cubafire
No jo, jenže jak to zase kleslo pod nulu, tak mi zase začalo vrčet palivové čerpadlo a zase nedává dost benzínu, takže na něj nemůžu ani startovat ani jet a dnes cestou do práce, mi došel plyn. Najeto cca 290km a 38l plynu v tahu. To je katastrofa. Tam něco musí být. Asi pojedu do servisu. :cry:

Napsal: čtv led 12, 2006 20:49
od MMM
Ja mam tiez 8V s LPG. Pred casom to zacalo kaslat na benzin ked klesla teplota..Islo na 3 valce..Vycistil som vstrekovace a do nadrze dal Velfobin+STP cistic vstrekovacov...Predpokladam ze tiez nespalis vela benzinu a tak som si isty ze si tam vozis vodu..Tomu nasvedcuje aj to trapenie cerpadla..Mne to odvtedy ide OK.Aj cerpadlo sa tolko netrapi pri studenom starte.
Pre istotu vymen aj sviecky. Ja ich vzdy menim po 15.000 km a pred zimou.mam tam este origo baterku a uz ma 10 rokov, takze ked to klesne pod 15C tak musi chytit na druhe pretocenie..Inak jej nezostava moc stavy.

Napsal: pát led 13, 2006 06:46
od cubafire
Vidíš to, to mě nenapadlo. To je fakt. Zkusím tam nacpat ty přísady a třeba ušetřím 3500Kč za čerpadlo.... 8)

Napsal: ned led 22, 2006 12:54
od cubafire
Takže nové info:
Dnes v 1:30 ráno byl +1 stupeň. Dnes v 9:00 bylo -12 stupňů. V 9:30 jsem na podruhé nastartoval a pomalinku se vydal na cestu. Asi po 150m mi auto zdechlo a ani náznak že by chtěla nastartovat. Asi po dvaceti minutách občasného "zážehu" se mi i povedlo udržet auto při otáčkách ale jen do 2500. Co s tím může být? Podotýkám, že to bylo na benzán i na LPG. Jestli mi to udělá ještě jednou, tak beru auto a jedu do prvního bazaru a beru cokoliv za ty prachy co ni za ni dají. Potřebuju auto denně a ne jen když je pěkně :evil:

Napsal: ned led 22, 2006 13:09
od Kessler
Nevim jestli ti to pomůže, ale loni jsem měl trochu podobné problémy. Nastartovat šlo na desátý pokus a když se začala teploměrná ručička zvedat, tak to nedrželo volnoběh, nechtělo do otáček a celkově se to chvíli dusilo a chvíli ne...prostě blázinec...a jak se to úplně zahřálo, tak se to zase spravilo...tak jsem se dokodrcal do servisu, nechal to tam stát venku přes noc kvůli simulaci závady a pak mechoš vytáhl svíčku (půl roku starou) a byla úplně černá a ukápla z ní kapka :shock: Ale nevim, jestli to byla kapka vody nebo benzínu...takže by možná stálo za to prověřit stav svíček a celkově kabely a rozdělovač...

Napsal: ned led 22, 2006 19:37
od cubafire
a to ti pomohlo? Protoze tato závada je u mě taky, ale je míň závažná. Vyměním preventivně svíčky a uvidím....