Stránka 2 z 3

Napsal: stř pro 21, 2005 21:19
od S.v.o.b.i.k
Calibra je pěkná,taky by se mi líbila,ale na tu váhu má malej výkon...

Napsal: stř pro 21, 2005 21:20
od richiprofi
ivan: tusim ta chytila opel mania o-)) o aku calibru by si mal zaujem..myslim po motorickej stranke a ci 4x4...hmmm

Napsal: stř pro 21, 2005 21:58
od Ivan
Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...

to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...

Napsal: stř pro 21, 2005 22:29
od Franta P.
Kalibry jsou prej strašný sráče. A NAVÍC JE TO OPEL. TAKŽE WWW.ZREZNU.CZ :lol:

Napsal: stř pro 21, 2005 22:45
od Ivan
Franto, nenadávej na Opely, vždyť máme taky de facto Opela... a navíc Opely jsou docela dobrý držáky!

Napsal: stř pro 21, 2005 23:18
od Ondras
Ivan píše:Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
Je to subjektivní věc ten styling - nelíbí se mi jednak kvůli tomu, že nesedí jak u blatníku, tak zejména mezi maskou a kapotou. Nevyváženě působí nerovnoběžné hrany bočních otvorů a středového otvoru. Navíc ty hrany mezi středovým a bočními otvory na nic logicky nenavazují - třeba na prolisy kapoty, linii masky apod. Všechny 3 otvory mají příliš velké zahloubení a tak celek působí těžkopádně
Ivan píše:U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Ivane, krom šibovacích vaček je to prostě čtyřtaktní benzíňák. Ony se ty "podělanosti" budou opravovat úplně stejně a za podobné peníze jako u Calibry.
Andy píše:uz si mal japonca? A nedajboze sa ti neco pokazilo alebo rozbilo?
/jj aj na cestach a vrakoviskach je rovnako vela Integri a Calibri :lol: /
Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.

Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)

Napsal: stř pro 21, 2005 23:27
od Kessler
Ondras píše:To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)
Když to bude Š120 Vtec 4x4 tak proč ne... :lol:

Napsal: čtv pro 22, 2005 07:19
od cubafire
Když už bych chtěl jít do staré vrany, tak si pořídím Subaru Impreza GT. A mám hotového závodníka s držák. I když taky bych se díval jak je to dodělané. Holt jsou to civilní verze rally speciálů, tak se s tím taky tak jezdilo. :cry:

Napsal: čtv pro 22, 2005 08:52
od Andy
Ondras píše:Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.

Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)
My sme mali nissan a aj mazdu a mozem ti povedat ze tie nove origo nahradne diely boli poriadne drahe....

K vrakacu: Buchnes napriklad naraznik na afte. Skocis na vrakac a vyberes si za par korun este aj farbu. Lenze co s Integrou? Musis zhanat novy. Porovnaj si ceny a uvidis. A to nevravim len o naraznikoch, takto sa da zohnat kopa inych veci. A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari :lol: . Takze neviem comu nechapes ;)
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju? :lol:

Napsal: čtv pro 22, 2005 09:21
od Ondras
Andy píše:...A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari :lol: . Takze neviem comu nechapes ;)
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju? :lol:
Já každopádně bohatý nejsem, o bohatství mám jiné představy, ale vím, že když už tuním, tak počítám s tím, že v tom utopím balík a odměnou mi bude maximálně tak potěšení a opovržení okolí :), takže uvažovat tak, abych na tuningu ušetřil, tak to teda ne.

Napsal: čtv pro 22, 2005 09:30
od S.v.o.b.i.k
Ivan píše:Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...

to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
To asi jo,bude asi o trcho živjější než nexii,ale kámoš co jí má řiká že to je srašně těžký na ten výkon,že to moc nejede,ani hrabat se s ni moc nedá a má pomalej rozjezd...Já fakt nevim...Mě by se calibra taky líbila a je jedno že je to starej sráč...Z každýho auta se dá udělat pěkný auto...
Mě by se třeba líbilo tuto shiroco a taky je to starej pekáč
Obrázek
Obrázek

Napsal: čtv pro 22, 2005 16:03
od Rom@n
To Ivan : Jakub už Calibru nemá, koupil nového Logana :lol:

Jinak mě mrzí, že už nebudete s náma na srazu, snad se najde nový rovnocený soupeř 8)

Napsal: čtv pro 22, 2005 16:56
od Franta P.
No jo máme něco od opela ale v šikmookym provedení. A to je velkej rozdíl. Taky to je vidět.

Napsal: čtv pro 22, 2005 19:53
od richiprofi
ivan: no peknee o-)) konecne niekto, s kym sa bude dat nahanat :lol: :lol: inak aj so 4x4 sa da sprintovat...len ti v tom treba takych 500konikov a nemas problem 8) mas uz nieco vyhliadnute??

Napsal: čtv pro 22, 2005 20:03
od Návštěvník
Andy píše:Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool 8)

A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. :roll: Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety :lol: Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite ;)

Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.

PS: Calibra bol vzdy aj moj sen ;)
Podla mojich informacii ESPERO je postavene na podvozku Opla Rekord tak si myslim ,že ma bližšie k nemu ako k Vektre.