Napsal: stř pro 21, 2005 21:19
Calibra je pěkná,taky by se mi líbila,ale na tu váhu má malej výkon...
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Je to subjektivní věc ten styling - nelíbí se mi jednak kvůli tomu, že nesedí jak u blatníku, tak zejména mezi maskou a kapotou. Nevyváženě působí nerovnoběžné hrany bočních otvorů a středového otvoru. Navíc ty hrany mezi středovým a bočními otvory na nic logicky nenavazují - třeba na prolisy kapoty, linii masky apod. Všechny 3 otvory mají příliš velké zahloubení a tak celek působí těžkopádněIvan píše:Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
Ivane, krom šibovacích vaček je to prostě čtyřtaktní benzíňák. Ony se ty "podělanosti" budou opravovat úplně stejně a za podobné peníze jako u Calibry.Ivan píše:U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.Andy píše:uz si mal japonca? A nedajboze sa ti neco pokazilo alebo rozbilo?
/jj aj na cestach a vrakoviskach je rovnako vela Integri a Calibri /
Když to bude Š120 Vtec 4x4 tak proč ne...Ondras píše:To chceš aby chudák Ivan brousil Š120?
My sme mali nissan a aj mazdu a mozem ti povedat ze tie nove origo nahradne diely boli poriadne drahe....Ondras píše:Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.
Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120?
Já každopádně bohatý nejsem, o bohatství mám jiné představy, ale vím, že když už tuním, tak počítám s tím, že v tom utopím balík a odměnou mi bude maximálně tak potěšení a opovržení okolí , takže uvažovat tak, abych na tuningu ušetřil, tak to teda ne.Andy píše:...A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari . Takze neviem comu nechapes
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju?
To asi jo,bude asi o trcho živjější než nexii,ale kámoš co jí má řiká že to je srašně těžký na ten výkon,že to moc nejede,ani hrabat se s ni moc nedá a má pomalej rozjezd...Já fakt nevim...Mě by se calibra taky líbila a je jedno že je to starej sráč...Z každýho auta se dá udělat pěkný auto...Ivan píše:Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...
to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
Podla mojich informacii ESPERO je postavene na podvozku Opla Rekord tak si myslim ,že ma bližšie k nemu ako k Vektre.Andy píše:Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool
A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite
Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.
PS: Calibra bol vzdy aj moj sen