Stránka 2 z 4
Napsal: pát úno 10, 2006 17:34
od DREAM
ja sice jezdim na plyn,ale mesicne tam za kilco dve hodim .. vim zte je to par litru v ty 62L nadrzim...ale s nuly se nehnu ani za nic:))) no neva..je to jen na starty
Napsal: pát úno 10, 2006 20:34
od palikx
v nadrzi je normalni plovak ale budik je tak'' dokonale'' brzdenej ze to chvilku trva.
Napsal: pát úno 10, 2006 23:35
od SKUBI
Díky.Ta dokonalá brzda mě zmátla.
Napsal: sob úno 11, 2006 20:03
od palikx
jo jo ta je.ja kdyz to videl poprve tak sem chtel menit budiky ze je po ni.ale za chvilku jsem zjistil ze je to mrcha super líná
Napsal: sob úno 18, 2006 21:05
od petrm
jo taky když natankuju plnou a ujedu 1-2 km než se dostane na plnou hladinu taky mi to vadí ale člověk si zvykne palikx to nemůže pochopit a je z toho vždycky na prášky
Napsal: ned úno 19, 2006 15:27
od palikx
Napsal: pát bře 17, 2006 18:34
od Vlasta
Mě to oko asi nesvítí. Dá se to nějak vyzkoušet? Zkoušel jsem to vyjet tak, aby svítilo, ale sem měkkej. Ručička ležala jak mrcha na konci v červeným a oko nic, tak sem raděj natankoval. Mám strach aby neodešlo čepadlo jak tady psal Tomáš.
Napsal: pát bře 17, 2006 22:35
od Richard
Fakt to většinou funguje (pokud není v háji žárovka) ale ta určitě moc nenasvítila. Je to postavený na opravdu tvrdý nátury!!!! Musíš jet tak 50km s ručičkou na doraze (na 0) a teprv pak se začné pomalu v zatáčkách rozžínat hladové oko
Napsal: pát bře 17, 2006 22:38
od Vlasta
Já myslel, jestli třeba by nešlo někde na plováku zkusmo spojit ten vývod pro žárovku. Nevím ale, kde ho hledat. Silná povaha sem, ale peněz nazbyt na tyhle drsný pokusy jaksi není.
Napsal: pát bře 17, 2006 22:44
od Richard
Tam je plovák a ještě někde na dně je potopenej odpor, ten když se vynoří z benzínu tak se ohřeje a změní odpor a na ten reaguje ta kontrolka .... capíto?
Tak tam valstně jsou dva nezávislé systémy....
Napsal: sob bře 18, 2006 04:53
od Vít, Jiří
tak já jsem docela silná nátura protože ta ručička mi ležela pod tím červeným polem dost dlouho ale že by se chtělo kontrolce svítit to ne
Napsal: pon bře 20, 2006 09:59
od Oněgin
Tak jsem to vyzkoušel - kontrolka po dlouhé době, kdy ručička ukazovala nulu, začala svítit. Ujel jsem asi 15 km a do nádrže jsem dostal 55 litrů. Ta rezerva je tedy skutečně asi 7 litrů. Takže nebojte se kontrolky a jezděte, dokud narazíte na levnou pumpu.
Napsal: pon bře 20, 2006 12:33
od peco
Oněgin píše:Tak jsem to vyzkoušel - kontrolka po dlouhé době, kdy ručička ukazovala nulu, začala svítit. Ujel jsem asi 15 km a do nádrže jsem dostal 55 litrů. Ta rezerva je tedy skutečně asi 7 litrů. Takže nebojte se kontrolky a jezděte, dokud narazíte na levnou pumpu.
myslim, ze znicit cerpadlo kvoli 50halierom na liter, neni moc rozumne
osobne zastavam nazor: ci natankujem dnes alebo zajtra je jedno, lebo to vyjazdim tak ci tak rovnako.
Napsal: pon bře 20, 2006 20:02
od Blue Lanos
presne s tymto suhlasim ja som to nikdy tak radikalne netestoval lebo odvaha mi to nedovolila
Napsal: pon bře 20, 2006 21:24
od SKUBI
Já mám vybranou jednu pumpu, kde akceptují v pohodě mojí kartu a tak vždycky, když jedu kolem, tak doplnim dolna.
Nějak jsem si udělal komplex, že jak je pod půlkou, tak jsem nervózní.