Stránka 2 z 3
Napsal: čtv pro 08, 2005 09:17
od PeterMI_SK
no vidim ze ste si o tom velmi "podrobne" precitali vsetko .... ale citali ste recenzie na chu...ny od p. Čecha ci ako sa volal.....toto nieje ziadne aditivum ani prisada......je to cista chemia, ktoru motor spaluje aby sa necistoty premenili do plynnej formy a opustili motor.....nechapem preco sa potom cistia sktriace klapky, alebo ak demontujete hlavu valcov preco cistite piesty.....ak to nema ziadny vysledok????????
A to je presne na to...ze ak motor je v poriadku (nieje ho treba rozoberat) a chcete pre neho nieco urobit, tzn. vycistit ho tak sa to da tymto systemom.......a taktiez neviem preco by to firma ktora robi absolutne "nevykonne" auta ako je firma PORSCHE vyvijala takuto "somarinu" ktoru standardne v USA pouziva pri servisnej prehliadke (koli nizkooktanovemu benzinu sa tvori viac karbonu) ...... alebo tiez nejaka neznama HONDA to robila taktiez standardne....... a uz vobec nerozumiem ako mohli na to vydat certifikaty PSA, Mitsubishi, VW (ale to viacmenej PORSCHE)----- mate pravdu je to modifikator+
ale je to na kazdeho usudku....ja som napisal svoju skusenost.....auto mi funguje lepsie to je vsetko
Napsal: čtv pro 08, 2005 09:42
od Habron
Asi takhle:
ať jsem se snažil sebevíc (a opravdu jsem tomu věnoval asi hodinu), tak jsem nikde na internetu nenašel žádnou osobní zkušenost. Většinou jsem narážel na stránky "servisů", kde péči o motor BG Care nabízejí.
Ale ani na stránkách BG Care USA jsem nenašel žádná doporučení automobilek, tak jak to uvádí PeterMI_SK, ani žádné certifikáty ... Zřejmě jsem šptaně hledal
A navíc mi přijde, že sám výrobce je mnohem skromnější, než jeho distributoři.
Napsal: čtv pro 08, 2005 09:54
od PeterMI_SK
Napsal: čtv pro 08, 2005 09:55
od PeterMI_SK
Napsal: čtv pro 08, 2005 11:10
od Habron
OK, takže reakce jsou veskrze pozitivní.
Ale pořád mi to přijde jako moc velkej zázrak, i když ta cena není zrovna lidová ...
Napsal: čtv pro 08, 2005 14:15
od peter NR
Topol píše:Pěkný podzimní den
Jak jsem psal +3
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo!
Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí
Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............
Napsal: čtv pro 08, 2005 15:15
od Kessler
Mně by teda spíš zajímalo, co to je "chemicko technická reakce"
A taky jestli je to natolik univerzální a funguje i na motory s karburátorem...
Napsal: čtv pro 08, 2005 15:37
od Ondras
Na
www.tuning-forum.org je jeden velmi šikovný a v oboru aut vzdělaný člen - Taboo. Žije ve státech a jeho vědomosti jsou velmi hluboké. Pro dokonalé odkarbonování doporučuje destilovanou vodu. A to tak, že se stříká z rozprašovače přímo do trubky mezi filtrem a klapkou (filtr je demontovaný). Toto se dělá u zahřátého motoru při cca 3000 ot./min. Stříká se dokud se motor nezačne dusit, pak se na chvilku přestane a za chvíli se pokračuje. Používá se celkem cca 2l vody. Funguje i s karburátorem. Ti, co to už vyzkoušeli si to pochvalují.
Napsal: čtv pro 08, 2005 16:31
od Habron
Takže je možné, že BG Care není nic jiného, než systém, který rozprašuje do sání vodu obohacenou o nějaké chemikálie, které vlastně nemají ani funkční význam, jen to "důležitě" vypadá?
Napsal: čtv pro 08, 2005 17:31
od Richard
peter NR píše:Topol píše:Pěkný podzimní den
Jak jsem psal +3
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo!
Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí
Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............
O JO, to byly doby, kdy se ještě na autě dalo něco udělat, vozili jsme ssebou kondiky, kladívka od rozdělovače, kamarádovi , kterýmu prasklo lanko ke spojce na Zastavě, jsme za dvě hodiny u mě na chalupe upravili spojkové lanko z Trabanta a to tak, že už žádný nikdy nekoupil a prodal to tak.
JO,JO
Jinak přihodím ještě jeden fígl, na který Topol zapoměl. Když rosí nádrž na benzín používá se na utěsnění mýdlo .
To si dej do příručky pro mladý sviště taky
Napsal: čtv pro 08, 2005 19:24
od ppp
Volajako mi tam chyba samotny popis zriadenia aspon ako sa to pouziva a montuje. Nemusi tam byt rovno zlozenie zazracnej vodicky
.
S tou vodou do sania to moze fungovat, pretoze ked praskne tesnenie pod hlavou a voda z chladenia sa dostane do valcov, tak tieto su potom vycistene tak ze rovnaky vysledok dosiahnete jedine rozobratim motoru a dokladnym vyrhnnutim arvou alebo niecim podobnym.
Predpokladam, ze zmes tohoto systemu obsahuje tiez vodu a nejake rozpustadlo, kedze vraj cisti aj klapku. Inac nieco podobne predavaju na benzinkach alebo v autdieloch, pridava sa dto do benzinu a cisti do spalovacie priestory a niekedy aj vstreky akurat pomalsie. A vraj aj vpower od shelky ma podobne prisady, lenze tu uz clovek nema istotu ze si ju niekto neodlial do pet flasky a do nadrze miesto toho nenacural
.
Napsal: čtv pro 08, 2005 20:12
od Blue Lanos
Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova
5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie
Vam sa to zda primerane
Napsal: čtv pro 08, 2005 22:08
od peter NR
Blue Lanos píše:Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova
5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie
Vam sa to zda primerane
ozaj ludová cena
ale to čo písal ondráš s tou vodou mi pripadá zaujímavé... a keď si spomeniem ako si motor spokojnejšie pradie za dažďa, keď je vysoká vlhkosť vzduchu - niečo na tom bude
...a hlavne cena za 2 litre destilky je asi najludovejšia, než čokoľvek iné...
Napsal: pát pro 09, 2005 00:49
od Topol
Pěknou půlnoc!
Plus 1 st
Taky se meju,musí to být/I když prý špína časem opadá
/
Ale pokud se jedná o motory tak jsem spíš konzervativní a dávám přednost dobrým olejům a jezdím na Shell V-Power.
Je mě jasný,že když jsou dnes EGR ventily tak jsou zasxxxx i sací ventily.
Já v téhle diskusy vyjádřil jen svůj názor a jestli si do auta někdo naleje cokoliv tak je to jeho věc
Klaus by řek neviditelná ruka trhu
Hlavně aby každý popravdě řek jak dopadl!!!
Jen tak bokem motor je jen motor horší je když oblbnou člověka a zničí /jen v lepším případě když to není funus/ jeho zdraví!!!,
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: ned pro 11, 2005 19:39
od PeterMI_SK
tu je nieco o tej dekarbonizacie s vodou sa to uz preberalo a nasiel sa odvazlivec, ktory to skusil
.....je pravda ze ked praskne tes. pod hlavou tak su valce ciste ako slza...len jedna mala nevyhoda......treba novu lambdu aj katalyzator.....a to potom je uz ovela lacnejsie zaplatit 5.000 za dekarbonizaciu kde to nebude nutne....
tu je ten link:
http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459