Dekarbonizacia - cistenie MOTORA

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

no vidim ze ste si o tom velmi "podrobne" precitali vsetko .... ale citali ste recenzie na chu...ny od p. Čecha ci ako sa volal.....toto nieje ziadne aditivum ani prisada......je to cista chemia, ktoru motor spaluje aby sa necistoty premenili do plynnej formy a opustili motor.....nechapem preco sa potom cistia sktriace klapky, alebo ak demontujete hlavu valcov preco cistite piesty.....ak to nema ziadny vysledok????????
A to je presne na to...ze ak motor je v poriadku (nieje ho treba rozoberat) a chcete pre neho nieco urobit, tzn. vycistit ho tak sa to da tymto systemom.......a taktiez neviem preco by to firma ktora robi absolutne "nevykonne" auta ako je firma PORSCHE vyvijala takuto "somarinu" ktoru standardne v USA pouziva pri servisnej prehliadke (koli nizkooktanovemu benzinu sa tvori viac karbonu) ...... alebo tiez nejaka neznama HONDA to robila taktiez standardne....... a uz vobec nerozumiem ako mohli na to vydat certifikaty PSA, Mitsubishi, VW (ale to viacmenej PORSCHE)----- mate pravdu je to modifikator+ :P ale je to na kazdeho usudku....ja som napisal svoju skusenost.....auto mi funguje lepsie to je vsetko
Reklama
 

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Asi takhle:
ať jsem se snažil sebevíc (a opravdu jsem tomu věnoval asi hodinu), tak jsem nikde na internetu nenašel žádnou osobní zkušenost. Většinou jsem narážel na stránky "servisů", kde péči o motor BG Care nabízejí.

Ale ani na stránkách BG Care USA jsem nenašel žádná doporučení automobilek, tak jak to uvádí PeterMI_SK, ani žádné certifikáty ... Zřejmě jsem šptaně hledal :cry:
A navíc mi přijde, že sám výrobce je mnohem skromnější, než jeho distributoři.
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

skus http://www.autogas.sk/cistenie_BG.htm alebo skusenosti.... http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3266 alebo tieto skusenosti http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3266

tie cetifikaty maju k dispozicii servisy, ktore to robia
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

OK, takže reakce jsou veskrze pozitivní.

Ale pořád mi to přijde jako moc velkej zázrak, i když ta cena není zrovna lidová ...
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Topol píše:Pěkný podzimní den :D Jak jsem psal +3 :cry:
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! :lol: Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka ;)
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku! :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............

:lol: :lol: :lol: :lol:
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Mně by teda spíš zajímalo, co to je "chemicko technická reakce" :?:
A taky jestli je to natolik univerzální a funguje i na motory s karburátorem...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Na www.tuning-forum.org je jeden velmi šikovný a v oboru aut vzdělaný člen - Taboo. Žije ve státech a jeho vědomosti jsou velmi hluboké. Pro dokonalé odkarbonování doporučuje destilovanou vodu. A to tak, že se stříká z rozprašovače přímo do trubky mezi filtrem a klapkou (filtr je demontovaný). Toto se dělá u zahřátého motoru při cca 3000 ot./min. Stříká se dokud se motor nezačne dusit, pak se na chvilku přestane a za chvíli se pokračuje. Používá se celkem cca 2l vody. Funguje i s karburátorem. Ti, co to už vyzkoušeli si to pochvalují.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Takže je možné, že BG Care není nic jiného, než systém, který rozprašuje do sání vodu obohacenou o nějaké chemikálie, které vlastně nemají ani funkční význam, jen to "důležitě" vypadá?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

peter NR píše:
Topol píše:Pěkný podzimní den :D Jak jsem psal +3 :cry:
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! :lol: Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka ;)
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku! :lol:
Ať nám jezdí a nezlobí :P
Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............

:lol: :lol: :lol: :lol:
O JO, to byly doby, kdy se ještě na autě dalo něco udělat, vozili jsme ssebou kondiky, kladívka od rozdělovače, kamarádovi , kterýmu prasklo lanko ke spojce na Zastavě, jsme za dvě hodiny u mě na chalupe upravili spojkové lanko z Trabanta a to tak, že už žádný nikdy nekoupil a prodal to tak.
JO,JO :D Jinak přihodím ještě jeden fígl, na který Topol zapoměl. Když rosí nádrž na benzín používá se na utěsnění mýdlo . :lol:

To si dej do příručky pro mladý sviště taky :lol: :lol: :lol:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Volajako mi tam chyba samotny popis zriadenia aspon ako sa to pouziva a montuje. Nemusi tam byt rovno zlozenie zazracnej vodicky :).

S tou vodou do sania to moze fungovat, pretoze ked praskne tesnenie pod hlavou a voda z chladenia sa dostane do valcov, tak tieto su potom vycistene tak ze rovnaky vysledok dosiahnete jedine rozobratim motoru a dokladnym vyrhnnutim arvou alebo niecim podobnym.

Predpokladam, ze zmes tohoto systemu obsahuje tiez vodu a nejake rozpustadlo, kedze vraj cisti aj klapku. Inac nieco podobne predavaju na benzinkach alebo v autdieloch, pridava sa dto do benzinu a cisti do spalovacie priestory a niekedy aj vstreky akurat pomalsie. A vraj aj vpower od shelky ma podobne prisady, lenze tu uz clovek nema istotu ze si ju niekto neodlial do pet flasky a do nadrze miesto toho nenacural :).
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova 5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie :roll: :idea: Vam sa to zda primerane :?:
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

Blue Lanos píše:Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova 5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie :roll: :idea: Vam sa to zda primerane :?:
ozaj ludová cena :roll:


ale to čo písal ondráš s tou vodou mi pripadá zaujímavé... a keď si spomeniem ako si motor spokojnejšie pradie za dažďa, keď je vysoká vlhkosť vzduchu - niečo na tom bude

...a hlavne cena za 2 litre destilky je asi najludovejšia, než čokoľvek iné... :lol:
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Topol
Příspěvky: 1842
Registrován: pát led 07, 2005 21:44
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od Topol »

Pěknou půlnoc! :D Plus 1 st :cry:
Taky se meju,musí to být/I když prý špína časem opadá :lol: /
Ale pokud se jedná o motory tak jsem spíš konzervativní a dávám přednost dobrým olejům a jezdím na Shell V-Power.
Je mě jasný,že když jsou dnes EGR ventily tak jsou zasxxxx i sací ventily.
Já v téhle diskusy vyjádřil jen svůj názor a jestli si do auta někdo naleje cokoliv tak je to jeho věc :lol: Klaus by řek neviditelná ruka trhu :lol:
Hlavně aby každý popravdě řek jak dopadl!!!
Jen tak bokem motor je jen motor horší je když oblbnou člověka a zničí /jen v lepším případě když to není funus/ jeho zdraví!!!,
Ať nám jezdí a nezlobí :P
PeterMI_SK

Příspěvek od PeterMI_SK »

tu je nieco o tej dekarbonizacie s vodou sa to uz preberalo a nasiel sa odvazlivec, ktory to skusil :P .....je pravda ze ked praskne tes. pod hlavou tak su valce ciste ako slza...len jedna mala nevyhoda......treba novu lambdu aj katalyzator.....a to potom je uz ovela lacnejsie zaplatit 5.000 za dekarbonizaciu kde to nebude nutne....

tu je ten link: http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“