Dekarbonizacia - cistenie MOTORA
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
no vidim ze ste si o tom velmi "podrobne" precitali vsetko .... ale citali ste recenzie na chu...ny od p. Čecha ci ako sa volal.....toto nieje ziadne aditivum ani prisada......je to cista chemia, ktoru motor spaluje aby sa necistoty premenili do plynnej formy a opustili motor.....nechapem preco sa potom cistia sktriace klapky, alebo ak demontujete hlavu valcov preco cistite piesty.....ak to nema ziadny vysledok????????
A to je presne na to...ze ak motor je v poriadku (nieje ho treba rozoberat) a chcete pre neho nieco urobit, tzn. vycistit ho tak sa to da tymto systemom.......a taktiez neviem preco by to firma ktora robi absolutne "nevykonne" auta ako je firma PORSCHE vyvijala takuto "somarinu" ktoru standardne v USA pouziva pri servisnej prehliadke (koli nizkooktanovemu benzinu sa tvori viac karbonu) ...... alebo tiez nejaka neznama HONDA to robila taktiez standardne....... a uz vobec nerozumiem ako mohli na to vydat certifikaty PSA, Mitsubishi, VW (ale to viacmenej PORSCHE)----- mate pravdu je to modifikator+ ale je to na kazdeho usudku....ja som napisal svoju skusenost.....auto mi funguje lepsie to je vsetko
A to je presne na to...ze ak motor je v poriadku (nieje ho treba rozoberat) a chcete pre neho nieco urobit, tzn. vycistit ho tak sa to da tymto systemom.......a taktiez neviem preco by to firma ktora robi absolutne "nevykonne" auta ako je firma PORSCHE vyvijala takuto "somarinu" ktoru standardne v USA pouziva pri servisnej prehliadke (koli nizkooktanovemu benzinu sa tvori viac karbonu) ...... alebo tiez nejaka neznama HONDA to robila taktiez standardne....... a uz vobec nerozumiem ako mohli na to vydat certifikaty PSA, Mitsubishi, VW (ale to viacmenej PORSCHE)----- mate pravdu je to modifikator+ ale je to na kazdeho usudku....ja som napisal svoju skusenost.....auto mi funguje lepsie to je vsetko
- Reklama
Asi takhle:
ať jsem se snažil sebevíc (a opravdu jsem tomu věnoval asi hodinu), tak jsem nikde na internetu nenašel žádnou osobní zkušenost. Většinou jsem narážel na stránky "servisů", kde péči o motor BG Care nabízejí.
Ale ani na stránkách BG Care USA jsem nenašel žádná doporučení automobilek, tak jak to uvádí PeterMI_SK, ani žádné certifikáty ... Zřejmě jsem šptaně hledal
A navíc mi přijde, že sám výrobce je mnohem skromnější, než jeho distributoři.
ať jsem se snažil sebevíc (a opravdu jsem tomu věnoval asi hodinu), tak jsem nikde na internetu nenašel žádnou osobní zkušenost. Většinou jsem narážel na stránky "servisů", kde péči o motor BG Care nabízejí.
Ale ani na stránkách BG Care USA jsem nenašel žádná doporučení automobilek, tak jak to uvádí PeterMI_SK, ani žádné certifikáty ... Zřejmě jsem šptaně hledal
A navíc mi přijde, že sám výrobce je mnohem skromnější, než jeho distributoři.
skus http://www.autogas.sk/cistenie_BG.htm alebo skusenosti.... http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3266 alebo tieto skusenosti http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3266
tie cetifikaty maju k dispozicii servisy, ktore to robia
tie cetifikaty maju k dispozicii servisy, ktore to robia
Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............Topol píše:Pěkný podzimní den Jak jsem psal +3
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Na www.tuning-forum.org je jeden velmi šikovný a v oboru aut vzdělaný člen - Taboo. Žije ve státech a jeho vědomosti jsou velmi hluboké. Pro dokonalé odkarbonování doporučuje destilovanou vodu. A to tak, že se stříká z rozprašovače přímo do trubky mezi filtrem a klapkou (filtr je demontovaný). Toto se dělá u zahřátého motoru při cca 3000 ot./min. Stříká se dokud se motor nezačne dusit, pak se na chvilku přestane a za chvíli se pokračuje. Používá se celkem cca 2l vody. Funguje i s karburátorem. Ti, co to už vyzkoušeli si to pochvalují.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
O JO, to byly doby, kdy se ještě na autě dalo něco udělat, vozili jsme ssebou kondiky, kladívka od rozdělovače, kamarádovi , kterýmu prasklo lanko ke spojce na Zastavě, jsme za dvě hodiny u mě na chalupe upravili spojkové lanko z Trabanta a to tak, že už žádný nikdy nekoupil a prodal to tak.peter NR píše:Som si to vytlačil...........pre istotu..............zaradím do príručky mladých svišťov...............Topol píše:Pěkný podzimní den Jak jsem psal +3
Teda ještě pro zasmání.Píše o tom i pan Čech já zkutečně když jsem měl Š 1202 a hučel diferák tak jsem tam přisypal trochu jemných bukových pilin a byl klid ! Nebo mě rosil chladič tak jsem tam nalil trochu melty
/něco jako kafe/ a taky dobrý! Nebo když prasknul klíňák tak dáma sundala punčocháče a na dojetí to šlo! Nebo když prý odešel kondik tak stačila syrová brambora./to jsem nezkoušel/ Nebo byla řídká duše
tak se nalilo trochu mléka
Tak to bylo pár zkušeností ze šerého dávnověku!
Ať nám jezdí a nezlobí
JO,JO Jinak přihodím ještě jeden fígl, na který Topol zapoměl. Když rosí nádrž na benzín používá se na utěsnění mýdlo .
To si dej do příručky pro mladý sviště taky
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Volajako mi tam chyba samotny popis zriadenia aspon ako sa to pouziva a montuje. Nemusi tam byt rovno zlozenie zazracnej vodicky .
S tou vodou do sania to moze fungovat, pretoze ked praskne tesnenie pod hlavou a voda z chladenia sa dostane do valcov, tak tieto su potom vycistene tak ze rovnaky vysledok dosiahnete jedine rozobratim motoru a dokladnym vyrhnnutim arvou alebo niecim podobnym.
Predpokladam, ze zmes tohoto systemu obsahuje tiez vodu a nejake rozpustadlo, kedze vraj cisti aj klapku. Inac nieco podobne predavaju na benzinkach alebo v autdieloch, pridava sa dto do benzinu a cisti do spalovacie priestory a niekedy aj vstreky akurat pomalsie. A vraj aj vpower od shelky ma podobne prisady, lenze tu uz clovek nema istotu ze si ju niekto neodlial do pet flasky a do nadrze miesto toho nenacural .
S tou vodou do sania to moze fungovat, pretoze ked praskne tesnenie pod hlavou a voda z chladenia sa dostane do valcov, tak tieto su potom vycistene tak ze rovnaky vysledok dosiahnete jedine rozobratim motoru a dokladnym vyrhnnutim arvou alebo niecim podobnym.
Predpokladam, ze zmes tohoto systemu obsahuje tiez vodu a nejake rozpustadlo, kedze vraj cisti aj klapku. Inac nieco podobne predavaju na benzinkach alebo v autdieloch, pridava sa dto do benzinu a cisti do spalovacie priestory a niekedy aj vstreky akurat pomalsie. A vraj aj vpower od shelky ma podobne prisady, lenze tu uz clovek nema istotu ze si ju niekto neodlial do pet flasky a do nadrze miesto toho nenacural .
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova 5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie Vam sa to zda primerane
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
ozaj ludová cenaBlue Lanos píše:Tak nasiel som tam cenu a fakt teda nieje ludova 5.700,- to je pekna palka dat niekomu skoro 6 litrov za cistenie Vam sa to zda primerane
ale to čo písal ondráš s tou vodou mi pripadá zaujímavé... a keď si spomeniem ako si motor spokojnejšie pradie za dažďa, keď je vysoká vlhkosť vzduchu - niečo na tom bude
...a hlavne cena za 2 litre destilky je asi najludovejšia, než čokoľvek iné...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
Pěknou půlnoc! Plus 1 st
Taky se meju,musí to být/I když prý špína časem opadá /
Ale pokud se jedná o motory tak jsem spíš konzervativní a dávám přednost dobrým olejům a jezdím na Shell V-Power.
Je mě jasný,že když jsou dnes EGR ventily tak jsou zasxxxx i sací ventily.
Já v téhle diskusy vyjádřil jen svůj názor a jestli si do auta někdo naleje cokoliv tak je to jeho věc Klaus by řek neviditelná ruka trhu
Hlavně aby každý popravdě řek jak dopadl!!!
Jen tak bokem motor je jen motor horší je když oblbnou člověka a zničí /jen v lepším případě když to není funus/ jeho zdraví!!!,
Ať nám jezdí a nezlobí
Taky se meju,musí to být/I když prý špína časem opadá /
Ale pokud se jedná o motory tak jsem spíš konzervativní a dávám přednost dobrým olejům a jezdím na Shell V-Power.
Je mě jasný,že když jsou dnes EGR ventily tak jsou zasxxxx i sací ventily.
Já v téhle diskusy vyjádřil jen svůj názor a jestli si do auta někdo naleje cokoliv tak je to jeho věc Klaus by řek neviditelná ruka trhu
Hlavně aby každý popravdě řek jak dopadl!!!
Jen tak bokem motor je jen motor horší je když oblbnou člověka a zničí /jen v lepším případě když to není funus/ jeho zdraví!!!,
Ať nám jezdí a nezlobí
tu je nieco o tej dekarbonizacie s vodou sa to uz preberalo a nasiel sa odvazlivec, ktory to skusil .....je pravda ze ked praskne tes. pod hlavou tak su valce ciste ako slza...len jedna mala nevyhoda......treba novu lambdu aj katalyzator.....a to potom je uz ovela lacnejsie zaplatit 5.000 za dekarbonizaciu kde to nebude nutne....
tu je ten link: http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459
tu je ten link: http://www.forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=3459