Stránka 2 z 3

Napsal: úte pro 06, 2005 23:06
od Ondras
Robert píše:Bez těch tlumičů to stejně nebude ono :idea:
Ale uznej, Bobe, že ten "tvůj" skvělý podvozek ještě nikdy nikdo neviděl. Prostě na internetu neexistuje :(

Co přesně by měl podvozek mít, aby to bylo ono? Já neměl (vpředu nemám) se sériovými tlumiči problém.

Napsal: stř pro 07, 2005 06:21
od zabijec
Anonymous píše:Zabijec: 5mm podložky....máš pocit,že se to nějak významněji projevilo na jízdních vlastnostech?? Mě jde spíš o rozumné vylepšení jízdních vlastností za přijatelnej peníz, vzhled moc neřeším,to auto bude uzoučký už na forewer... :D
Dával jsem je kvůli vzhledu, aby nebyla kola tak zalezlá v blatnících (hlavně zadní). Po instalaci se z Matesa stal ten největší sporťák :lol: :lol: :lol: Tak po pravdě, nijak zvlášť se to nepozná, zdá se mi že je Mates trošku jistější v zatáčkách, ale možná je to jen psychologický pocit. Za rozumnej peníz jsem podložky nesehnal, tak to spravila flaška citruse pro jednoho týpka na laseru. Akorát nejsou z hliníku (jak jsem požadoval), ale z nerezu

Napsal: stř pro 07, 2005 09:41
od Strolda
Robert: Jasný,ale vydám se asi podobnou cestou jako Odras, tzn. Kayaba Shock Absorber Excel G (dvouplášťovej plynokapalinovej tlumič), myslím docela rozumnej kompromis cena x výkon.

Napsal: stř pro 07, 2005 17:00
od Robert
Ondro, u nás tento podvozek s sehnání není, ale jen kvůli Tobě se pokusím sehnat foto a více onfo ;)

Napsal: stř pro 07, 2005 17:13
od Ondras
Robert píše:Ondro, u nás tento podvozek s sehnání není, ale jen kvůli Tobě se pokusím sehnat foto a více onfo ;)
Super! Vážně mě to zajímá, pokud by to stálo za to, tak to kliďo vyměním za svoje MAD+KYB. Škoda že není stavitelná i výška, ale to je alespoň vzadu stejně technicky neřešitelné při použití pružin.

Napsal: stř pro 07, 2005 22:21
od Docent
Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...

Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky :lol: .

Napsal: čtv pro 08, 2005 00:44
od Rado
Docent píše:Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...

Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky :lol: .

Pre niekho je to len stroj a pre niekoho aj hobby
A matiz ma este aj tu vyhodu ze sa da na nom vsetko pomerne lahko rozobrat, vymenit, opravit, nastriekat, zahodit :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 01:44
od jakub
Docent píše:Pánové, stejně mne fascinujete (beze srandy a ironie), jak se auto na cenové úrovni Trabanta za bolševiků pokoušíte dostat mezi Jaguáry...

Já mám tu smůlu, že musím dojíždět dost daleko do práce, takže potřebuju něco s minimálními provozními náklady a vysokou spolehlivostí... To Matýzek je, ale kupovat mu speciální pružiny, tlumiče atd... Někdo holt má rád holky, jinej zas Matýzky :lol: .
Ja bych se nad tim neudivoval, to je o prioritach, moznostech, ... ty mas prioritu s tim dojizdet za minimum, jiny ma zase neco jineho. V ondrasove pripade mi prijde sympaticky, ze vsechno dvakrat zvazi, ma to promysleny a imho to ani neni tak o rychlosti, jizdnich vlastnostech, ale hlvane v radosti z realizace

a kazdej se realizujem nejak - on ani jemu podobni, tim nikomu neublizujou, utracej svoje prachy a jeste sem davaj navody ...

ja skoncil u mateze tim, ze mam na leto siroky kola - jednak lip vypada a v rychlostnim rozmezi jaky pouzivam i lepe jede (drzi, brzdi, gumy lip odvadi vodu, ...) ... spotrebu na mnou ujete kilometry az tak neresim, pac ja mam 12tkm/rok ...

Napsal: čtv pro 08, 2005 08:43
od Strolda
Docent:... a vo tom to je! :D No já tedy rozhodně nemám v plánu reinkarnovat Matese na nějaký votuzidlo,jen ho tak lehce a decentně poladit.Mates mě zaujal až poměrně nedávno,objevil jsem ho u našich v garáži,stál tam zaprášenej v rohu na podhuštěných předních gumách a ronil slzy chladící kapaliny.Tak jsem ho vyvezl na denní světlo a tak nějak jsme si padli do oka. ;) No a protože mě vážně zaujal, tak jsem se rozhodl že mu dopřeju mírnej nadstandard.....myslím,že za to stojí! :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 10:03
od Ondras
Ono to není o předělávce na něco, co to není a co to nikdy nebude. V zásadě každé auto se dá upravit, tak proč ne Matiz. O to více, to bude unikum :). Jak psal Jakub a jak jsem tady už párkrát psal sám, já se v Matizovi hrabu proto, protože je to pro mě odreagování se. Baví mě o něčem třeba půl roku přemýšlet, zjišťovat si informace, simulovat ve PhotoShopu a pak to tam fouknout. Subjektivní (a někdy i objektivní) zlepšení vlastností a užitné hodnoty (ovšem nikoli prodejní) auta je příjemný postraní efekt.

Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 14:30
od Kessler
Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu :lol:
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje :D

Napsal: čtv pro 08, 2005 16:45
od jakub
Kessler píše:
Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu :lol:
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje :D
ruku na srdce, nesouhlas, radeji v matejovi nez ve filde, u skody bych si na upravu vybral bud silnou (!), benzinovou (!) fabku nebo oktavku ...

Napsal: čtv pro 08, 2005 19:29
od Vojta
Kessler píše:
Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu :lol:
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje :D
Pokud by Felicie bylo křestní jméno pěkné holky, tak ........

Napsal: pát pro 09, 2005 16:01
od Rado
Vojta píše:
Kessler píše:
Ondras píše:Ruku na srdce - příjde mi lepší se hrabat v Matizu než třa ve fáčku, filetě nebo, nedej bože, v golfu :lol:
Ruku na srdce - osobně bych se nejradši hrabal ve Feldě, ale to je docela subjektivní záležitost. Hlavní je, že máš bezva koníček, kterej tě baví...co vlastně člověk víc potřebuje :D
Pokud by Felicie bylo křestní jméno pěkné holky, tak ........
Ach Felicie...rad by som sa v tebe trosku pohrabal. Radsej ako v tom Matejovi :lol:

Napsal: pát pro 09, 2005 22:47
od Docent
Rado píše:A matiz ma este aj tu vyhodu ze sa da na nom vsetko pomerne lahko rozobrat, vymenit, opravit, nastriekat, zahodit :lol:
Tak tou lehkostí si nejsem moc jistej, když jsem asistoval u opravy kapaliny tekoucí pod sacím potrubím... :evil: .
Poslední auto, na které jsem si beze zbytku troufnul, byla Škoda 120. Teď nechávám péči o Matýzka bráchovi, a zase se mu na oplátku starám... o PC (né o manželku, jak si nepochybně většina z vás myslela :lol: ).