Stránka 2 z 2

Napsal: úte lis 29, 2005 22:28
od shaman
Myslim ze zrovna v Euro NCAP uplatky moc roli nehraji... Priznejme ze novy Chevrolet je proste **** :roll:

Napsal: úte lis 29, 2005 23:06
od jakub
shaman píše:Myslim ze zrovna v Euro NCAP uplatky moc roli nehraji... Priznejme ze novy Chevrolet je proste **** :roll:
jak jakoze ctyrhvezdickovy- dyt to je dobry, ale on dobry neni ... dle ncapu ...

Napsal: stř lis 30, 2005 11:02
od PavelZ
Kdyz se na to podivate, tak pri celnim narazu dopadl Spark lepe nez Matiz, pri bocnim hure. V novym testu se do celkoveho vysledku pocita i hodnoceni "Seatbelt reminder", u ktereho nechapu, proc ma Spark 0?

Napsal: stř lis 30, 2005 18:31
od shaman
Jakube jinak - s**t :roll:

Napsal: sob pro 30, 2006 15:17
od Tony M
K testu NCAP SPARKA si dovolim povedat asi tolko. Moc uz neverim tej objektivite. Vsetci sme si mysleli, ze Nemci su nepodplatitelni, ze cest firmy je viac ako peniazky, ale....
Ked ADAC - (velmi seriozna instutucia) urobila losi test DACIA LOGAN, tak ju prevratili. To bolo clankov v novinach. A potom vyslo najavo, ze chudaka LOGANA vohnali do zakruty na ojazdenych gumach vyssou!!! rychlostou, ako stanovuje metodika. O tom, ze sa v tom istom teste prevratila PEUGEOT 607 sa moc nehovorilo (prve serie, ostatne boli upravene).
MAtiz I bol testovany v roku 2000 s Airbagmi!!! dvoma. Ruku na srdce Matiziaci, kolki mate v MATIZ I alebo II aspon jeden airbag? SPARK ma vodicov airbag v serii, od 1.1.2007 aj spolujazdcov! Pripomienkovac pasov je zachranna stolicka pre modely, ktoré nemaju na štyri hviezdy. Matiz a Spark maju kontrolku pasov. Ked si na nu napojite pipak s casovym rele, chodte si pre dalsiu hviezdu do Nemecka.
Vela modelov dostalo opakovat test NCAP. Aj uzasny ROOMSTER nedostal 5 hviezd na prvu supu, ale po viacerych reparatoch!!!! Dostal SPark moznost reparatov?
Pozorne si precitajte vysledky crash testu SPARKA. Posunutie volantu, pedalov = 0! Zle bodiky dostal za bocny naraz, co sa cudujem, pretoze MATIZ I dostal 3 hviezdy prave za ten bocny naraz. Mozno by stacilo ine oblozenie dveri... Ale celny naraz bol naozaj lepsi!
Nechcem tu hovorit, ze NCAP je neobjektivny, to by som si nedovolil, ale tych ALE je viac.
Aveo dostalo 1 hviezdu, Kalos 3, pricom medzi nimi je rozdiel ako medzi kratkou Fabkou a Fabkou Sedan!
Celkovo zacinam mam pocit, ze korejske auta s dobrým menom /Chevrolet predsa znie lepsie ako nejake Daewoo!!!) uz zacinaju nekomu prekazat....
Pockajme sa, co vytiahnu na KIA Ceed so sedemrocnou zarukou, z ktorej su vo velkych automobilkach poniektori na praskoch...
Takze MATIZACI, urcite je male auto menej bezpecne, ako obrovsky SUV, ale bat sa jazdit v MATIZKOCH a SPARKOCH nemusime. Este poprosim vsetkych, ktori so mnou nemusia suhlasit, ze som povedal cisto moj sukromny nazor.
Diky a caute vsetci

Napsal: sob dub 07, 2007 13:37
od Janoo
Spark ma veľmi sklamal.....myslel som že bude krajší a bezpečnejší...ale nieje