Stránka 2 z 4
Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:06
od JRD McLAREN
..no ked si skusal to WDcko..
tak skus este tu brzdovku..
..odvrtat to fak nepo..
kvoli tomu konusu na konci srubu..
..ja uz som par zalomenych srubov vyberal..
..a den dva to potrebovalo, kapat na to kapalinu,..
..aby pretiekia celym tym hrdzavim zavitom..
.. a zatial som bol celkom uspesny.. z tymto postupom..
..(inac by som nemal zadne kotucaky)..
..ak sa to nepodariii.. taq fakt treba potom uz len jedine novy valec..
..(a tie oblozenia mohly byt kludne povodnee..)
Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:16
od V.Brousek
Jenda píše:V.Brousek napsal:
Jsi asi ve špatné sekci - co ty na to
[/quote]
Tak to tedy SORRY, jestli jsem se tě dotkl.
Dal jsem vyhledat něco k brzdám a toto téma bylo nejpodobnější, ulomený odvzdušňovák je problémem na každém autě. Příště tedy zůstanu ve "své" sekci.[/quote]
V.Brousek napsal:
Nejsi trochu urážlivý,mě to vůbec nevadí ,jenom mě zarazilo že píšeš u Matíze o zadních segmetech a tak jsem to myslel dobře.Pro mě za mě piš si kam chceš,ale takový tÓn si nech někam jinam,ale vynech přitom fórum Daewoo.Jsme jedna parta.
Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:39
od Jenda
Promiň, určitě to nemělo vyznít urážlivě. Prostě jsem nechtěl zakládat nové téma, už teď se některá témata překrývají v celém fóru, vím je to trochu chaoz...
JRD McLAREN: díky za rady, budu si s tím tedy trpělivě hrát
Napsal: čtv kvě 04, 2006 22:43
od V.Brousek
Jenda píše:Promiň, určitě to nemělo vyznít urážlivě. Prostě jsem nechtěl zakládat nové téma, už teď se některá témata překrývají v celém fóru, vím je to trochu chaoz...
JRD McLAREN: díky za rady, budu si s tím tedy trpělivě hrát
Ale vyznělo to tak,na mou osobu.
Napsal: pát kvě 05, 2006 09:15
od Docent
V.Brousek píše:Při 95000 km již to asi původní brzd.dest.nejsou.
Já mám 80000 km, původní jsou a ještě zbývá tak 25%, takže bych těm 95 kkm docela věřil. Jenže brzdím minimálně, používám hlavu a pravou nohu na plynu
.
Napsal: pát kvě 05, 2006 20:25
od V.Brousek
Docent píše:V.Brousek píše:Při 95000 km již to asi původní brzd.dest.nejsou.
Já mám 80000 km, původní jsou a ještě zbývá tak 25%, takže bych těm 95 kkm docela věřil. Jenže brzdím minimálně, používám hlavu a pravou nohu na plynu
.
Já jsem musel u mého auta měnit při 59000 km důvodu odlepení obložení od destičky.Na druhém kole to bylo v cajku (asi 3mm),ale udělal jsem výměnu komplet.Ale 80000 km by asi nevydržely.Jinak je to u tebe pěkný km výkon na brzdové obložení.Jinak jsem koukal na zadní pakny a ty mají asi 4 mm při najetých 67000 km.
https://www.chevroletclub.cz//album_pic.php?pic_id=1052
Napsal: úte kvě 09, 2006 22:33
od Joska
Mam taky jeden mensi (spis vetsi) problem s brzdama
prdla mi trubka nekde vzadu jak vedou nad nadrzi
docela pruser
takze me ceka pekna vyjebavka
trubky nechat naohybat novy neni problem ale ten pristup
muj vrchni servismen z toho ma hlavu zamotanou
tak drzte palce
Napsal: úte kvě 09, 2006 22:39
od V.Brousek
klídek,nová trubka jde natáhnout i jinudy,nemusí vést zrovna kde je původní.Pokud si jí naohýbáš sám žádný problém.
a jak Vám to brzdí ??
Napsal: stř kvě 10, 2006 13:20
od Hein
jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí???
Mě nic moc.....spíš tak jenom zpomaluje....tak holt brzdím dřív.
Ale jak pak sednu do jinýho auta, má potom při prvním zabrždění spolujezdec čelo na palubovce
Re: a jak Vám to brzdí ??
Napsal: stř kvě 10, 2006 13:44
od Ondras
Albert_Hein píše:jen mě tak napadá jak Vám to všem brzdí??
Nestěžuju si, navíc vzhledem k tomu, že vzadu mám původní obložení se 133 tisícema (furt má kolem 3-4mm), je to více než dobré. Chtěl jsem letos měnit komplet obložení, ale pohodlně to vydrží ještě rok... Výhledově změřím gtechem brzdnou dráhu 96->0km/h.
Napsal: stř kvě 10, 2006 14:11
od Rado
Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami
nezablokuju
Napsal: stř kvě 10, 2006 14:40
od Hein
Rado píše:Zo starimi platnickami ani pri plnom zoslapnuti sa mi nezablokovali kolesa a brzdilo to len tak tak. Teraz som menil pri 50 000km za nove original GM a to sa neda porovnat, teraz to brzdi jedna radost a ked trosku pritlacim hned sa zablokuju kolesa. Takze som spokojny z brzdami
gratuluju.
Ja menil desky a bloknu kola tak jedině na ledu...
Aspoň nepotřebuji ABS
Napsal: stř kvě 10, 2006 20:16
od dannn
já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...
Napsal: stř kvě 10, 2006 20:22
od Slavek
dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...
proc si myslis ze to nebude brzdama, me taky brzdovy pedal nevybroval a po vymene kotoucu vse ok, jeste zkontroluj silynbloky na stabylizatoru
Napsal: stř kvě 10, 2006 20:31
od rcmichal
dannn píše:já sem si teď v servisu nechal měnit destičky,znamenalo to i stočení kotoučú,ale mám problém že se mi začal mírně,při prudším dobrždování,klepat volant,pedál je v klidu což značí že brzdama to není a v servisu mají hlavu taky zamotanou...teď babo raď...
brzdove kotuce sa nesustruzia ,1. pokial ho zle zosustruzil tak to moze mat nasledok vybrovania 2.ako nahle sa osustruzia tak sa povrch kotuca narusi a nemaju dlhu zivotnost 3. brzdy su prva vec na bezpecnost tak ja na tvojom mieste si ich vymenim za nove.