Stránka 2 z 2
Napsal: čtv lis 24, 2005 10:42
od PavelD
Topím taky dobře, naplno to prakticky nedávám, hlídám si hladinu a poměr chlad. kapaliny k destilce a kupuju zelenou eko, není tak agresívní vůči lopatkám pumpy jako modrá.
Ale nemá to na džigula, tam jsem si i spálil nohy
Napsal: čtv lis 24, 2005 11:26
od PavelZ
Verim, ze na Zigula to nema
. Ja mel zkusenost s Moskvicem a ten taky topil jako das. V nem sem si zvyknul ridit bez ohledu na vnejsi teplotu v tricku s kratkym rukavem - i kdyz bylo venku pod -20 dal se vnitrek Moskvice bez problemu pretopit tak, ze se to v nem v tom triku nedalo pro horko vydrzet.
Napsal: sob lis 26, 2005 19:18
od wiki
Byl jsem v servisu a mám zacpaný radiátor odspodu malá plocha na výměnu tepla .První majitel jezdil asi na vodu
a mám tam vodní kámen musím koupit mový radiátor
Napsal: úte pro 27, 2005 15:46
od maros
Vojta píše:Já mám s topením v Matýskovi jen ty nejlepší zkušenosti. Jak píše Zabiječ - po kilometru topím. Když jedu dál, musím topení tlumit, abych tam vydržel. A to jezdím s pootevřeným okýnkem, protože kouřím. Zatím no problem.
Ja mam este jednu trochu inu, ale suvisiacu otazku. PO akej dobe vam teraz v zime dosiahne motor spravnu prevadzkovu teplotu ? Mne tak po cca 10 km normalnej jazdy co sa mi zda dost dlho, lebo Felda to ze vraj dosiahne tak okolo kilometra. POzeral som sa na tu nadrzku na chlad. kvapalinu a vsimol som si, ze aj ked je motor studeny, po nastartovani hned zacne precerpavat kvapalinu.
Teraz ma neukamenujte, lebo som len laik, takze pisem co som pocul: Neviem ci to ma Matiz podobne ako napr ta Felda, ale ze vraj je to tam tak, ze je nejaky maly a velky chladiaci okruh a velky sa spusti az ked maly uz nestiha. Tj. ak mi hned po nastartovani zacina precerpavat velky, tak by mohol byt v trapu nejaky termostat, alebo tak nieco. Co myslite ?
maros
Napsal: úte pro 27, 2005 15:55
od Robert
Ten, kdo tvrdí, že po kilometru už normálně plnohodnotně topí, kecá...
To z toho jde jen lehce vlažnej vzduch.
Napsal: úte pro 27, 2005 16:03
od Ondras
To, že voda cáká přes nádobku furt je normální. Jestli to začne topit po kilometru tak to nevím. Leda že by to bylo furt do kopce na jedničku, dvojku, jinak nevím. Do práce to mám asi 12km a topím naplno tak v poslední třetině. Jedu ze začátku asi 3 km z kopce pak rovina. Topení se dá urychlit tak, že z počátku mám topení vypnuté a nechladím tak kapalinu, ale to já si to radši zapnu a foukám na sklo alespoň vlažný vzduch.
Napsal: úte pro 27, 2005 16:10
od Vojta
Robert píše:Ten, kdo tvrdí, že po kilometru už normálně plnohodnotně topí, kecá...
To z toho jde jen lehce vlažnej vzduch.
Nikdy jsem netvrdil, že po 1km normálně plnohodnotně topím - to až tak po 4km jde horko. Po 1km mám ručičku teploměru v 1/3.
Napsal: úte pro 27, 2005 16:26
od jakub
Ondras píše: Do práce to mám asi 12km a topím naplno tak v poslední třetině.
temer to same, ackoli ja to mam pri mym stylu jizdy - tak na deviti kilometrech, cili po sesti kilometrech to topi fakt zretelne, jinak opravdu horky vzduch je ve chvili, kdy je motor plne zahraty
- kdyz je 0-minus osm, tak to trva tech 6-9km -
- minus 8 az minus 14 - spis tech 12km
- minus 14 a vic ... - nevim, tak daleko jsem v teto teplote jeste nejel
jinak abych to doplnil, tak sichr je 20 km jizdy ...
Napsal: úte pro 27, 2005 20:29
od Damek
Ja niekedy kúrim aj po 500metroch
ale len keď stojím pol hodinu v zápche
Práve som sa s matizkom vrátil s trasy cca 15km tam a 15 späť.Normálne hriať začal tak po 5 km,po 10 som si otvoril strechu. Teplota vonku cca -1
Inak raz som rieśil strašný problém kamaráta,keď jazdil bez kúrenia pol zimy.Celá jeho závada bola v zle zaberajúcom lanku od ovládania...
A čo sa týka una a una,tak nebolo to jedno diesel a to druhé na benzín???
Napsal: úte pro 27, 2005 21:54
od Docent
Topení po 1 km je blbost, i Žigul 1500 začal až po 2... Jinak teploměr se dostane na provozní teplotu tak po 5 km (teď při teplotách lehce pod 0°C), pořádně topit to začne tak po 8 (což je třeba proti firemnímu Focusu super, ten začíná po 20...).
Napsal: ned úno 05, 2006 21:23
od wiki
Už mám nový radiátor topí vyborně po 1 km vlažný po 6 km už na plno venku -15 stupnů ta sranda mě stála 6500 kč
Napsal: ned úno 05, 2006 22:24
od Robert
To je celkem pálka za blbej radiátor
Napsal: pon úno 06, 2006 22:25
od palikx
jo to je ale vyndava se cela palubka a topeni.zadna sranda.a radiator orig cena asi 3000 s dani.a tak 4-6 hodin prace.
Napsal: pon úno 06, 2006 22:59
od Docent
palikx píše:jo to je ale vyndava se cela palubka a topeni.zadna sranda.a radiator orig cena asi 3000 s dani.a tak 4-6 hodin prace.
Je otázka, jestli by se za tu cenu spíš nevyplatil takovej ten železnej koš plus dřevo, co se u toho za socialismu ohřívali na stavbách Kikáni, když měli ještě povinnost pracovat
.
Napsal: pon úno 06, 2006 23:01
od palikx
tak to asi by se vyplatilo ale nevim nevim kam v matizovi nacpat ten sud.